۱۱.۱۰.۹۳

دولت جمهوری کثیف اسلامی پس از ۳۵ سال حاکمیت و چپاول میلیاری منابع ایران با افتخار اعلام کرد: ۱۱ میلیون حاشیه‌نشین در ایران در فقر، فلاکت و عقب ماندگی زندگی می‌کنند!!!


پس از اشغال ایران در فتنه سال ۵۷ توسط فلسطینی‌ها و ترک ها، پس از فروش ایران و منابع آن و درامد‌های نجومی میلیارد دلاری از منابع و ذخایر طبیعی ایران، دولت جمهوری کثیف اسلامی پس از ۳۵ سال حاکمیت بر ایران با افتخار اعلام کرد: ۱۱ میلیون حاشیه‌نشین در کشورما در فقر، فلاکت و عقب ماندگی زندگی می‌کنند!!!!

نریمان مصطفایی ، مدیرکل دفتر توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی جمهوری کثیف اسلامی اعلام کرد بر اساس آمار‌های نهاد تحت ریاست وی ۱۱ میلیون ایرانی‌ در فقر و زندگی‌ عصر حجری حاشیه‌نشین در ایران زندگی می‌کنند. ( تشکرش را از یک مشت دزد عرب و ترک باید کرد که به اسم اسلام و با سو‌ استفاده از احساسات خدا شناسانه ایرانی‌‌ها کشور ایران را تصرف کرده و آنرا چپاول و ویران ساختند)

به گزارش "ایسنا"، نریمان مصطفایی ضمن بیان این مطلب گفت: ساکنان این مناطق حاشیه شهرها از تأسیسات و خدمات شهری مناسب بی‌بهره‌اند !!





مدیرکل دفتر توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی جمهوری کثیف اسلامی با بیان اینکه کار مطالعاتی حاشیه‌نشینی ۷۷ شهر کشور انجام شده است، افزود: کار مطالعاتی ۱۴ شهر دیگر کشور نیز در دستور کار قرار دارد و با اتمام کار مطالعات ۱۴ شهر باقیمانده پیش‌بینی می‌شود جمعیت حاشیه‌نشین کشور به ۱۱ میلیون تن‌ برسد . ( خاک بر سر شماها کنند که به اندازی یک جو شرف نداشتید که از این همه درامد حداقل یک درصدش را برای آبادانی ایران بکار ببرید، مرگ بر شما و نسل و نژادتان که برای ایران از طاعون بدتر بودید)

مصطفایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی این سکونتگاه‌ها در ۲۴ شهر افزود:‌ از محل اعتبارات ملی و بانک جهانی بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان جهت ارتقای سرانه‌های خدماتی هزینه شده است. براین اساس در سال‌های ۸۴ تا ۸۸ با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان که از سوی بانک جهانی تامین شد و اعتباراتی که از سوی دستگاه‌ها به آن افزوده شد، کار ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی پنج شهر کشور اجرا شد . ( یعنی‌ همان اقداماتی که در کشور‌های بی‌نهایت فقیر انجام می‌گیرد تا مردم آنجا‌ها را در چادری، سقف حصیری چیزی پناه دهند!!!) مرگ بر آخوند و ترکیه و فلسطینی، مرگ بر بیغیرتی و بی‌تفاوتی.
مرگ بر انگلیس و فرانسه که تحفه آخوند را به ایرانی‌‌ها تنقیه کردند.


هیچ نظری موجود نیست: