۶.۷.۹۳

نمونه‌ای از مبارزات کرد‌ها بر علیه تروریست‌های ترک و غربی داعش که توسط نیروهای ائتلاف غربی به رهبری آمریکا نیز حمایت می‌شوند.


کرد‌ها که به جنگجویان تسخیر ناپذیر معروفند، یعنی‌ یک کرد آنچنان می‌جنگد که با جنگ تن‌ به تن‌ و دیگر سلاح‌های کشنده غربی نمیتوانند از پسش برایند، به همین دلیل هم بود که صدام ملعون معدوم، عاجز از جنگیدن با کرد ها، با ناجوانمردی و توحش و به کمک تئورییسین‌های غربی و مدد سلاح‌های شیمیایی ساخت کارخانجات غربی، برای حمله به کرد‌ها به کاربرد سلاح‌های شیمیایی روی آورد و فاجعه قتل عام بشری آفرید، و دنیای متمدن و حامی‌ حقوق بشر غربی و ‌اروپایی در مقابل این کشتار وحشیانه و ابلیس منشانه شاگرد و نوکرش، خفه خون مرگ گرفت! و تنها وقتی‌ اعدامش کرد که منافع خودش در خطر بود، چرا که آن ملعون توهم زده و میخواست در مقابل اربابش بایستد.

یکی‌ دیگر از نوکران و بردگان مفلوک و منگول غربی ها، که در بیغیرتی و توحش، جنایت و نامردی در تاریخ معروف است یعنی‌ ترکیه هم با سلاح‌های شیمیایی و تروریست‌های وحشی، به مقابله با کرد‌ها میرود، چرا که ارتش ترکیه که از یک مشت همجنسگرا تشکیل شده‌اند، به همراه نیروهای ناتو نمیتوانند از پس کرد‌ها برآیند، و به همین دلیل ابتدا با فریب، خدعه و دیگر روش‌های رذیلانه، نخست دم از صلح زده و سپس تروریست‌های داعشی را که پیش از این توسط مواد مخدر به هیولاهای ماشین کشتار تبدیل شده اند را راهی‌ میدان نبرد با کرد‌ها می‌کند، و وقتی‌ داعش هم در مقابل کرد‌ها هیچ غلطی نمیتواند بکند در این زمان است که ارباب خود وارد میدان شده و نیروهای ناتو تحت عنوان ائتلاف شوم غربی به هوای مبارزه با داعش کوه هایی مقر کرد‌ها را با حملات هوایی کنترل از راه دور بمباران میکنند. و سپس هجوم زنها و کودکان فراری کرد‌ها از این بمباران‌ها را به پای داعشی‌ها میگذارند! به هر حال در این جنگ نابرابر و این دلاوری کرد‌ها که نمایش گوشه کوچکی از دلاوری نیاکان آنان یعنی‌ پارس هاست، نیروهای کرد که یک تنه در مقابل غربی‌ها و ترکیه کثیف می‌جنگند سه تبعه فرانسوی فریب خورده را که تحت عنوان داعشی می‌جنگیدند را به تازگی دستگیر کرده و از آنها فیلمی را منتشر کرده اند.


به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این ۳ داعشی مغربی بوده و تابعیت فرانسوی و بلژیکی دارند. ( یعنی‌ در فرانسه بدنیا آمده و آنجا بزرگ شده‌اند، ولی‌ نژاد پرست‌های ‌اروپایی هنوز آنان را مغربی‌هایی‌ میدانند که تابیعت اروپا را دارند!! و فرانسوی یا بلژیکی و یا انگلیسی‌ محسوب نمیشوند! چرا که یکی‌ و یا هر دو والدین آنها مغربی است)
سایت مغربی "هسپرس" تأکید کرد که دو تن از این افراد یاسین و امین الجامعی نام دارند و تبعه بلژیک هستند.
یاسین در اعترافاتش می گوید که به همراه برادرش به بلغارستان رفته و از آنجا به وسیله اتوبوس راهی ترکیه شدند. پس از آن از طریق مرز وارد خاک عراق شدند.
یاسین همچنین خاطرنشان می کند که یکی دیگر از اعضای خانواده‌اش اکنون در کنار عناصر داعش در عراق است.
نفر سوم هم شخصی به نام "عمر بلقاسم" تبعه فرانسه است؛ وی هم پس از رفتن به بلژیک، همان مسیر برادران "الجامعی" را طی می کند و وخودش را از مرز ترکیه و یا أم الفساد منطقه به عراق می رساند.

"هسپرس" تأکید کرد که هنوز از سرنوشت این ۳ نفر اطلاعی در دست نیست؛ البته در صورت تحویل آنان به بلژیک یا فرانسه با مجازاتهای شدیدی مواجه خواهند شد.





هیچ نظری موجود نیست: