۶.۷.۹۳

ترکیه در ایجاد "جمهوری شمال قبرس" ناکام ماند!

أم الفساد منطقه یعنی‌ ترک‌های وحشی ترکیه، یک کشور همسایه را بی‌ نصیب از توحش خود نگذاشته اند! سوریه، عراق، ایران، یونان، قبرس، ارمنستان از دست این أم الفساد در رنج، ، تجزیه، چپاول، ویرانی، کشتار و آوارگی به سر میبرند. این ملت و دولت وحشی به جای اینکه خود پیش بروند، دنبال عقب نگاه داشتن کشور‌های همسایه اند. به جای اینکه با تلاش خود سرزمین اشغال شده و کشور جعلی‌شان را آباد کنند، با خرابکاری به دنبال تخریب و ویرانی و تجزیه و دزدی از کشور‌های همسایه اند تا از این رهگذار آنان را چپاول کرده و خود را آباد کنند! مرگ بر ترکیه که تا روزی که این نوکر و برده مفلوک و تو سری خورده غربی در منطقه است، منطقه روی خوش نمی‌بیند. 

به هر حال در همین رابطه دولت فاشیست ترکیه سعی‌ در تجزیه قبرس به قبرس شمالی داشته و علاوه بر آن با افزودن نام کثیف ترکیه به دنبال این تجزیه سازی به دنبال قانونی کردن اقدامات غیر قانونی خود بوده تا بدین وسیله مزد نوکری خود برای غربی‌ها را بگیرد!

به نوشته العلم: تلاش‌های دولت دزد و جنایتکار و تروریست پرور ترکیه برای قرار گرفتن بندی در بیانیه پایانی سازمان همکاری اسلامی تحت عنوان "جمهوری شمال قبرس ترکیه"!!!، با مخالفت مصر و امارات ناکام ماند.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مصر و امارات تلاش‌های ترکیه را در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، درخصوص اصرار بر قید بندی با مضمون "جمهوری شمال قبرس ترکیه" در بیانیه پایانی سازمان همکاری اسلامی به منظور مشروعیت بخشیدن به آن در این سازمان ناکام گذاشته اند.

خبرگزاری نیمه رسمی "الشرق الأوسط" مصر به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: منبع یاد شده افزود که این تحرک امارات و مصر درنشست سازمان همکاری اسلامی که در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد، صورت گرفت؛ چرا که این اقدام با قطعنامه‌های شورای امنیت و با وجود کشور قبرس که سازمان ملل آن را به رسمیت می شناسد در تضاد است.

این در حالیست که "جمهوری شمال قبرس ترکیه" از سوی هیچ کشوری در جهان به رسمیت شناخته نشده و فقط ترکیه آن را به رسمیت می شناسد!! مرگ بر ترکیه که جز نبودی و تجزیه کشور‌های همسایه هیچ خاصیت دیگری ندارد!

از زمان برکناری محمد مرسی رئیس جمهوری سابق وابسته به اخوان المسلمین در مصر که از حمایت آنکارا برخوردار بود، از سوی مردم این کشور , روابط میان ترکیه و مصر متشنج شده است.

گروه تروریست‌های اخوان المسلمین در اکثر کشور‌های عربی ممنوع الفعالیت شده اند و تنها قطر و ترکیه هستند که در جهت تروریست پروری دست از حمایت این گروه جنایتکار تاریخی‌ برنمیدارند! مرگ بر ترکیه

هیچ نظری موجود نیست: