۲.۵.۹۴

تجاوز به کودکان زیر ۱۵ سال بمدت بیش از ۵۰ سال در انگلیس


تجاوز به کودکان زیر ۱۵ سال بمدت بیش از ۵۰ سال در انگلیس با کمک دولت‌های وقت ، خاندان الیزابت دوم و وزارت اطلاعات انگلیس بوده است.
پس از رسوایی و افشا و رو شدن اسناد تجاوز به کودکان سرخپوست بمدت بیش از ۲۰۰ سال در آمریکا و بویژه شمال آمریکا و کانادا، توسط کشیش‌ها و در کلیسا ها، پس از افشای اسناد تجاوز جنسی‌ در یتیم خانه‌های استرالیا بهزاران کودکی که از انگلیس و توسط دولت وقت انگلیس رانده شده و کشتی‌ کشتی‌ به استرالیا فرستاده می‌شدند، کودکان بیسرپرستی که ابتدا در خیابان‌های لندن رها شده و سپس در همانجا هم بزرگ شده و در هم میلولیدند و با دزدی و کار‌های خلاف روزگار میگذراندند، و زندگی‌ را بر دیگر مردمان آنچنان سخت کرده بودند و تعدادشان روز بروز افزایش میافت، که دولت وقت انگلیس چاره را در این دید که صد‌ها هزار کودک از این دست را به استرالیا تبعید کند، استرالیایی که تا پیش از آن تنها تبعید گاه جنایتکاران و وحشی‌های روانی‌ انگلیسی‌ بود که درسته آدم می‌خوردند، دولت انگلیس تصمیم گرفت که صد‌ها هزار کودک تو کوچه‌‌ای را بمیان این آدمخور‌ها تبعید کند! معجونی‌ که پس از آن از بهم پیوستن این کودکان خلافکار یتیم با جانیان آدمخور در استرالیا پدید آمد، نسلی بود که از انسان تنها ظاهر آن را دارا بود، و برای چاره این کار هم با تبلیغات گسترده تعداد زیادی از مردم کشور‌های آسیایی را به استرالیا و کانادا کشاندند تا از بهم آمیختن این مردم با هیولاهایی که ساخته بودند، جامعه ساختگی دوام آورده و به هستی‌ خود ادامه دهد. و بتازگی که دیگر به این نیروی انسانی‌ احتیاجی نیست، هر که بطرف این سرزمین‌ها برود کشته میشود.




یادآوری میشود کتاب‌های شاهزاده و گدا ، تام سایر ، و هاکلبری فین مارک تواین و دیگر کتب تو این مایه‌ها از روی واقعیت و بر اساس سرگذشت این بچه‌های تو کوچه‌ای و سر راهی انگلیسی که تعدادشان وحشتناک بود وتوسط مادران انگلیسی زاده و بدلیل فقر و پیسی و بدبختی در کوچه‌ها رها میگشتند و در سالهای پس از جنگ جهانی دوم ده‌های ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ میلادی در انگلیس میزیستند ساخته و پرداخته شده است.

پس از افشای تجاوز به کودکان آفریقایی بویژه آفریقای جنوبی توسط سربازان انگلیسی‌ و پس از افشای اسناد تجاوز جنسی‌ کارکنان بی‌ بی‌ سی‌ به کودکان انگلیسی‌ بمدت ۵۰ سال در استادیو‌های بی‌ بی‌ سی‌، اینک در یک افشاگری تازه، ردّ پایِ دولت‌های وقت انگلیس در این جنایات پیدا شده است و آشکار گشته که این جنایات جنسی‌ بر ضدّ کودکان با حمایت دولت انگلیس صورت می‌گرفته است! هر چند احتیاجی هم به اسناد نیست، چرا که امکان ندارد جنایتی در این ابعاد گسترده و بمدت چنین طولانی بدون آگاهی‌ دولت صورت پذیرد و هر بچه‌ای هم میداند، که تداوم یک جنایت بمدت بیش از ۵۰ سال در یک جامعه تنها کار دولتی هاست و با حمایت نیروهای برتر ادامه می‌یابد، واگر نه در مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.




اسپوتینک می‌نویسد:
در انگلیس اسنادی یافته شده که حاکی از بچه باز بودن برخی از مقامات در دولت اسبق این کشور به ریاست مارگارت تاچر هستند اما پیشتر "ام آی ۵ "، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی انگلیس این اسناد را از محافل اجتماعی پنهان می کرد تا دولت وقت کشور بدنام نشود!!


به گزارش روزنامه Times، پیتر موریسون، دبیر پارلمان، لئون بریتان، وزیر کشور، پیتر هیمان، دیپلمات و ویلیام وان اشتروبنزی وزیر کابینه از جمله افراد مظنون به بچه بازی بودند.
سر انتونی داف، مدیر کل وقت "ام آی ۵ " نوامبر ۱۹۸۶ به روبرت آرمسترونگ، دبیر کابینه وقت نوشت:" در حال حاضر خطر بی‌اعتبار شدن دولت از لحاظ سیاسی شدیدتر از خطر امنیتی است".
به گزارش خبرگزاری روسی "ریا نوووستی"، پیشتر این اوراق گم شده یا از بین رفته محسوب می شدند اما چندی پیش در آرشیو دبیرخانه کابینه وزیران انگلیس سر و کله برخی‌ از اسناد پیدا شدند و پرده از روی جنایت جنسی‌ بر ضدّ کودکان، توسط دولت انگلیس برداشتند!




هیچ نظری موجود نیست: