۱۰.۴.۹۴

حمله دوباره ارتش متجاوز و وحشی ترکیه به یکی از شهر های کرد نشین سوریه و بخاک و خون کشیدن هزار باره کرد ها !!!


ارتش متجاوز و فاشیست و جنایتکار ترکیه در راستای نسلکشی کرد ها و چپاول نفت سوریه با حمایت کامل ارتش اهریمنی ناتو بشهر مرزی تل ابیاد « تل – ابیض» سوریه حمله کرده و تعداد بیشماری از مردم بیگناه کرد را مجددا قتلعام کرد !!

به گزارش اسپوتینک ارتش ترکیه تحت نام تروریست های ترک-انگلیسی داعش به شهر سوری تل ابیاد « تل – ابیض» در مرز با ترکیه حمله کرده و صد ها تن را بخاک و خون کشید !

به گزارش نماینده مرکز نظارت بر رعایت حقوق بشر سوریه ، ارتش ترکیه تحت نام گروه تروریستی ترکی-انگلیسی « کشور اسلامی » (داعش) دو باره به شهر سوری « تل — ابیاد » در مرز با ترکیه حمله کردند و یکی از مناطق آزاد شده توسط کردها را دوباره تحت کنترل خود درآوردند.
یک روز پیش از حمله به این شهر کردی فرماندهی تیپ زرهی شماره ۵ارتش ترکیه، در راستای دستور دیکتاتور بیسواد و مریض و تشنه خون و قاتل و دزد ترکیه ۳۲دستگاه تانک ، نفربرهای زرهی و اتوبوس های حامل نظامیان را به استان کیلیس این کشور واقع در مجاورت مرز سوریه اعزام کرده بود .

به گزارش خبرگزاری "آنادولو" در روز سه شنبه، این ماشین های نظامی در منطقه البیلی واقع در مرز ترکیه با سوریه مستقر شدهاند .

پیشتر رسانه های گروهی با استناد به منابع نظامی از طرح در دست تدوین از سوی دولت داعشی ترکیه درباره اجرای عملیات جنگی در نواحی مرزی سوریه با هدف ایجاد ناحیه حایل و جلوگیری از تقویت مواضع کردهای سوریه خبر داده بودند که طی هفته های اخیر به موفقیت های محسوسی در مبارزه با ارتش ترکیه - داعش دست یافته اند. بتازگی تدابیر امنیتی مضاعف در مرز ترکیه داعشی با سوریه در نشست چهار ساعته شورای جنایتکار امنیت ملی ترکیه داعشی مورد بحث قرار گرفته است .

آژانس فرانس پرس سخنان عبدل رحمان رئیس مرکز سوری نظارت بر رعایت حقوق بشر را گزارش داد که گفت: « واحدهای « داعش» به « تل — ابیاد (ابیض)» حمله کردند و محله ای در شرق شهر را تصرف کردند».

قبلا گزارش شده بود که دسته های کردها که در حال جنگ با ارتش ترکیه «داعش» هستند بطور کامل تروریست های ترک-انگلیسی را از « تل — ابیض» بیرون راندند که در شمال کشور واقع است. کردها توانستند جاده مهم بین مرز ترکیه « تل — ابیض» و « رقا» — مرکز اداری شهر همنام را تحت کنترل خود درآورند.













هیچ نظری موجود نیست: