۲۷.۱۱.۹۳

تظاهرات صد‌ها هزار کرد در روز یکشنبه تن‌ فاشیست‌های ترک داعشی ترکیه را یکبار دیگر لرزاند. ده‌ها کرد کشته و هزاران تن‌ دستگیر شدند.


به گزارش یورو نیوز صد‌ها هزار کرد روز یکشنبه به مناسبت شانزدهمین سالگرد دستگیری اوجالان، در شهرهای مختلف در ترکیه دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرات در برخی شهرها از جمله جیزره، شرناق و دیاربکر به درگیری خشونت آمیز با پلیس انجامید.

معترضان که خواستار آزادی عبدالله اوجالان، رهبر زندانی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) بودند، با پلیس فاشیست و وحشی و نژاد پرست داعشی ترکیه درگیر شدند.

نیروهای امنیتی ترکیه برای متفرق کردن معترضان به هر گونه روش فاشیستی متوسل شدند و بر روی آنان آتش گشودند. بنا بر گزارش‌های رسیده ده‌ها تن‌ کرد کشته و هزاران تن‌ دیگر دستگیر شدند تا بعدا در زندان‌های مخوف ترکی‌ زیر شکنجه فاشیست‌های ترک داعشی کشته شوند. مرگ بر حقوق بشر! غربی مرگ بر بشر! غربی.

درگیری‌ها در جیزره روز یکشنبه وارد سومین روز خود شد.

ترک‌های فاشیست نژاد پرست ، کشور مادری کرد‌ها را از آن خود دانسته و با کمترین حقوق شهروندی کرد‌ها مخالفت میکنند. در این میان دشمنی خونی با زنان حامله داشته و با چاقو شکم زنان کرد حامله را از هم میدرند. خود را در لباس پیشمرگه جا زده و از درون کرد‌ها را میخورند.

عبدالله اوجالان ۶۵ ساله رهبر مبارزات مردمی کرد‌ها ظرف ۳۰ سال گذشته است و برای نزدیک به ۳۵ میلیون کرد که در سرزمین مادریشان که امروز ترکیه نامیده میشود، و در اسارت و زندان بسر میبرند نماینده مبارزه جدی آنها برای دستیابی به حقوق اجتماعی و سیاسی و فرهنگی به شمار می رود. ارتش جنایتکار ترکیه به هوای مبارزه با حزب کارگری کردستان، پ.ک.ک ، جان بیش از ۵۰ هزار زن و کودک کرد را توسط حملات هوایی و شیمیایی در این کشور گرفته است. و با استفاده از پیشرفته‌ترین سلاح‌های ساخت اتحادیه جنایتکار اروپا و همراهی ناتو، این لشگر اهریمن، به جنگ یک مشت زن و کودک بی‌دفاع کرد میرود. حال آنکه مبارزان آزادی پ ک ک، با تفنگ‌های زمان جنگ جهانی‌ دوم از خود دفاع میکنند!

دولت ترکیه در سال ۲۰۱۲ برای پایان دادن به عملیات آزادی خواهانه مبارزان پ.ک.ک ظاهرا با عبدالله اوجالان وارد مذاکرات صلح دروغین شد. و با فریفتن آنان تعداد زیادی از مبارزان پ ک ک را به دام انداخته و آنان را ناجوانمردانه و ترکی‌ کشت. و شایعه کرد که آنها به عراق عقب نشینی کرده‌اند!

مرگ بر ترکیه و حامیان جنایتکار و بی‌شرف اروپایش. ننگ‌ و نفرت بر غربی‌های هیولا صفت ابلیس منش که احمقانه تصور میکنند این اوضاع ادامه خواهد یافت و میشود زد و دررفت!

هیچ نظری موجود نیست: