۷.۶.۹۴

اخبار جنگ داخی در کردستانِ اشغالی


ترک‌های جنایتکار اشغالگر کردستان علاوه بر بمباران شهر‌های کردی کردستان اشغالی ، توسط بالگرد‌های ناتو، آب ، برق و اینترنت را بر روی مردم غیر نظامی این شهر‌ها بسته و آنان را تحت محاصره گرگ‌های فاشیست آدمخوار قرار داده‌اند. غیر نظامیان کرد در شهر‌های استان‌های حکاری، دیاربکر، میادین، بتمن، ملتیا ، ارزروم، الزیگ، ارزینکن، یورفا، کارس، شیروان، ماراش، یوزگات، توکات، کروم ، آنکارا ، ازمیر، استانبول، نوشکیر، سیواس و و و تحت محاصره خوراکی و دارویی و آب آشامیدنی و برق قرار گرفته و در رنج و شکنجه بسر میبرند و مرتبا نیز شهر‌هایشان بمباران میشود. یادآوری میشود که هیچ کدام از دلاوران کارگر کرد پ ک ک در این شهر‌ها مستقر نیستند، و رژیم اشغالگر فاشیست و تروریست پرور ترک هم این را میداند ولی‌ چون دستش به آنان نمیرسد انتقام شکست‌های خود در میدان جنگ را از مردم بیگناه و غیر نظامی کرد اینگونه می‌گیرد. و غربی وحشی که انگار همین الان از جهنم بر روی زمین صادر شده است، در خفه خون محض تنها تماشاگر است.




همچنین رسانه‌های کردستان اشغالی میگویند: انفجار یک بمب بر روی یک پل، در زمان عبور اتوبوس حامل نیروهای فاشیست و جنایتکار ترک پلیس رژیم اشغالگر کردستان در شهر ماردین کردستان ، واقع در جنوب شرق این کشور، بیش از ۲۰ فاشیست را راهی‌ جهنم کرد.

فاشیست‌ها این انفجار را به پ ک ک و یا حزب کارگران کرد ربط میدهند، ولی‌ با توجه به عملیات تروریستی که ترک‌ها در اکثر کشور‌های دنیا انجام میدهند، تنها کرد‌ها نیستند که میخواهند سر به تن‌ ترکِ خرِ وحشی نباشد و دیگر کشور‌ها نیز مخالفتی با ضربه زدن به فاشیست‌هایِ ترک ندارند.



شایان ذکر است، جنگ خونبار داخل در کردستان اشغالی در ماه‌های اخیر شدت هولناکی یافته تا جایی‌ که در اکثر شهر‌های کردستان اشغالی حکومت نظامی برپاست و تا کنون هزاران غیر نظامی، کودک و زن و نوجوان کرد بدست فاشیست‌های ترک کشته، شکنجه و زندانی گشته اند. کشتار کرد‌ها چه از طریق بمباران‌های هوای توسط جنگنده‌های ناتو و چه از طریق کشتار زمینی‌ که توسط تروریست‌های ترک داعشی و ارتش فاشیست ها، در سکوت کامل خبری رسانه‌های غربی صورت می‌گیرد، برای بار هزاروم پرده از چهره جنایتکار غربی‌ها برداشته و پلیدی و اهریمن منشی آنان را به آندسته از خوش باورنی که گول ظاهر غلط انداز ابلیس را خورده‌اند، بیش از پیش ثابت کرده است.

در کردستان اشغالی و در طی روزهای اخیر، ۶۱ فاشیست امنیتی ترکیه و هزاران غیر نظامی کرد کشته شده اند.