۴.۱.۹۵

رجب قاتل می‌گوید تروریست‌های بروکسل در استانبول بوده‌اند


داستان از آنجا آغاز میگردد که وزارت خارجه ترکیه روز یکشنبه اول فروردین ۱۳۹۵ برابر با ۲۰ مارث ۲۰۱۶ سفیر بلژیک در آنکارا را در اعتراض به مجوز گرفتن کردها برای اعتراض به جنایت هولناک نسل‌کشی غیرِ نظامیان کرد در کردستان اشغالی که توسط ارتش جنایتکار ترکا انجام می‌گیرد، در بروکسل، فرا میخواند.

بگزارش رویترز، ترکیه روز یکشنبه ۲۰ مارث سفیر بلژیک را به علت اینکه کشورش به کرد‌ها اجازه داد (در اعتراض به نسل‌کشی و پاکسازی قومی وحشتناک که هم‌اکنون در کردستان اشغالی جریان دارد) هفته گذشته نزدیک محل برگزاری نشست سران اتحادیه اروپا و ترکیه در بروکسل چادر بزنند، احضار می‌کند. یعنی‌ دخالت مستقیم در کار دولت بلژیک در جهت اداره این کشور از طرف رجب قاتل!!! ( بیخود که نمیگن ترکِ خر ) پس از آن در روز دوشنبه ۲۱ مارث سال ۲۰۱۶ رجب قاتل دیکتاتور ترکا و رهبر گروه تروریستی داعش و النصره در مزخرف گویی همیشگی‌ خود در تلویزیون دولتی ضمن انتقاد شدید از ‌اروپایی‌ها گفت: برخی‌ از کشور‌های ‌اروپایی از تروریسم دفاع میکنند و ما رد پایِ برخی‌ از دول ‌اروپایی از جمله بلژیک را در انفجار استانبول کشف کردیم. سپس رجب قاتل عردوغان جمله معروف و بسیار مهم‌ای را می‌گوید که تاریخی‌ میشود ، رجب قاتل می‌گوید: " این انفجار هایی که در آنکارا و استانبول رخ داد براحتی میتواند در بروکسل رخ دهد!"

روز سه‌شنبه ۲۲ مارث ۲۰۱۶ درست یک روز پس از این سخنان و تهدید مستقیم است که چندین بمب در بروکسل پایتخت بلژیک منفجر میشود، و صد‌ها نفر بلژیکی و خارجی‌ کشته و زخمی میگردند، یعنی‌ همانگونه که عردوغان تهدید کرده و گفته بود. و جالب تر از همه اینها این است که امروز چهار شنبه ۲۳ مارث ۲۰۱۶ دادستان فدرال بلژیک دو برادر به نام‌های ابراهیم و خالد البکراوی را مسئول و عامل انفجارات تروریستی بروکسل میخواند. و این دو برادر کی‌ هستند؟ همان تروریست‌هایی‌ هستند که در استانبول تربیت شده و در اردوگاه‌های تروریستی استانبول پرورش یافته اند!! و به همین دلیل امروز چهار شنبه ۲۳ مارث ۲۰۱۶ دوبار رجب قاتل عردوغان با دستپاچگی به تلویزیون دویده و اعلام کرده است که یکی‌ از برادر‌ها ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ در استانبول بوده ولی‌ ما او را دستگیر کرده و به هلند فرستاده ایم !!!
منبع خبر
سئوال اینجاست که این تروریست‌ها در ترکیه چه میکردند و اگر به عنوان تروریست به هلند تحویل داده شدند، چرا دولت هلند آنان را آزاد کرده است؟ و از همه مسخره تر اینکه این تروریست‌های شناخته شده ولی‌ آزاد گشته! آنچنان دست و عملکرد آزادی داشته‌اند که بدون اینکه وزارت امنیت دول ‌اروپایی در اینجا بلژیک و هلند حتی نیم نگاهی‌ به آنان داشته باشند و یا بویی ببرند، توانسته اند بمب تهیه کرده، به سالن نخست فرودگاه برده و آنجا منفجر کنند؟؟؟

سئوال اینجاست که دروغ تا کی‌ و تا کجا؟؟

هیچ نظری موجود نیست: