۱۲.۱.۹۴

دیکتاتوری سیاه مذهبی‌ در کت‌ شلوار و کراوات ترکی‌، معجون تیلیت نون و پپسی را به یاد میاورد!


دیروز ۳۱ مارث در خبری کوتاه اعلام گشت که یکی از اعضای "جبهە انقلابی آزادی بخش خلق ترکیه یک قاضی را در ساختمان دادگستری چاغلایان استانبول بە گروگان گرفتە است. این قاضی، مسئول تحقیق از پروندە قتل برکین ایلوان است.

برکین ایلوان پانزدە سالە از شهروندان ترک ترکیە، در جریان تظاهرات پارک گزی در تابستان ۲۰۱۳ در استانبول توسط پلیس بطور وحشیانه‌ای زخمی و پس از سپری کردن ۲۶۹ روز در بیمارسان و عاجز ماندن پزشکان آنجا جان به جان آفرین داد.

گروگانگیر در برابر آزاد کردن قاضی پنج شرط گذاشتە است، از جملە: پلیس‌هایی کە در قتل برکین نقش داشتەاند در یک کانال تلویزیونی و بە طور مستقیم قتل او را برعهدە بگیرند؛ پلیس‌ها در دادگاە خلق محاکمە شوند؛ تمام افرادی کە بە دلیل ابراز نارضایتی علیە روند قضایی این پروندە بازداشت شدەاند، آزاد شوند و پروندەهایشان مختومە اعلام گردد.

این عضو جبهە انقلابی آزادی بخش خلق، اعلام کردە بود کە اگر تا ۱۵:۳۶ بعدازظهر دیروز با خواستەهای او موافقت نشود، گروگان را خواهد کشت.

جبهه انقلابی آزادی بخش خلق یک سازمان مارکسیستی و لنینیستی در ترکیە است و تنها گروهی است که میداند دیکتاتور ترکیه عردوغان اخوانی، در حال بروز سیاه نشاندن ترکیه است.



پس از نشر این خبر، یورو نیوز گزارش داد که:
رئیس پلیس استانبول می گوید: پس از حمله وحشیانه نیرو‌های ویژه ارتش فاشیست ترکیه به این دو مرد عدالت خواه و ضّد دیکتاتوری ، دو مرد فعال مدنی جانشان را از دست داده اند. دادستان فاسد گرفته شده ( قاضی گرفته شده ؟ ) برای مراقبت به بیمارستان منتقل شده است.


کماندوهای ویژه ارتش ترکیه ( موسوم به آدمخوار‌های وحشی ) در مقابل دادگاه استانبول مستقر شده اند. دولت ترکیه هرگونه پوشش خبری این رویداد را غیرقانونی خوانده است! دیکتاتوری سیاه مذهبی‌ در کت‌ شلوار و کراوات ترکی‌، معجون تیلیت نون و پپسی را به یاد میاورد!




هیچ نظری موجود نیست: