۹.۳.۹۴

یعنی‌ اگر خود عردوغان هم اعتراف کند که رهبر گروه تروریستی داعش است، باز هم این رسانه‌های غربی منکر می‌شوند!



روزنامه "جمهوریت" چاپ ترکیه تصاویری را از سلاح‌های ارسال شده از سوی دولت این کشور برای تروریست‌ها در سوریه منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، روزنامه "جمهوریت" در نسخه چاپی و سایت اینترنتی خود، تصاویر و ویدئوهایی را منتشر کرد که ثابت می کند دولت ترکیه در ابتدای سال ۲۰۱۴ برای تروریست‌ها در سوریه سلاح فرستاده است.
براساس این تصاویر، دولت ترکیه خمپاره‌ها را زیر محموله داروی ارسالی به سوریه مخفی کرده است.


ترکیه ۴ سال است که برای تروریست های وحشی و بربر منش ساخت اتحادیه اروپا سلاح های سنگین و شیمیایی میفرستد و مسئول تهیه و رساندن تدارکات گروه های تروریستی در کشور های آسیای میانه است. یکی دو بار این کامیون ها توسط خود ترک ها افشاء شدند که افشاء کننده گان اینک در آنجایی که عرب نی انداخت بسر میبرند!
به نوشته این روزنامه، کامیون‌های حامل این محموله‌های دارویی در اختیار یک سازمان امدادرسان قرار داشتند که ارتش ترکیه نزدیک مرز سوریه جلوی ادامه مسیر آنها را گرفته است.
به نوشته "جمهوریت"، دولت ترکیه هزار خمپاره و هشتاد هزار فشنگ سلاح‌های سبک و سنگین ساخت کارخانجات اتحادیه اروپا و ‌اروپایی‌های وحشی بربر، را به همراه صدها بمب دیگر را که از اتحادیه اروپا و کشورهای مشترک المنافع خریداری شده اند به سوریه منتقل کرده است.
این موضوع که به یک رسوایی سیاسی تبدیل شده است باعث مطرح شدن سؤالات و تردیدهایی درباره میزان دست داشتن دولت ترکیه در این موضوع شده است. دولت داود اوغلو، اتهامات درباره ادامه ارسال کمک‌ها به تروریست‌ها در سوریه را با وجود انتشار این تصاویر، بشدّت رد نموده است. ( وقتی‌ میگن ترک خر وقیح، بی‌ دلیل نمیگن!! این همه فیلم و عکس را خود ترک‌ها افشا کردند، باز بشدّت رد می‌کنه!!!)
همچنین دولت ترکیه با کمک ‌اروپایی‌ها که صاحب شبکه‌های روابط اجتماعی اینترنتی هستند، رسانه‌ها و فیسبوک و تویتر را در ترکیه بسته است تا از انتشار هر گونه خبر درباره این موضوع جلوگیری کرده باشد.
علاوه بر این شماری از دادستان‌ها را که سعی‌ در برقراری عدالت نموده بودند، به تلاش برای سرنگونی دولت و مانع تراشی بر سر ادامه فعالیت آن متهم و دستگیر کرده است که ممکن است، در صورت محکومیت به حبس ابد محکوم شوند.






رجب طیب عردوغان دیکتاتور و رئیس جمهور ترکیه نیز به طور علنی، فتح الله گولان رهبر پانترک‌های مخالف دولت را به تلاش برای سرنگونی کابینه اش! ( طبق قانون اساسی‌ ترکیه نخست وزیر که داود اوغلو است صاحب کابینه است و نه رئیس جمهور!! اینا به قانون خود هم تف میاندازند!! ) متهم کرد.
انتشار اطلاعات جدید بویژه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس کتک کاری ترکیه، باعث نگرانی شدید حزب عدالت و توسعه توحّش و تروریسم شده است.

منبع

هیچ نظری موجود نیست: