۹.۳.۹۴

انتخاب دوباره رئیس دزد‌ها !!! انتخاب مجدد رئیس کنونی فیفا در سمتش یعنی تایید و قبول داشتن انحراف ، دزدی و فساد در این سازمان ! پارسیش یعنی همینی است که هست


به گزارش خبرگزاری‌های غربی : سپ بلاتر، رئیس کنونی فیفا در سمتش ابقاء شد! و سئوال اینجاست که چگونه سازمانی که تا این حد در آن فساد جریان داشته و چند روز پیش از انتخابات ۱۴ نفر از مقامات! ارشد آن رسما بعنوان دزد و مفسد از طرف پلیس سوئیس دستگیر و بازداشت شده‌اند، دوباره به دست کسی‌ سپرده میشود که مسئول مستقیم تمامی این جرایم است و چگونه چنین شخصی‌ میتواند شایستگی ادامه کار و ابقاء در سمت خود را داشته باشد!! ؟ چرا که از دو حال خارج نیست : 
- یا این شخص از آنچه که در سازمان زیر دستش میگذشته بیخبر بوده که خودِ همین بیخبری نشان از بی‌لیاقتی و مدیریت نادرست این فرد دارد، و ابقاء این شخص بی‌لیاقت نشان از خریت اعضای رای دهنده دارد !

- و یا نه این شخص از همه مفاسد و دزدی‌ها خبر داشته و لاجرم خود نیز شریک جرم بوده که در این حالت انتخاب مجدد این فرد به عنوان رئیس یعنی‌ نوچه‌ها را گرفتن و آزاد گذاشتن رئیس دزد ها! یعنی‌ بستن آبراه‌های باریک و لایه روبی چشمه!! یعنی‌ برای غده سرطانی ، قرص آسپیرین تجویز کردن، یعنی‌ هرس درخت و نگهداری ریشه، که نتیجه آن براه افتادن یک باند دزد و مفسد جدید و تاکید و تائید و قبول دزدی و فساد و تقویت ریشه است!




و البته این احتمال را هم نمیشه ندید گرفت که همه این سر و صدا ها و جنجالی که بپا شد در واقع یا یک پاپوش و نقشه ی از پیش ساخته شده ای است برای رسیدن به اهدافی که تنها خود پدرسوخته شان از آنها باخبرند! اهدافی مانند
تلکه کردن بیشترقطر و گرفتن حق برگزاری بازی های جهانی از روسیه و و و ... و یا تسویه حساب های داخلی است!





اسپوتینگ می‌نویسد:
رای گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون جهانی فوتبال روز جمعه در جلسه مجمع عمومی آن در زوریخ سوئیس انجام شد و سپ بلاتر با علی بن حسین، فردی از نزدیکان قبیله خلیفه نوکر اردن، عبدالله اردنی رقابت می کرد.
هیچ یک از دو نامزد نتوانسته بودند در دور اول رای گیری به حدنصاب لازم دست یابند. دقایقی بعد علی بن حسین از دور رقابت کنار کشید و سپ بلاتر، اهل سوئیس، در مقام خود ابقاء شد.




بازداشت هفت مقام ارشد فیفا به اتهام رشوه گیری بدستور دادستانی آمریکا، در چند روز گذشته باعث شده بود تا شماری از کشورها از جمله، آلمان و انگلیس خواستار کناره گیری سپ بلاتر شوند، و فرانسه نیز خواستار تعویق رای گیری شده بود، اما شماری از کشورهای آفریقایی، آسیایی و روسیه از نامزدی او حمایت کرده بودند!
آمریکا از ابراز نظر درباره رای گیری روز جمعه در فیفا خودداری کرده است.


هیچ نظری موجود نیست: