۱۱.۱۰.۹۳

امروز اعضای غیر ثابت شورای امنیت سازمان ملل تغییر خواهند کرد


از امروز ۰۱-۰۱-۲۰۱۵ و یا اول ژانویه سال ۲۰۱۵ برابر با ۱۱ آذر ماه ۱۳۹۳ خورشیدی، اعضای غیر ثابت شورای امنیت سازمان ملل تغییر خواهند کرد، و جای خود را به اعضای جدید خواهند داد.

بدین ترتیب کشور های مالزی ، ونزوئلا ، نیوزیلند ( کلونی‌های انگلیس ) و اسپانیا از امسال، جای کشورهای رواندا، کره جنوبی، آرژانتین، استرالیا و لوکزامبورگ خواهند نشست .

مراحل انتخاب اعضای جدید از ۱۶ اکتبر سال ۲۰۱۴ آغاز شده و اسپانیا در سه مرحله توانست جای خود در این سازمان را بدست بیاورد.


ترکیه که بخاطر گذشتن لوله گاز ایران و رساندن گاز ایران به اروپا، نه تنها از گدایی نجات یافته بلکه پایش را بیخ گلوی ‌اروپایی‌ها گذاشته و هر غلطی دلش میخواهد انجام میدهد، و هر امتیازی دوست دارد می‌گیرد، شرط کرده بود که باید به عنوان یکی‌ از اعضای غیره ثابت شورای امنیت انتخاب شود، که با پشت دست زدن تو دهانش. کشور جعلی و چرچیل سازی به نام ترکیه، با این همه جنایت و اعمال فاشیستی و نژاد پرستانه، و کشتار کرد ها، زرتشتی‌ها و شیعیان بیگناه و لشگر کشی‌ به عراق و سوریه و نابودی سازی سرزمین‌های همسایگان بیچاره، و دزدی منابع آنها و گروگان گیری و باج خواهی و پرورش و تقویت تروریست و گروه‌های تروریستی و اعمال بیشرمانه دیگر که نسبت به شهروندان ترک انجام داده، از جمله دستگیری، زندانی و شکنجه روزنامه نگارانی که جرمشان بازگویی حقیقت بوده، انتظار داشت به عنوان عضو غیر ثابت شورای امنیت مسخره سازمان ملل غربی، نیز انتخاب شده و راجع به امنیت دنیا هم تصمیم بگیرد! که بهش گفتن آقا روتو کم کن، و خجالت بکش، و آبروی ما را بیشتر از این نبر!! سرت رو مثل مرغ کردی زیر کیسه از خریّت‌هات خبر نداری!!!

هیچ نظری موجود نیست: