۱۰.۲.۹۳

خر تو خر، عردوغان برابر گولن


رجب طیب عردوغان نخست وزیر دیکتاتور و اخوانی ترکیه از اتخاذ تدابیری برای بازگرداندن فتح الله گولن از آمریکا خبرداد.

به گزارش العالم، رجب طیب درصدد اقداماتی برای تحویل گرفتن هم پیمان دیروز و دشمن امروز خود "فتح الله گولن" یک پانترک نفرتانگیز که به کمک عردوغان و لابی انگلیس منطقه را به آتش کشیده است از آمریکا است. گولن ۷۲ ساله از سال ۱۹۹۹ در پنسیلوانیا در تبعیدی خود خواسته زندگی می کند و با پول‌هایی‌ که از راه دزدی و قاچاق و آدم کشی و نوکری صرف بدست آورده مرتباً در حال استخدام مزدور و تروریست برای نابود سازی کشور‌های همسایه کشور جعلی ش است.


جنبش ارتجاعی مذهبی گولن به نام "خدمت" میلیون‌ها مزدور و اعضای بانفوذی در پلیس و دادگستری ترکیه دارد. رجب طیب عردوغان که پیش از این نوکری گولن را میکرد و به همین دلیل هم از طرفند‌های کثیف او و گروهش باخبر است ، فتح الله گولن را به توطئه علیه خود متهم کرده است.

به گزارش شبکه خبری" ان. تی. وی" ترکیه، رجب طیب دیکتاتور ترکیه بعد از نطق هفتگی خود در مجلس بزن بزن این کشور در جمع خبرنگاران گفت، دولتش تدابیری برای تحویل فتح الله گولن به آمریکا درنظردارد.

عردوغان جنبش گولن را به دست داشتن در قضیه رسوایی بزرگ فساد در دولتش متهم کرده است.

عردوغان که حزب عدالت و توسعه وی از سال ۲۰۰۲ قدرت را دردست دارد، گولن را به "ایجاد کشوری در سایه" با هدف سرنگونی دولت خود متهم کرده است، اما گولن این اتهام را رد می کند.

عردوغان پس از تقلب در انتخابات شهرداری قول داد که با دشمنانش "تسویه حساب" خواهد کرد.

رجب طیب در مصاحبه‌ای که شبکه تلویزیونی "بی.بی.اس" آمریکا دوشنبه شب آن را پخش کرد، تمایل خود را به پایبندی دولت آمریکا به تحویل دادن پانترک کثیف گولن به ترکیه اعلام کرد و گفت، آمریکایی‌ها باید وی را مانند گوسفند به ترکیه بفرستند.

منبع خبر: العالم


هیچ نظری موجود نیست: