۲۹.۵.۹۵

شناگران مدال طلا گرفته امریکایی دزد، متقلب، خرابکار و دروغگو و شیّاد از آب درآمدند!


رسوایی دو به اصطلاح ورزشکار! امریکایی موجب شد با نفرت در حالی‌ که از سوی برزیلی‌ها هو‌ می‌شدنداز برزیل بیرون رانده شده و مدال‌های طلای‌شان به کثافت کشیده شود.
دو ورزشکار آمریکایی که با تقلب و خباثت و پلیدی هم یک پمپ بنزین در ریو را ویران کرده و هم به دروغ پلیس برزیل را به فساد و دزدی متهم کرده بودند، رسوا گشته و با تًف تًف برزیلی‌ها از این کشور اخراج شدند.

سایت اخبار اروپا می‌نویسد::
دو تن از شناگران آمریکایی روز پنجشنبه، ریودو ژانیرو را در حالی ترک کردند که جمعیتی در فرودگاه آنان را «دروغگو» می خواندند.

گانر بنتس و جک کانگر در جمع چهار نفری بودند که مدعی شدند در نخستین ساعات روز یکشنبه، پلیس در یک جایگاه عرضه سوخت از آنان با تهدید اسلحه اخاذی کرده است.

کمیته المپیک آمریکا با انتشار بیانیه ای رفتار این ورزشکاران را غیرقابل قبول دانسته و یادآور شده است که پس از بازگشت آنان به ایالات متحده، این موضوع را پیگیری می کند.

عذرخواهی این کمیته از میزبانان در المپیک ریو و مردم برزیل پس از آن است که تصاویر ضبط شده دوربینهای مداربسته روایت این ورزشکاران را تائید نمی کند.

به گفته فرناندو ولوسو، رئیس پلیس ریو دو ژانیرو این دو ورزشکار گفته اند که ادعای یکی از همراهانشان درباره اخاذی دروغ بوده و آنان به دلیل آسیب به توالت جایگاه عرضه سوخت، خسارت پرداخت اند.

یادآوری میشود که آمریکا و انگلیس و اقمار رسمی‌ انگلیس ( استرالیا، آفریقای جنوبی، نیوزلند و کانادا) با فرستادن یک گله خرابکار حرفه‌ای و اطلاعاتی‌ تحت عنوان و بنام ورزشکار و استفاده از شیوه‌های جدید دوپینگ از یک سؤ و از سوی دیگر با انتشار اخبار دروغین و بیشرمانه در امپراتوری فاسد رسانه‌ای خود، همچنین با فریفتن بیخبران برزیلی و براه انداختند اجتماعات کوچک در اینجا و آنجا تمامی تلاش خود را انجام دادند تا این رویداد ورزشی المپیک را که برای مردمان دنیا مهم هست را به لجن بکشند. و این عمل زشت و کثیف این دو ورزشکار در واقع شاهدی بود که از غیب رسید و آنان را بیش از پیش رسوا ساخت و یک رخداد دیگر در راستای هدف و ادامه به لجن کشیدن برزیلی‌ها از طرف انگلیس و آمریکا در چشم مردم دنیا آشکار ساخت.




shame on you shame shame