۱۹.۳.۹۵

پرسشی چند از خردمندان!


هر روزه در اخبار داریم که:
- امریکایی‌ها با پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود به گروه تروریستی ترکی‌ داعش حمله کرده و آنان را بمباران کردند و این خبر با عکس و فیلم و تشکیلات از عملیات نظامی امریکایی‌ها مزین است!
- انگلیس و فرانسه و دانمارک‌ با فرستادن جنگنده‌های پیشرفته مواضع داعش را در سوریه و عراق کوبیدند!
- روسیه با موشک و جنگنده‌های بینظیر و بمبفکن‌های پیشرفته ، پایگاه‌های نفتی‌ و نظامی و محل تجمع این گروه تروریستی را بمباران کرده و صد‌ها داعشی را بخاک و خون کشیدند!
- سردار سرلشگر ولگرد، رامبو جمهوری اسلامی، سلیمان قاسمی ترکه در عراق و سوریه مشغول هدایت عملیات ضّد داعشی است و داعشی‌ها مثل سگ از او می‌ترسند و هر جا او پا می‌گذرد ( البته با منقل و بافور زیر بغل) ، داعشی سوراخ موش را با قیمتی کلان میخرد!
- لشگر مردمی و دولتی عراق بر علیه داعش می‌جنگد
- ارتش سوریه شبانهٔ روز با داعشی‌ها می‌جنگد
- کرد‌ها با داعشی‌ها میجنگند
- سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با داعشی‌ها می‌جنگد
و و و
پرسش اینجاست که چرا با وجودی که تقریبا تمامی دنیا هر روزه در حال کشتار و جنگ با داعشی‌ها هستند، ولی‌ هنوز این گروه تروریستی نه تنها از میان نرفته ، بلکه اینجا و آنجا هم اخباری از فتوحات و پیروزی‌های این گروه پخش میشود و گزارش‌های چگونگی‌ حکومت این گروه در پایتخت!‌های خود در سوریه و عراق نقل محفل اعراب است؟

چگونه است که این گروه از ارتش‌های اول دنیا، روس و آمریکا و ناتو و اروپا و اینجا و آنجا قویتر است و هیچ کدام از این‌ها نه به تنهایی و نه با همیاری نمیتوانند چهار تا پشمالو بیخاصیت زردِ مافنگی را پس از سال‌ها مبارزه از پا در آورند و ریشه‌شان را بسوزانند؟!! چگونه است که پوتین ارتش خود را از سوریه بیرون کشیده و می‌گوید که این گروه آنچنان ناچیز وکوچک و بی‌اهمیت بودند که ما خجالت کشیدیم که ارتش خود را به سوریه فرستادیم! ولی‌ میبینیم که برخلاف گفته پوتین این گروه هنوز در سوریه و عراق موجودند و مردم غیر نظامی را کشتار میکنند؟
چگونه است که ترکا هنوز به شمال سوریه لشگرکشی کرده و آنجا را میکوبند؟

پرسش دوم:
چگونه است که تقریبا همگی‌ مردم ایران بزرگ ( خاورمیانه) از مرز‌های چین گرفته، تا مصر و شمال آفریقا، تا مرز‌های بالکان و اوکراین همگی‌ و همگی‌ یکپارچه و هماهنگ بر این باورند که دشمن اصلی‌ آنان، ارتش ناتو و غربی‌ها هستند، ولی‌ میبینیم که همچنان دول دست نشاند غربی‌ها با کمک ناتو بر این منطقه حکومت مطلق داشته و به قتل و غارت مشغولند؟ آیا این چند میلیارد آدم ساکن در ایران بزرگ، همگی‌ مرده اند و توانایی نجات خود از زیر چنگال دشمن اصلی‌، ناتو و غرب را ندارند؟

پرسش سوم:
چگونه است که طرح و نقشه نسل‌کشی کرد ها، نخست با دستگیری و کشتار رهبران آنان در اروپا آغاز میگردد، سران و رهبران کرد‌ها در آلمان و هلند و دانمارک‌ دستگیر شده و به ترکا تحویل داده می‌شوند، در فرانسه به طرز فجیع به قتل میرسند، در انگلیس ناپدید می‌شوند ( احتمالا در بشکه‌های اسید فرو میروند) و در دیگر مناطق دنیا توسط کماندو‌های ویژه اسرائیلی دستگیر شده و به فاشیست‌های ترک و شبکه تروریستی ترکا تحویل داده می‌شوند، و سپس ارتش ناتو بجان مردم کرد افتاده و روزانه هزاران زن و کودک کرد توسط ترکا و ارتش ناتو بطرز بربرمنشانه و دد صفتانه، کشتار وحشیانه می‌شوند!

و از آن طرف شاهدیم که همگی‌ این دولت‌ها بر سر حقوق بشر با ترکا، به بازی، بگیر بگیر! چی‌ بگیرم؟ یک کلافه! میپردازند و مشغولند؟؟ و تازه دولت نازیست و وقیحِ آلمان را داریم که رفیق گرمابه و گلستان ترکاست، و هنرمندانه نسل‌کشی ۱۰۰ سال پیش و دیگر ترکا را تازه به رسمیت میشناسد! یعنی‌ چی‌؟ یعنی‌ محکوم هم نمیکند، بلکه می‌گوید، بله ترکا نسل‌کشی کردند و خوب کردن دیگه! چی‌ کنیم حالا؟ و ترکا مغبون شده!!! و ناراحت شده!!!!! و افسرده میگردند، و در نقش طلبکار ظاهر شده و نسل‌کشی که هم‌اکنون در حال انجامش هستند به فراموشی سپرده میشود!!!

چگونه است که اخبار بمبگذاری در استانبول بازتاب می‌یابد در حالی که اخبار کشتار کرد‌ها و ویرانی شهر‌های کردستان و با خاک یکسان شدن آنها، توسط ترکا و ارتش ناتو بطور کلی‌ پنهان میماند؟ چه کسی‌ این بمبگذاری‌ها را در استانبول انجام میدهد؟ چرا هر بار که یک شهر کردی با خاک یکسان میگردد، خبر انفجار یک بمب در استانبول پخش میگردد؟ چرا هر یک بمبگذاری بهانه‌ای میشود تا یک شهر کردی بطور کامل ویران شده و مردمش ناپدید گردند! و یا برعکس، هرگاه که ترک جانی با همکاری ناتو موفق می‌شوند یک شهر کردی را با کلیه مردمش از روی نقشه پاک کنند، یک خبر بمبگذاری مهندسی‌ شده، پخش میگردد!! این چه شیّادی و نامردمی است که در حق این ملت بیچاره کرد و صاحبان اصلی‌ این سرزمین پهناور، توسط غربی‌ها روا داشته میشود؟

و پرسش آخر اینکه آیا پوتین هم جز ناتو است و همه این بازی‌ها در واقع همان نمایش کریم شیره‌ای و عنترش است که تنها سرگرمی بینندگان را بهمراه دارد؟ چون نتیجه ۵ سال مبارزه با تروریسم غربی و سناریو‌های جنایتبار و مسخره‌ای نظیر بهار عربی‌، در منطقه ایران بزرگ ، هیچ چیزی بجز ویرانی و جنایت و چپاول برای مردم منطقه نداشته ولی‌ در عوض نتایج پر بار و چاق شدن و پیشرفت و رفاه روز افزون برای روسیه و امریکایی‌ها و ‌اروپایی ها، که تا پیش از فتنه ۵۷ در ایران، در ورشکستگی و فقر مطلق دست و پا میزدند و گوشت تن‌ یکدیگر را می‌خوردند، بهمراه داشته است!

هیچ نظری موجود نیست: