۱۲.۱.۹۴

کاش فرهنگ بشریت در همه جای دنیا چنین با ارزش و غنی بود که تولد یک کودکی با ظاهری عجیب و غیر معمول، جشن گرفته و موجب شادی میشد! این کودک اگر در ترکیه و یا در یک کشور عربی‌ پا بدنیا گذاشته بود با کمک دولت زنده برگور میشد و اگر در غرب بدنیا آمده بود خرگوش آزمایشگاهی می‌گشت!


در ایالتی در هند نوزادی با بینی شبیه به خرطوم فیل به دنیا آمد؛ اما در واکنشی غیرمنتظره خانواده نوزاد، این امر را به فال نیک گرفتند. (آفرین به این مردم که جان را که به گفته‌ای هدیه پروردگار به مردمان است، محترم میشمارند هر چند در ظاهری غیرِ معمول باشد. )


به گزارش پایگاه خبری العالم، در اکثر کشور‌های دنیا بخصوص در غرب و نوکرانشان مانند ترکیه و عربستان، تولد نوزادی عجیب الخلقه همواره با موجی از غم و اندوه در میان اعضای خانواده همراه است؛ اما در ایالت اوتار برادیش در هند این امر کاملا متفاوت بود؛ صورت نوزاد دختر با بینی شبیه به خرطوم فیل شمار زیادی از ساکنان محلی را به نزد خانواده‌اش کشاند و به این نوزاد نام "همسر گانشا" اطلاق کردند؛ گانشا یکی از خدایان هندو، سَری مانند فیل دارد.


تولد این نوازد در کمال ناباوری با نوعی خوش بینی و شادی در میان خانواده‌اش همراه بود؛ زیرا آنها امیدوار هستند که این کودک خوش شانسی و خوش بختی را برای آنها به ارمغان می آورد.

این خانواده هندی به همراه ساکنان محلی، تولد نوازد خود را با مراسم رقص و آواز جشن گرفتند.
این درحالی است که برخی پزشکان محلی بر این باورند که که این کودک نمی تواند زنده بماند زیرا موارد مشابهی از تولد چنین کودکانی مشاهده شده است که در نهایت به مرگ آنها منجر شد؛ با این حال این پزشکان توضیح دادند که می توان این نقص مادرزادی را با عمل جراحی برطرف کرد.

یاوری میشود، پس از اشغال صد‌ها ساله هندوستان توسط انگلیسی‌‌های پا برهنه وحشی، هندوستان که تا پیش از آن، از زیبایی و پیشرفتگی به مروارید شرق معروف بود، تبدیل به صحرایی خشک و بی‌ حاصل و فقیر گشت، و مردم صلح‌جو و متمدن آن تبدیل به اسرای همیشگی‌ انگلیس‌ها گشتند. آزمایشات شیمیایی و اتمی‌ که أم الفساد دنیا یعنی‌ انگلیس جنایتکار در این کشور انجام داده است، هر سال تولیدات خود را به این شکل ارائه میدهد. و هر چند امروزه مردم و دولت این کشور سعی‌ دارند از زیر یوغ چندین صد ساله جنایتکاران انگلیسی‌ نجات یابند، ولی‌ میبینیم که انگلیس‌ها در امپراطوری رسانه‌ای که دارند، روزی نیست که به تلافی، با پخش اخباری کثیف از تجاوز و بزرگ نمایی آن، آبروی این ملت را ببازی نگیرند، و در حالی‌ که در هر دقیقه چند تجاوز وحشیانه در لندن توسط جانیان روانی‌ انگلیسی‌ رخ میدهد که مو به تن‌ سیخ میکند، ولی‌ خبر یک تجاوز در هندوستان آنچنان رسانه‌ای و فراگیر و دنیایی میشود که انگار تنها این هندوستان است که چنین حوادثی در آن صورت می‌گیرد!!

هیچ نظری موجود نیست: