۲۸.۴.۹۵

داعشی‌ها بدستور رجب قاتل به بچه‌های ترک رحم نکرده و در خیابان سر آنان را بریدند!


ارتشی که از داعشی‌ها شکست خورد و در خیابان سربریده شد!

هویت یکی‌ از تروریست‌های داعشی پشتیبان شبکه تروریستی ترکا به رهبری رجب قاتل دیکتاتور گریان و روانی‌ و بی‌سواد ترکا که در شب کودتا، در حال بریدن سر سربازان وظیفه ۲۰ ساله در خیابان‌های کردستان اشغالی از طرف دوربین مردم ضبط شده، در رسانه‌ها افشا شد.

بگزارش پایگاه خبری شبکه گیتی‌ ، برخی‌ از ترکا در پیامی بر روی صفحۀ فیس بوک، افشاگری دربارۀ شب کودتا را آغاز کرده و از جنایات بیشماری که داعشی‌های شعبون بیمخ رجب قاتلِ بخیابان‌ها ریخته ، مرتکب شدند، پرده برداشتند.

در این پیام آمده است: مرد ریش داری که یک سرباز ارتش ترکیه را در برابر دوربین‌ها سر برید، یکی‌ از تروریست‌های داعشی است که به گروه تروریستی ترکی‌-انگلیسی‌ "احرار الشام" تعلق دارد و عکس هایی از او در اختیار است که مربوط به حضور او در جنگ‌های حومۀ لاذقیه و کشتار مردم غیر نظامی سوری و کرد‌ها است.


ترکا در ادامۀ افشاگری های شب کودتا، خاطر نشان کردند: "هدف رجب قاتل که شب کودتا از کردستان اشغالی فرار کرده و احتمالا در مرز بازرگان در خاک ایران بسر می‌برده است از ظهور در برابر دوربین‌ها از طریق اسکایپ، فراخواندنِ مردم به خیابان‌ها نبود، بلکه برای یاری خواستن از گروه‌های مسلح تروریست‌های داعش ، النصره، جیش الاسلام و احرار الشام بود تا سربازان ارتش را بکشند و این نخستین بار در تاریخ است که یک رئیس جمهور، از تروریست‌ها کمک می طلبد تا ارتش کشورش را بخاک و خون کشند. یادآوری میشود که گروه‌های تروریستی نامبرده در بالا، همگی‌ توسط وزارت اطلاعات ترکیه در جهت کشتار مردم منطقه و چپاول ثروت‌های آنان تشکیل شده اند.

(دیگر گروه‌های تروریستی که توسط شبکه تروریستی ترکا و وزارت اطلاعات جنایتکار این شبکه ساخته شده عبارتند از:

گروه های تروریستی «نورالدین زنکی، جبهه النصره، سلطان مراد، استقم کما امرت، انصارالشریعه، جندالاقصی، المنتصربالله، احرار جبهة الشامیه، صقور الجبال و فیلق الشام» که همگی‌ ساخته، پرداخته، آموزش دیده و مورد پشتیبانی و حمایت ترکیه و ائتلاف غربی شامل انگلیس، فرانسه و آمریکا هستند. این گروه‌ها بازو‌های نظامی ارتش اهریمنی ناتو هستند و نیروی زمینی‌ این سازمان مافیایی مخوف را تشکیل میدهند که در دنیا جنایت کرده و به بریدن سر مردم غیر نظامی که رسم و سنت دیرینه انگلیسی‌‌ها و فرانسوی هاست مشغولند!)
ترکا در این پیام، با انتقاد از شکنجه، تحقیر و کتک زدن فرماندهان، به اصطلاح ژنرال ها، سران ارتش و سربازان که توسط داعشی‌ها در خیابان صورت گرفته است ، اعلام کردند: ارتش ترکیه، زیر مجموعه ارتش اهریمنی ناتو بزرگترین ارتش و قدرتمند در جهان بود و اکنون به سوژه‌ای برای تمسخر همگان تبدیل شده است، بنابراین خواهش می کنیم دربارۀ دموکراسی و حاکمیت قانون در کشور سخنرانی نکنید!"
در پیام ترکای مخالف دیکتاتوری، همچنین آمده است: تشکیلات نظامی ترکیه، آتشی زیر خاکستر است و هیچ گاه نخواهد پذیرفت که فرزندان ارتش، برای توجیه جایگاه رئیس جمهور، کشته شوند.

ترکای مخالف دیکتاتوری سیاه داعشی در کردستان اشغالی در پایان این پیام، به مردم وعده داده اند که در پیام‌های آتی، مسائل تازه‌ای از جنایت پنهانِ شب کودتا را افشا خواهند کرد.