۳۱.۴.۹۵

پس از تمدید حکومت نظامی در فرانسه اینک زندان گوانتانامو دراین کشور ساخته میشود!


یکی‌ از روسای گنده تروریست‌های جهان میخواهد در کشور خود گوانتانامو بسازد!
رئیس کمیسیون پژوهش درباره حملات نمایشی پاریس در پارلمان فرانسه پیشنهاد کرد که در این کشور زندانی شبیه زندان گوانتانامو برای عناصر مسلح بازگشته از سوریه و عراق ایجاد شود! و این در حالی‌ است که هم اکنون زندان‌های فرانسه و پلیس این کشور در صدر جدول مخفترین زندان‌ها و خشن‌ترین پلیس در دنیا قرار دارند.

بگزارش پایگاه خبری گیتی‌، ژورژ فنک با اشاره به شکست‌های اخیر داعش و احتمال! فروپاشی این گروه تروریستی غربی در آینده نزدیک گفت: "ما احتمالا در ماه‌های آتی شاهد موجی از عناصر مسلحی خواهیم شد که پس از فروپاشی کامل این گروه به فرانسه باز گردند".
خبرگزاری اسپوتنیک تأکید کرد که این سیاست مدار فرانسوی معتقد است، ایجاد زندان و یا بازداشتگاهی مثل گوانتانامو گزینه‌ای خوب در این شرایط است.
بر اساس گزارش‌های داده شده، بیش از یک هزار فرانسوی در عراق و سوریه عضو گروه تروریستی داعش هستند و بتازگی فاش شده است که داعشی‌های فرانسوی لیبی‌ را در اختیار خود دارند و جنایات وحشیانه انجام داده و صد‌ها هزار غیر نظامی را در این کشور کشتار و صد‌ها هزار لیبیایی را از کشور خودشان آواره کرده اند. بهمین دلیل هم دولت پیمان ملی لیبی، حضور فرانسه در خاک این کشور را محکوم و اعلام کرد که این اقدام پاریس نقض قوانین سازمان ملل و زیر پا گذاشتن حق حاکمیت ملی‌ و حاکمیت طرابلس است.

بگزارش پایگاه خبری گیتی‌ بنقل از روسیه امروز، وزارت دفاع فرانسه روز (چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۲۰ ژوییه) از کشته شدن سه نفر از سربازان این کشور در لیبی خبر داد.

همچنین هزاران لیبیایی با شرکت در راهپیمایی اعتراض آمیز در چند شهر این کشور، حضور نظامی فرانسه را در خاک کشورشان ، که با بمباران‌های شبانه روزی میراژ‌های خود، موجبات فروپاشی حکومت قذافی را فراهم کرده، رهبر این کشور را توسط تروریست‌های خود در خیابان پس از شکنجه‌های وحشیانه و بربرمنشانه فرانسوی، به قتل رسانده ، چرا که میلیارد‌ها دلار از قذافی وام گرفته بود و توانایی پرداخت آنرا نداشت، و پس از کشتن قذافی نه تنها میلیارد‌ها دلار قرض فرانسه به لیبی‌ بطور کلی‌ ماست مالی‌ شد (همانطوری که پس از شاه ایران میلیارد‌ها قرض این کشور به ایران ماست مالی‌ شد و آخوند‌ها حساب این کشور را صفر کردند) بلکه پس از کشتن قذافی هزاران تن‌ ذخایر طلای لیبی‌ را به فرانسه منتقل نموده و نفت این کشور را چپاول کرده و آثار باستانی این کشور را ( به ارزش میلیارد‌ها دلار ) به یغما برده و آنچه که نتوانسته ببرد منفجر نموده و با خاک یکسان کرده است و رسما از سال ۲۰۱۱ با گروه تروریستی داعش خود در گوشه‌هایی‌ از این کشور حکومت می‌کند را، محکوم کردند.
چند ساعت پس از آنکه فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، خبر کشته شدن سه سرباز فرانسوی در حین عملیات شناسایی در لیبی را اعلام کرد، چند شهر لیبی از جمله طرابلس، پایتخت، مصراته واقع در ۲۰۰ کیلومتری شرق طرابلس و چند شهر دیگر، شاهد راهپیمایی اعتراض آمیز علیه حضور وحشیانه تروریست‌ها و نظامیان فرانسه در این کشور بود.
از زمان براندازی حکومت معمر قذافی در سال ۲۰۱۱، این اولین باری است که پاریس رسما به حضور نظامیان خود در لیبی اذعان می کند.
در طرابلس صدها شهروند لیبیایی در میدان "الشهدا" گرد هم آمده و پلاکاردهایی را در اعتراض به حضور نظامی فرانسه برافراشتند، روی یکی از پلاکاردها نوشته شده بود: "اولاند، دست از سر لیبی بردار".
شرکت کنندگان در این راهپیمایی، پرچم فرانسه را آتش زدند.
در مصراته نیز معترضان، علیه حضور نظامی فرانسه در کشورشان شعار دادند.
شبکه ماهواره‌ای "النبأ" لیبی با پخش قسمت هایی از این راهپیمایی گزارش داد، راهپیمایی‌های مشابهی در چند شهر دیگر لیبی از جمله "الزاویه" (در ۴۵ کیلومتری غرب طرابلس)، صورت گرفته است.