۲۴.۱۲.۹۴

پوتین یکبار دیگر دنیا را شگفت زده ساخت


به فرمان پوتین ، روز سه شنبه ۲۵ اسپند ماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با ۱۵ مارث ۲۰۱۶ ، ارتش رؤس شروع به عقب نشینی از سوریه کرده و این کشور را پس عملیات موفقیت آمیز پاک سازی از وجود شوم تروریست‌های سیاه پوش انگلیسی‌ و فرانسوی و ترک داعشی، ترک می‌کند.

بگزارش خبرگزاری روسی تاس، امروز دوشنبه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، طرح خود برای خروج نیروهای ارتش روسیه از سوریه را به دکتر بشر اسد رئیس جمهور محبوب سوریه گزارش داده و چگونگی‌ نتایج عملیات ارتش روسیه در پاک سازی مناطق تروریست زده را نیز برای وی فرستاد.

بر طبق این گزارش ارتش روسیه اکتبر سال گذشته ۲۰۱۵ به درخواست رئیس جمهور سوریه وارد این کشور شده و پس از تار و مار ساختن تروریست‌های خونخوار ، آدمخوار، روانی‌ و بیمار و جنایتکار انگلیسی‌، فرانسوی و ترک، و باز پس گیری مناطق تحت اشغال تروریست ها، اینک با توجه به ارزیابی کارشناسان رؤس که عملیات ارتش روسیه را موفقیت آمیز و پایان یافته میدانند، میرود تا خاک سوریه را بدون کوچکترین چشمداشت ترک کند.

هنوز معلوم نیست پایانه‌های موشکی اس‌۳۰۰ و اس‌۴۰۰ روسی مستقر در مرز سوریه و کردستان اشغالی نیز جز همین عقب نشینی است و یا خیر. و در صورتی‌ که رؤس‌ها این موشک‌ها را از مرز برچینند، مبارزه با تجاوز هوایی و زمینی‌ ارتش رسوا و جنایتکار و اهریمنی ناتو زیر پرچم ننگین ترکِ خر وحشیِ تروریست چگونه انجام می‌پذیرد.


هیچ نظری موجود نیست: