۲۸.۴.۹۵

ملتی که شاهد سربریدن فرزندانش بود تا یک جانی تروریست در حکومت بماند!!!


گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است در جریان کودتای نافرجام نظامیان ترک در کردستان اشغالی ، تعداد زیادی از سربازان با برخوردهای بسیار شدید و خشونت آمیزی مواجه شده و ده‌ها نفر از آنان در خیابان توسط داعشی‌های شبکه تروریستی وابسته به دیکتاتور رجب قاتل، سربریده شدند.

بگزارش پایگاه خبری شبکه گیتی‌ ، بنقل از سایت "میدل ایست آنلاین" در یکی از ویدیوهای منتشر شده در این مورد، که مربوط به منطقه‌ای نزدیک پل تنگه بسفر در استانبول است، یک سرباز غرق در خون بر زمین افتاده است. کسی که از این صحنه فیلم برداری می کند به زبان ترکی می گوید :"۴ نفر را کشتیم و ما اکنون در کنار پنجمین نفر هستیم، او یک سگ است"!!
و سرباز زخمی التماس می‌کند که او را بکشند!!
در این ویدیو همچنین در کنار صدای گلوله، صدای افرادی را می شنویم که علاوه بر تکبیر می گویند "آنان کافر و منافق هستند" . برخی هم جسد سربازی را که ظاهرا جان سپرده است، لگد کوب میکنند.
این ویدیو بسرعت در تویتر منتشر شد.
روزنامه "سوزجو" نزدیک به ارتش ترک نیز خاطرنشان کرد که گروهی از افراد داعشی ، گردن چند سرباز را در استانبول بریدند. و فیلم دلخراش این سربریدن‌ها هم بسرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد .
علاوه بر این، صحنه‌هایی از اقدام داعشی‌ها در محاصره یک خودروی زرهی منتشر شد که یکی از معترضان پس از بالارفتن از آن خودرو، سربازی را که درون آن نشسته بود زیر مشت و لگد گرفته و او را خمیر می‌کند .
کودتای نافرجام گروهی از نظامیان ترک، که شامگاه جمعه آغاز شد و تا صبح روز بعد ادامه یافت، هزاران کشته و مجروح بر جا گذاشت و ویرانی‌های بسیاری را موجب گشت.
در همین راستا، کاخ سفید از همه طرفها در ترکیه خواست با خویشتن‌داری‌ از خشونت و خون‌ریزی خودداری کنند.

با این حال، وزیر دادگستری ترکی با اشاره به صدور حکم بازداشت برای حدود ۶ هزار نفر در ارتباط با کودتا، گفت که پیگیری قضایی درباره کودتاچیان هم چنان ادامه دارد.
بکر بوزداغ با اشاره به ادامه عملیات پاکسازی تمام نهادهای دولتی از کودتاچیان تأکید کرد: این اقدام به کودتا از سوی اعضای گروه تروریستی فتح الله گولن که لباس نظامی ارتش ترک را پوشیده و حقوق آن‌ها با مالیات شهروندان پرداخته می شود، انجام شده است.

رجب طیب قاتل دیکتاتور ترکا نیز از احتمال اعدام کودتاچیان خبر داد و در پاسخ به درخواست داعشی‌های شبکه تروریستی برای از سرگیری مجازات اعدام گفت: دولت ترکیه این درخواست شما را درک می‌کند، و ما نمی‌توانیم درخواست شما را نادیده بگیریم.
وی افزود: دولت و احزاب معارض در این زمینه (از سرگیری قانون اعدام) تصمیم‌گیری خواهند کرد، و ما نمی‌توانیم در این مورد تأخیر کنیم؛ زیرا کسانی‌که تلاش کردند علیه دولت دست به کودتا بزنند، باید هزینه آن را بپردازند.







به دلیل اینکه سایت یوتیوب فیلم‌هایی‌ که مردم در این سایت قرار میدهند، پس از مدتی‌ بنا بر مصلحت غربی‌ها و حفظ منافع آنها و سیاست تحمیقی که به مردم دنیا تحمیل کرده‌اند ، از طرف این سایت اطلاعاتی‌ که برای خودش جاسوس خانه‌ای است و کنترل اخباری که مردم پخش میکنند را بر عهده دارد، پاک میشود و چون بشدت طرفدار حاکمیت شبکه تروریستی ترکاست چرا که مزدوران و تروریست‌های غربیند و باید هم از آنها پشتیبانی کرد، به این دلیل برخی‌ از فیلم‌ها را که احتمالا این سایت کثیف از روی سرور خود پاک خواهد کرد را کپی کرده و کپی انرا اینجا میگذارم تا چنانچه فیلم اصلی‌ پاک شد، کپی آن در دسترس باشد. و دلیل اینکه یک فیلم دوبار اپلود شده به این خاطر است.