۲.۵.۹۴

سپیده دم امروز ترکیه توسط جنگنده‌های ناتو به خاک سوریه تجاوز نظامی کرده و کرد‌های سوریه و کردستان ترکیه را بمباران کرد!.... نسل‌کشی کرد‌ها با کمک ناتو شدت می‌یابد!!


در راستای اعلام همکاری آشکار آمریکا و ناتو با دولت تروریست و جنایتکار ترکیه و به بهانه حمله به داعشی ها! بگزارش العالم جنگنده‌های ناتو با پرچم کثیف ترکیه سپیده دم امروز بخاک سوریه حمله کردند و کرد‌ها و شیعیان این مناطق را بمباران نمودند. همزمان ارتش ترکیه، نیروهای خود را در مرز با سوریه بحال آماده باش درآورد!!

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر ترکیه اعلام کرد سه جنگنده ناتو با پرچم ترکیه صبح امروز جمعه چندین هدف متعلق به گروه تروریستی داعش ( مواضع کرد‌ها و شیعیان ) را در داخل خاک سوریه مورد حمله قراردادند!

این حمله پس از درگیری بین ارتش جنایتکار ترکیه و کرد‌ها در کردستان انجام شد. ترک بدبخت همجنسباز وحشی با پیشرفته‌ترین امکانات نظامی غربی و راه انداختن وحشی ترین آدم کش‌ها بنام داعش وقتی زورش به یک گروه کرد با دست خالی نمیرسد, مستقیما از ارتش ناتو کمک میگیرد, مرگ بر ترکیه مرگ بر غرب جنایتکار.

دفتر احمد داوود اوغلو با صدور بیانیه‌ای افزود: جنگنده‌های ناتو دو مقر عمومی و یک انبار آذوقه متعلق بهکرد‌ها را با موشک هدف قرار داده اند.

منابع ترک اعلام کردند که اهداف تعیین شده در اطراف منطقه کرد‌ها در سوریه واقع در نقطه مقابل کردستان در ترکیه متمرکز شده بودند.

دفتراطلاع رسانی داوود اوغلو با بیان اینکه طرح حملات هوایی در نشست امنیتی عصر پنجشنبه به ریاست داوود اوغلو تصویب شد، افزود: ترکیه تمام تدابیر لازم را برای دفاع از امنیت ملی! خود در نظر گرفته است. تو روح پدر هر چی ترک و ترکیه است

ترکیه جانی روز پنجشنبه هم مواضعی را که گفته می شود متعلق به گروههای مسلح درسوریه است ،( مواضع کرد ها) را بمباران کرد!!!! این حمله سه روز پس از عملیات کشتار علیه جمعی ازدانشجویان کرد و فعالان حقوق بشر و کرد ها انجام شد.

به این ترتیب نسلکشی که سالهاست در منطقه براه است اکنون با حمایت آمریکا سرعت یافته و منطقه به جهنمی برای کرد‌ها تبدیل گشته است . مرگ برناتو و اروپا مرگ بر ترکیه!

هیچ نظری موجود نیست: