۱۰.۴.۹۴

قانون قهرمان ملی انگلیس آقای متیو هاپکینس Matthew Hopkins در عراق و در بین تروریست های ترک-انگلیسی داعش زنده شد !!


بر اساس قانون اساسی انگلیس که بر مبناء کتاب " روش‌های شکار ساحره ها" نوشته متیو هاپکینس بنا شده بود و تا سه دهه اول قرن بیست بعنوان قانون اساسی انگلیس هنوز معتبر بود, زنانی که رفتارشان به جادوگران شباهت داشته باشد, میبایستی زنده سوزانده شوند!

اطلاعات بیشتر در این لینک

پس از به اجرا درآمدن سنت سر بریدن که یک سنت فرانسوی است و فرانسوی ها تا پیش از دزدیدن فرهنگ, تاریخ و علم ایرانی ها در قرن ۱۸ و ۱۹ , تنها کاری که بلد بودند سر بریدن بود و پس از ان هم تا سال های ۱۹۷۰ در الجزایر و شمال آفریقا همچنان به امر سر بری مشغول بودند و تنها دانشمند فرنسوی آقای گیوتین است که اختراعش گیوتین وسیله بسیار پیشرفته ی در امر سر بری است!!! اینک میرویم که شاهد به اجرا درآمدن سنت انگلیسی که سوزاندن زنان به بهانه جادوگری است , را در آسیای مرکزی شاهد باشیم!!!

اسپوتینک مینویسد : سازمان حقوق بشر در لندن Syrian Observatory for Human Rights خبر داد که در سوریه تروریست های ترک-انگلیسی داعش دو زن را متهم به جادوگری کرده و سرهایشان را بریده و سوزانده است . ( بامزه اینجاست که همه چی از لندن صادر میشه, هم تروریست هم سازمان های جور و جوری که نگران حقوق بشرند !!!)

سایت دیلی صباح. کام می نویسد که این خبر این حادثه به همه جا رسیده است. این اقدام وحشیانه در استان دیر ازور در روزهای ۲۸-۲۹ژوئن رخ داده است.
زنان که در دادگاه شریعت به جادوگری متهم شده اند، در همان محل توسط مردانی سربریده شدند. پیشتر نیز اخباری منتشر شده بود که داعش زنان متهم به خیانت به شوهرانشان را از طریق سنگسار اعدام می کند.
به گزارش سازمان دفاع از حقوق بشر لندن، در یک سال گذشتهتروریست های ترک-انگلیسی داعش بیش از ۳۰۰۰ تن را سر بریده اند.









هیچ نظری موجود نیست: