۱۰.۲.۹۳

دولت احمق‌ها از فرستادن مردم بیگناه ایران به عربستان و یا سرزمین ویروسی و پر از بیماری خطرناک کرونا، جلوگیری نمیکند!


در حالی‌ که کّل دنیا از سفر به عربستان پرهیز میکنند، و حتی بازرگانان نیز تن‌ به سفر عربستان نمی‌دهند، و این روز‌ها بندرت میتوان توریستی از غرب و کشور‌های غیر جهان سومی‌ در عربستان دید، دولت احمق‌ها و آخوند‌های جانی که دشمنان واقعی‌ ایران و ایرانی‌ هستند، در خبر خوشی‌ اعلام کردند که زائران عربستان کرنا نگرفتند!!!!

خبرگزاری اجنبی ایسنا می‌نویسد:

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در استان تهران با اعلام این‌که تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای زائران ایرانی به ویروس کرونا در عربستان نداشته‌ایم، گفت: خانواده زائران ایرانی نگران نباشند!!!

دکتر حمیدرضا جنیدی درباره نحوه انتقال بیماری کرونا توضیح داد: روش‌های انتقال بیماری از انسان به انسان شبیه بیماری آنفلوآنزا و از طریق سرفه و عطسه است.
وی افزود: احتمال انتقال بیماری در فضای باز بسیار محدود بوده و موارد انتقال انسان به انسان در مواردی اتفاق افتاده است که افراد به مدت طولانی در فضای بسته در کنار فرد بیمار بوده‌اند.
جنیدی با بیان این‌که مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده ساده می‌توانند به راحتی ویروس کرونا را نابود کنند، اظهار کرد: افراد باید بهداشت فردی و شست‌وشوی مرتب دست‌ها را رعایت کرده و به ویژه در مواجهه با افراد مشکوک، از ماسک استفاده کنند.
..........................................

این خدایی که خانه ‌اش را در صحرای عربستان و داخل یک سنگ سیاه و میان تهی قرار داده، چرا این ویروس کشنده که نزدیک به دو سال است در خانه ‌اش کشتار می‌کند، را از بین نمی‌برد تا زائران او از آسیب و بلا و بیماری درمان باشند؟؟!! 

( مدت نشر ویروس را خبرگزاری‌های غربی دو سال اعلام کرده‌اند، و معلوم نیست مدت واقعی‌ آن به چند سال پیش برمیگردد، و تنها وقتی‌ حجم کشته شدگان بالا رفته است، و ویروس حالت اپیدمی پیدا کرده است، از پوشاندن و پنهان کردن خبر ناتوان گشته و بناچار مردم از وجود این بیماری خطرناک در جامعه آگاهی‌ یافته‌اند.)

هیچ نظری موجود نیست: