۲.۵.۹۴

سرانجام بازی موش و گربه بین نوکر (ترکیه ) و صاحب ( آمریکا ) حوصله دو طرف را سربرده و به همین دلیل هم کنار گذشته شده و این دو با رشادت عملیات مشترک داعشی خود بر علیه کرد‌ها و شیعیان را آشکار کردند !


مقام‌های نظامی آمریکا اعلام کردند که به بهانه مبارزه با گروه تروریست‌های دست ساز ترکی‌-انگلیسی‌ داعش ، از پایگاه نظامی خود موسوم به اینجرلیک در مرزهای ترکیه با سوریه برای حمله هوایی به کرد‌ها و شیعیان استفاده می کنند!!

بگزارش پایگاه خبری وابسته العالم ، آمریکایی‌ها میگویند که برای اینکار با جنایتکاران ترکیه بتوافق رسیده اند!

بگزارش رسانه‌های غربی انتظار می رود این اقدام، توان نیروهای جنایت کار ناتو و غرب برهبری آمریکا را در هدف قراردادن پایگاههای مردمی و غیر نظامیان کرد و شیعه در عراق و سوریه تقویت کند و بروند نسل‌کشی این دو گروه از مردم سرعت بخشد!

به گفته مقام‌های آمریکایی، آشکار سازی این عملیات پس از ماه‌ها بازی موش و گربه میان واشنگتن و آنکارا صورت میگیرد و جنایتکاران دو کشور چهارشنبه شب در یک مکالمه تلفنی ، پنهان کاری بیش از این را صلاح ندانسته و آن را آشکار کرده اند.

کشتار کرد‌ها و شیعیان در مناطق نفت‌خیز و کرد نشین دو کشور عراق و سوریه و کردستان ترکیه در طی روزهای اخیر تشدید یافته و به تازگی و بطور علنی و وقیحانه کرد‌ها و شیعیان را در گروه‌های چند صد تنی قتل‌عام میکنند .

آشکار سازی همکاری در جنایت مشترک آمریکا و اتحادیه اروپا (ارتش اهریمنی ناتو) با نوکر خود ترکیه سه روز پس از منفجر کردن ۳۰۰ تن‌ دانشجوی کرد که در یک اقدام انسان دوستانه و خیر خواهان ه به شهر پرسوس کردستان سفر کرده بودند، صورت می‌پذیرد، چرا که پس از این جنایت دیگر برای هر نابینائی هم مانند خورشید روشن شد که دست ناتو و ترکیه در نسل‌کشی کرد‌ها و شیعیان در یک کاسه است.

کشته شدن ۳۰۰ دانشجوی کُرد و اعضای "اتحادیه جوانان سوسیالیست" که برای اعلام همبستگی با ساکنان و کودکان شهر کردی کوبانی در کردستان سوریه به شهر پرسوس در کردستان ترکیه سفر کرده بودند، توسط وزارت اطلاعات حیوان منش و کثیف ترکیه و با حمایت ناتو ، نفرت مردم دنیا را آنچنان برانگیخت و پرده‌های مکر و تزویر را کنار زد که امریکایی‌ها ناچار گشتند دست خود و ناتو را در جنایت ترک‌ها رو کنند.

تاکنون هزاران تروریست از کشورهای مختلف از جمله اروپا توانسته اند با عبور از اردن و ترکیه برای جنگیدن در کنار تروریست‌های ترک- انگلیسی‌ داعش وارد سوریه و عراق شوند.

براساس قرارداد همكاری‌های دفاعی كه بين تركيه و امريكا پس از فتنه ۵۷ در ایران ( سال ۱۹۷۹ میلادی ) در اوايل دهه ۱۹۸۰ ميلادی به امضا رسيده است پايگاه هوایی اینجرلیک در اختيار نيروهای هوايی آمريكا قرار دارد و رفت و آ مد تروریست‌های داعشی در ترکیه دقیقا زیر نظر این پایگاه صورت می‌گیرد و امکان پذیر است!

اين پايگاه در زمان حمله به عراق و اشغال این کشور از سوی آمريكا، نقش عمده‌ای را در انجام عملیات تجاوز نظامی آمریکا به عراق ايفا كرد و صدام حسین مبهوت شده را که هیچ انتظار نداشت دوستان ترک از پشت به او خنجر بزنند، آچمز کرد و به سوراخ راند. پس از آن به پاس این خدمت ترک ها به آمریکایی‌ها ، در جلو آنان تکه نانی پرتاب گشت و کامیون‌های ترک بسرعت به عراق شتافته و غنایم جنگی را به ترکیه حمل کرده و از نابودی عراق و کشتار مردم آنجا، شغال گونه و لاشخور وار صاحب میلیون‌ها دلار مال و اموال گشتند. همین سناریو در حمله به لیبی‌ و سوریه و حمله مجدد به عراق تکرار شد با این تفاوت که اینک ترک‌ها تنها به غارت و چپاول اموال ملت‌های لیبی‌ و سوریه و عراق نمی‌‌اندیشند ، آنها سهم بیشتری خواسته و درخواست اشغال این سرزمین‌ها را دارند و همانگونه که با کشتار ایرانی‌ تبار‌های کرد و ارمنی در ۱۰۰ سال پیش کشور جعلی ترکیه را بنیان نهادند، این بار خواستار اشغال سرزمین‌های آباد کردستان عراق و سوریه هستند! با همان سناریو کشتار و نسل‌کشی ۱۰۰ سال پیش ، امروزه نیز با حمایت ‌اروپایی‌ها و آمریکا در حال از بین بردن بومی‌ها ی کرد و شیعه و مسیحی‌ و جایگزینی خود در این مناطق هستند. از طرف دیگر اخونی‌های کثیف که در ایران بر سر کارند، نیز به کمک آنان آمده و با در اختیار نهادن تمامی‌ منابع و ثروت‌های ایران آنان را در این راه تقویت و حمایت میکنند!

هیچ نظری موجود نیست: