۷.۶.۹۴

پلیس تایلند تروریست ترکِ مامور وزارت اطلاعات ترکیه را که باعث کشته شدن صد‌ها تن‌ مردم بیگناه شده بود، دستگیر کرد



پلیس تایلند امروز شنبه ۲۹ اوت ۲۰۱۵ یک تروریست ترک تبعه ترکیه را به اتهام انفجار یک معبد در بانکوک پایتخت این کشور که بیش از ۷۰ کشته و ۱۲۰ مجروح برجای گذاشت، دستگیر کرد.


به گزارش خبرگزاری‌ها ، پلیس تایلند یک تروریست وارداتی ترک را در یک اتاق اجاره‌ای در منطقه `نونگ چوک` در شرق بانکوک و در حالی که ابزار و ادوات ساخت بمب نیز در اختیار داشت، بازداشت کرد! 


براساس گزارش رسانه‌های تایلند، پلیس و نیروی امنیتی تایلند به محل سکونت این تروریست ترک تبعه ترکیه هجوم بردند و ضمن بازداشت وی، مقدار زیادی مواد منفجره در آپارتمان کشف کردند.


پلیس تایلند می‌گوید: این تروریست تبعه ترکیه که نامش ذکر نشده در سه انفجار اواخر مردادماه در پایتخت این کشور دست داشته است.


ابزارهایی که پلیس در منزل این فرد کشف کرده شبیه وسایلی است که در بمب منفجر شده در معبد بانکوک مورد استفاده قرار گرفت و باعث کشته شدن گردشگرانی از چین، اندونزی، مالزی، سنگاپور و و چند شهروند تایلندی شد.


رژیم تروریست پرور و اشغالگر کردستان به رهبری عردوغان روانی‌ دیکتاتور ترک‌ها با فرستادن تروریست‌های ترک به گوشه کنار جهان، و انجام عملیات تروریستی هولناک موجبات مرگ و میر شهروندان غیر نظامی کشور‌های دیگر را فراهم کرده و به این ترتیب دولت‌ها را تحت فشار قرار داده و از آنان باج خواهی‌های مادی و سیاسی مینماید!!

پلیس پیش از این با توجه به فیلم‌های دوربین‌های مداربسته محل انفجار، تصویری از چهره این ترکِ خرِ وحشیِ تروریست را ترسیم و در شهر بانکوک پخش کرده بود.