۱۰.۲.۹۳

بیشتر به افسانه میماند تا واقعیت!


صبح – دو استکان آب، ناهار سالاد و شام – میوه و یا سبزیجات

صدای روسیه می‌نویسد:

شما تا کنون چیزی در باره پهلوانان روسی شنیده اید؟ رزمندگان شجاع و بی‌باک با قدرت فیزیکی فوق العاده زیاد؟ آنها را می توان در آثار نقاشی روسی دید. در باره شاهکارهایی که قرن‌های گذشته توسط آنها انجام شده است قصه‌ها و حکایات زیادی نوشته اند. امروز هم پهلوانانی از آن نوع وجود دارند. البته بدون ریش‌های بلند و کلاهخود و شمشیر. اما به همان اندازه قوی و شجاع و شکست ناپذیر. یکی از آنها آلکسی وایِوود ، قهرمان المپیک در بوبسلی و قهرمان جهان در « آرم رستلینگ» است.


او در تمام مسابقات دوستانه و حرفه‌ای « آرم رستلینگ» برنده شده است. آلکسی تصمیم گرفت در ورزش بوبسلی قدرت خود را امتحان کند. او با شرکت در مسابقات قهرمانی ، مدال طلا را در گروه « دونفره» و « چهار نفره» نصیب تیم روسیه کرد.

قدرت زیاد و انرژی بی‌پایان او تیم بوبسلی روسیه را به پیروزی رساند. زیرا ورزشکاری که بوبسلی را به حرکت می اندازد باید خیلی سریع عمل کند و قوی باشد. همانا چنین پهلوانانی مانند آلکسی وایوود با قد ۱۹۴ سانتیمتر و وزن ۱۱۶ کیلو می توانند از عهده این کار برآیند!

وایوود یکی از بهترین و محبوب‌ترین ورزشکاران معاصر از قدرت جسمانی و سلامتی طبیعی بی‌نظیری برخوردار است. او در نوجوانی توانست خودروی کوچکی را از جا تکان بدهد. تمام مردان خانواده او از قدرت پهلوانی برخوردار بودند. پدربزرگش در سن ۷۰ سالگی می توانست با انگشتان سکه‌ای را خم کند!

اما استعداد طبیعی بدون زحمت و کار زیاد بیفایده است. به این دلیل آلکسی دائم تمرین می کند و از سبک سالم زندگی پیروی می کند و رژیم غذایی خاصی دارد. بسختی می توان باور کرد اما پهلوان روس – سبزی – میوه خور است. این مرد جذاب دومتری که قطر عضلاتش ۵۵ سانتیمتر است میوه و سبزی خام می خورد! و فقط زمستان وقتی بدن به انرژی اضافی نیاز دارد شیربرنج می خورد.

صبح – دو استکان آب، ناهار سالاد و شام – میوه و یا سبزیجات. روز دوشنبه فقط آب. هر روز تمرینات ورزشی.

او دائم برنامه‌های ورزشی خود را متنوع می کند و با استفاده از کتابی که پهلوانان روس را تمرین می دادند، تمریناتی برای خود اختراع می کند.

آلکسی وایِوود یک جادوگر واقعی است. برای او نگه داشتن ۲۴۵ کیلو روی یک دست کار سختی نیست و یا ده بار روی یک دست شیرجه رفتن زحمتی برایش ایجاد نمی کند. او می تواند خودش فشار خون را بالا یا پایین ببرد و انقباظ و انبساط قلبش را کنترل کند. و مهمتر از همه آتش درون را بسوزاند. کسانیکه با ورزش‌های شرقی آشنا هستند می دانند منظور ما چیست. از آتش درون است که قدرت متولد می شود. قدرتی که وجودش در ورزش خیلی لازم است.
منبع: صدای روسیه

هیچ نظری موجود نیست: