۹.۳.۹۴

سریال شیعه کشی قسمت هزارم : انفجار در مسجد امام حسین منطقه دمام عربستان .... تا چشم کسی که پیغمبر و دین اعراب را میپرستد درآد!


به گزارش پایگاه خبری العالم، درست یک هفته پس از انفجار تروریستی مسجد امام علی در شهر قطیف عربستان در تاریخ اول خرداد ماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی رخ داد ، و در آن دهها تن شیعه در ضمن نماز کشته شدند ، بار دیگر نمازگزاران جمعه در یکی از مساجد شیعیان عربستان هدف حمله تروریستی قرار گرفتند. و در روز جعمه در تاریخ ۸
خرداد ۱۳۹۴ خورشیدی بجرم پذیرش دین اعراب و دوستداری پیغمبر اعراب و خاندان او توسط اعراب تکه تکه گشتند! و این سزای کسی‌ است که از مغزی که شگفت انگیز‌ترین پدیده آفرینش است و برایگان به او از طرف پروردگار داده شده، نه تنها استفاده نمیکند ، بلکه آنرا تا حد کاسه‌ای لبریز از فضله کفتر بر روی گردن خود می‌کشد!


بنا بر اخبار اولیه، بمب در پارکینگ مسجد امام حسین منفجر شده و خسارات مالی و جانی برجا گذاشته است.

در نخستین فیلم کوتاه منتشر شده از این حمله تروریستی، ستون هایی از دود غلیظ از محل انفجار به هوا برخاسته و صدای آمبولانسها به گوش می رسد.


به گفته شاهدان، این انفجار بدست یک تروریست سعودی انجام شد که لباس زنانه بتن داشت. برخی‌ میگویند در پارکینک مسجد خودروی که حامل بمب بوده منفجر گشته است.
شاهدان خاطرنشان کردند که نیروهای کمیته مردمی که وظیفه حمایت از نمازگزاران و برگزاری نمازجمعه در مسجد را برعهده دارند، این تروریست را متوقف و تلاش کردند مانع از رسیدن او به قسمت زنان در مسجد شوند، ولی تروریست از دست آنان گریخت و خودش را در پارکینگ در میان نیروهای کمیته مردمی منفجر کرد.








انفجار هفته پیش


هیچ نظری موجود نیست: