۲۷.۱۱.۹۳

پس از قتل هزاران زن در ترکیه، از این پس مانند گواهینامه رانندگی‌، گواهینامه ازدواج صادر میشود! مردان! ترک یا همجنسگرا هستند و یا زن کش!!


در پی‌ شدت گرفتن کشتار زنان ترک توسط همسرانشان در ترکیه، یکی از کمیسیون‌های مجلس این کشور پیشنهاد کرد برای مردان "گواهینامه صلاحیت ازدواج" صادر شود!
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کابینه ترکیه پیش نویس قانون پیشنهادی از سوی این کمیسیون را آغاز کرده است و انتظار می رود پس از تصویب نهایی آن، مردان ترکیه‌ای مجبور به شرکت در آزمون هایی برای اثبات داشتن صلاحیت ازدواج و تعامل با زنان شوند!! و در صورت بدرفتاری آنها با همسرانشان، این گواهی نامه از آنها پس گرفته می شود. درست مثل گواهینامه رانندگی‌! :)

این پیشنهاد پس از آن مطرح شد که هزاران زن ترکیه‌ای شامگاه شنبه طی تظاهراتی، خشونت افسار گسیخته و روزافزون علیه زنان را محکوم کردند. کشته شدن یک دختر ۲۰ ساله توسط یک ترک نژادپرست که افتخارش این است که خود را گرگ بداند ، تا انسان، پس از تجاوز به وی و سوزانده زن مذکور زنده زنده توسط پانترک کثیف جانی ، باعث واکنش‌های فراوانی در ترکیه شده است. همچنین گزارش‌ها حاکی از افزایش قتل وحشیانه زنان توسط همسران یا نزدیکانشان در ماههای اخیر است. ( بنا به گفته متخصصان، در ترکیه مردان ! ترک به دو دسته کلی‌ تقسیم میگردند، ترک‌ها یا همجنسگرا هستند و یا زن کش و تنها یکی‌ دو درصد از آنان را میتوان متعادل و طبیعی دانست )

در همین حال روزنامه‌های ترکیه زنان این کشور را متهم کرده اند که با پوشش نامناسب خود، مردان را به تجاوز به خودشان تحریک می کنند. از سوی دیگر روزنامه‌های لیبرال این کشور، افزایش جرایم قتل علیه زنان را اولین نشانه "گرایش‌های اروپایی ترکیه" در سایه حکومت حزب عدالت و توسعه و "عقبگرد" در راستای تبدیل شدن دوباره به یک کشور عقب مانده ترکی‌ و  نقض کننده حقوق زنان می دانند.

منبع خبر : العالم





البته واکنش مردان! ترک ترکیه کاملا قابل فهم است، اینها دیده‌اند که زنان ترک دسته دسته به کشور‌های عربی‌ سفر کرده و یک نره خر عرب و یا آذری را با خود به ترکیه آورده و وادار به سرمایگذاری و یا ساخت خانه ، پاساژ و یا دکانی کرده‌اند، پس از ۳۶ سال فاحشگی رسمی‌ از طرف زنان ترک، هر مرد دیگری هم بود اعتماد خود به زن را از دست داده و با کوچکترین جلفگیری زنان ( در میان زنان ترک این جلفگیری بشدت رایج است)، سؤتفاهم به او دست داده و یا او با سؤتفاهم دست میداد و زن را به قتل می‌رساند. این سیاست‌های دولت ترکیه است که جامعه را به سوی توحش بیش از پیش کشانده و این منطق ترکی است که می‌گوید گرگ بودن، یعنی‌ حیوان درنده بودن، یک افتخار است!! و انسان بودن و شرف داشتن را سگ بودن میداند و ننگ! این تاریخ جعلی که به خورد ترک جماعت دادند که یک خونخوار غربیه، زرد پوست چشم بادومی که از ته‌ اسیا برخاسته را پدرش بداند و به او افتخار کند، و او را الگوی خود قرار داده و زنکشی کند. چه انتظار از یک ترک بی‌سواد (که تعدادشان هم کم نیست) میتوان داشت که بجز این رفتار کند؟ انگار به جلو الاغ سپر ببندی و از او انتظار داشته باشی‌ مانند بنز بخرامد!


(و تازه همین خونخوار غربیه را نیز دانشمند ایرانی‌ خواجه نصیر توسی به ایران بزرگ دعوت کرد تا بزند نژاد همین اعراب وحشی و ترک‌ها را با هم یکی‌ کرده و از بین ببرد، و به شهادت تاریخی‌ که در کتب تاریخ دنیا (بجز تاریخ ایران ) نوشته شده، پارس و کشور ایران تنها جای بود در دنیا که مورد حمله مغول‌ها قرار نگرفت. خود خواجه نصیر نیز هم شد نخست وزیر هلاکو، مغولی که بدون اجازه و مشورت این دانشمند ایرانی‌ آب نمی‌خورد و آنچنان اعراب و خلیفه بازی را درهم کوبید که تا ۳۶ سال پیش سر نتوانستند بلند کنند، و آنچنان خلیفه عباسی را لایِ نمد له‌ کرد که از او جز ریقی باقی‌ نماند. و این تاریخ تکرار خواهد شد، فقط سئوال در مورد زمان آن است.)

اونوقت ترک خر احمق میاید و زرنگی ترکی‌ بخرج داده و برای ماستمالی کردن وحشیگیری‌های قرون وسطایی انگلیسی خود، و کثافت کاری هایی اینچنینی، اخبار فجیع کشور جعلی را میاورد و در سایت‌های پانترکی بالاترین و ایسنا و ایریب و دیگر جاها به پایِ ایرانی‌‌ها می‌نویسد. مثل اینکه پناهجویان افغانی را تو روز روشن ریختند و با تراکتور از رویشان رد شدند، و پلیس فاشیست و وحشی ترکیه زن و بچه‌های بیگناه افغان را زیر باتوم گرفته و آنان را وحشیانه کتک میزند، بلافاصله پانترک‌ها از اینطرف اخبار بدرفتاری ایرانی‌‌ها با افغانی‌ها را میگذارند تو بوق!

در نتیجه پس از این رسوایی جهانی‌ برای ترکیه، مانند هزاران رسوایی دیگر، احتمالأ می‌رویم که از این پس شاهد پخش اخبار "خشونت خانگی" و "زنکشی" در ایران از طرف پانترک‌ها باشیم تا به مردم بگویند این ما نیستیم که وحشیم این ایرانی‌‌ها هستند که زنکشند!! این ما نیستیم که با تراکتور از روی زن و بچه افغانی پناهجو رد شدیم، این ایرانی‌‌ها هستند که افغانی‌ها را آزار میدهند!

و دولت کثیف پانترک آخوند حسن هم، به یکی‌ از وزرای ضد ایرانی‌ خود بگوید که از تریبون دولت آمار زنکشی در ایران را پخش کرده و مدعی شود که ۱۰ میلیون زن کش در ایران داریم! و برای دست دردنکنی به پانترک ها، بقیه ایران را به آنان واگذار کند! گاز را میدهد میرود، آب را بر روی ایرانی‌‌ها میبند، هر چه رضا شاه و محمد رضا شاه ساختند ویران می‌کند، و میلیار ها پول بیت‌المال ایرانی‌‌ها را که چه از فروش نفت و گاز و اورانیوم و طلا و مس و آنچه که در بانک‌ها ضبط شده بوده و اینک برگشته، گرفته و به خارج از ایران میفرستد و در عوض برای ایرانی‌ ها هی‌ گریه زاری راه می‌اندازد و با لبای غنچهٔ دلبری آخوندی کرده می‌گوید: هموطنم با شما همنفسم! پفیوز تو شمال تهران نشستی هوای پاک میدی تو ریه‌های کثیفت با هموطن ترک و عربت همنفسی! نه با زن و بچه ایرانی‌ که خاک تو سر و ریه‌هایش میرود!

مرتیکه چوپ حراج نفت ایران را زده خجالت هم نمی‌کشه، فقط بلده از احمدی‌نژاد بد بگه، حداقل در زمان اون بیوجدان ایران سوز، شیر نفت را جوری باز نکرده بودند که از آب فاضلاب ارزونتر بشه. کاری که این دولت کثیف انجام میده تا هر چه زودتر نفت ایران تموم شه و در مخازن انگلیسی‌‌ها ذخیره شه برای نسل‌های کثیف ایندهشان که نفت فروش خواهند بود!!



















هیچ نظری موجود نیست: