۱۲.۱.۹۴

با قبول شرط مهم به رسمیت شناختن پلستین از طرف سازمان ملل متحد غربی! مذاکرات هسته‌ای هم کم کم به نتیجه خواهد رسید!! قدیمی‌ترین تمدن و کشور دنیا با ثروتی بی‌حساب و ۷۵ میلیون ایرانی‌ گروگان یک مشت تروریست وحشی پلستینی! ایران را دادند که پلستین را در سازمان ملل به عنوان یک کشور!! به رسمیت بشناسند!!


فلسطین به عنوان کشور به رسمیت شناخته شده توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه رسما عضو دیوان کیفری بین المللی می شود و امیدوار است از این مرجع برای پیگرد حقوقی اسرائیل استفاده کند!!


در اطلاعیه منتشره در سایت رسمی دیوان کیفری بین المللی گفته می شود فلسطین در روز ۲ ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی به "اساسنامه رم" (اساسنامه دیوان کیفری بین المللی) پیوست و سند مربوطه روز اول آوریل اعتبار پیدا می کند. انتظار می رود ریاض المالکی، دوزاری وزیر امور خارجه فلسطین در مراسم تقدیم کپی اساسنامه رم به کشور خود! در لاهه شرکت کند.


با برآورده شدن این شرط از طرف اشغالگران پلستینی، مذاکرات مسخره هسته‌ای کم کم به نتیجه مطلوب آخوند‌های جمهوری کثیف اسلامی رسیده و فقط مانده که اسرائیل کمی‌ هم از سرزمینها عقب نشینی کند تا توافق کامل هسته‌ برای ملت ایران! بدست آید. ننگ‌ بر بیغیرتی که گلوی این خائنین را از هم نمیدرد و ننگ‌ آنان را از سر یک ملت کم نمیکند!

هیچ نظری موجود نیست: