۶.۷.۹۳

ادامه قتل‌عام ارامنه و کرد‌ها که در سال ۱۹۱۵ توسط ترک‌ها انجام گرفته است، توسط داعشی‌های ترک! این داعشی‌ها در واقع همان ترک‌های وحشی و جنایت کار سال ۱۹۱۵ هستند!!


تروریست‌های ترک داعش در عراق و سوریه، در به در به دنبال مسیحیان و کرد‌ها میگردند تا کشتار و قتل عام ارامنه و کرد‌ها را که در سال ۱۹۱۵ شروع شده را پیگیری کرده و ادامه دهند!

یادآوری میشود که در جنایت قتل عام ۱۹۱۵ بیش از ۱،۵ میلیون ارمنی و ۷۰۰ هزار کرد به دست ترک‌ها قتل عام شدند، و امروزه ترک‌ها تحت عنوان تروریست‌های داعش هر جا ارمنی و کرد ببینند، میکشند و بنا‌ها و ساختمان‌های تاریخی‌ آنان را منفجر میکنند و اموالشان را چپاول میکنند، دقیقا به همان روش سال ۱۹۱۵! در همین رابطه شورای استان نجف اشرف آماده است تا از خانواده‌های مسیحی که منازل و محل سکونت خود را به دلیل تهدید داعش ترک کرده‌اند، استقبال کند.


وی با اشاره به غارت اموال و منازل این شهروندان مسیحی در موصل، افزود: داعش این خانواده‌ها را تهدید کرده است که جزیه بپردازند و یا مسلمان شوند، زیرا در غیر این صورت به قتل می‌رسند.
التمیمی خاطرنشان کرد که با ریاست شورای استان نجف اشرف درباره فراهم کردن محل سکونت شایسته‌ای برای آوارگان مسیحی گفتگو کرده، و شورا هم با این پیشنهاد او موافقت کرده است.
التمیمی وعده داد که همه لوازم مورد نیاز خانواده‌های آواره مسیحی، برای داشتن یک زندگی امن و شایسته‌ فراهم خواهد شد.
در پی‌ کشتار خانواده‌های مسیحی‌ و کرد توسط گروه تروریستی ترک داعش ، حرکت گسترده آنها برای خروج از استان نینوا آغاز شده است.
گزارشها حاکی است که گروه تروریستی داعش به خانواده‌های مسیحی اجازه نداده است که وسایل و اموال خود را بردارند و خانه‌های آنان را تصرف و اموالشان را غارت کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: