۱۱.۱۰.۹۳

پیام سال نو لادیمیر پوتین، مرد اول جهان، و رئیس جمهور روسیه


رفقای گرامی‌،

تا لحظاتی دیگر سال نو میلادی ۲۰۱۵ آغاز میشود.

همگی‌ مانند همیشه با هیجان در انتظار این جشن هستیم ،آرزوهای خود را به خاطر آورده ، به همدیگر هدایایی داده و به خاطر سنت خوب استقبال از سال نو در میان اعضای خانواده، خویشاندان و دوستان شاد هستیم. محیط مهربانی، مواظبت و سخاوت دل‌های ما را گرم کرده، آنها را برای پذیرا شدن اهداف نیکو و اعمال شریف و نجیبانه می گشاید و احساس امید را بر می انگیزد.

و با اینکه بنا بر اقتضای طبیعی، هر کسی‌ ابتدا به سعادت و سلامتی خود و خانواده خویش می‌اندیشد، شکوفائی روسیه از سعادت و موفقیت تک تک ما شکل خواهد گرفت.

عشق به میهن یکی از نیرومندترین ، شریفترین و رفیع‌ترین احساسات بشری است. این احساس در حمایت برادرانه از ساکنان کریمه و سواستوپول هنگام تصمیم گیری قاطع آنها برای بازگشت به خانه زادگاهی خود بطور کامل تجلی کرد. این رویداد همواره مرحله بسیار مهمی در تاریخ میهن خواهد ماند.

رفقای گرامی‌،

اکنون که هنگام جمع بندی نتایج سال رو به پایان می رسانیم، مایل هستم به خاطر تشکل و همبستگی شما ، احساسات عمیق حقیقت، شرافت، عدالت و احساس مسئولیت در مقابل سرنوشت کشور خود و آمادگی همیشگی شما برای دفاع از منافع روسیه و همراه بودن با آن هم در روزهای پیروزی و هم در زمان آزمایشات و تلاش‌ها برای اجرای شجاعانه‌ترین و بزرگترین طرح‌ها صمیمانه سپاسگزاری کنم.

تا چند سال پیش برگزاری بازیهای المپیک در سوچی خواسته همگی‌ ما بود، امروز این خواسته نه تنها برآورده شده و ما بهترین بازی‌های المپیک زمستانی در طول تاریخ را برگزار کردیم بلکه در این بازی‌ها پیروز نیز شدیم. این پیروزی، متعلق به تمام شهروندان کشور، ورزشکاران و خادمان آنها است.

ما در سال نو حل مسایل زیادی را در پیش داریم. این سال به همان شکلی خواهد بود که آنرا بسازیم و وابسته به آن خواهد بود که هرکدام از ما تا چه حد ثمربخش، خلاق و موثر کار کند. ما باید به خاطر خود، آینده فرزندان خود و میهنمان روسیه تمام طرح‌های پیشرفت و آبادانی را در نظر گرفته و آنها را اجرا کنیم.

دوستان سال نو در پشت در است. وقت استقبال از آن و گفتن گرم‌ترین سخنان به نزدیکان خود فرا رسیده است. باید به خاطر درک، اعتماد، تحمل و از همه دستاورد‌ها و تلاش‌هایی‌ که در سال گذشته انجام داده‌اند، از آنها سپاسگزاری کنیم. هرچه مهر ، مهربانی و عشق در بین ما بیشتر باشد ، ما مطمئن‌تر، قویتر و با ثبات تر خواهیم بود و در نتیجه حتما به پیروزی در هر هدفی‌ که داشته باشیم، خواهیم رسید.

سال نو شما فرخنده و شاد باد ، سال نو ۲۰۱۵ میلادی بر همگی‌ پیروز!

هیچ نظری موجود نیست: