۱۹.۱۱.۹۴

پس از روسیه که رجب قاتل تهدید کرده بود ۷ روزه آنجا را می‌گیرد، اینک نوبت امریکایی هاست که صابون تهدید‌های این قرمساق را به تنشان بمالند!


رجب قاتل عردوغان دیکتاتور بی‌سواد و خرِ وحشی ترکا، که هر جا پا میگذارد، با ناسزا و پرتاب کفش و گوجه فرنگی‌ و تخم‌مرغ گندیده از او استقبال میشود، و بشدت از نظر روحی‌ مریض و بیمار است، این روز‌ها مانند سگ هار کف بر دهان، به همه پریده و پاچه می‌گیرد! و همه را با ارتش ناتو تهدید می‌کند و کارش به جایی‌ کشیده که چندین بار دست ارباب خود را که استخوان بر دهانش گذاشته نیز گاز گرفته و فراموش کرده که همین ارتش ناتو که به دلگرمی‌ آن به کشور‌های همسایه تجاوز کرده و خاک آنجا را اشغال نظامی نموده و سرمایه‌های همسایگان را می‌دزدد و مردم آنجا را قتل‌عام می‌کند، از گور همین آمریکا برمیخیزد و متعلق به همین آمریکا است. و در نتیجه این مردک حقیر بتازگی در یک خط و نشان دیگر، به امریکای‌ها هشدار داده که یا ما را انتخاب می‌کنید و یا با ما و ارتش ناتو طرفید!!!

به همین دلیل یکی‌ از روزنامه‌های کثیف وابسته بنام روزنامه دیدگاه امروز ( رأی الیوم) ، پس از این تهدید، عردوغان را پند میدهد و نصیحت می‌کند که قارداش مرگ من یواش، دیگه هر کیو تهدید میکنی‌، با آمریکا‌ها دیگه این کار را نکن ، چون امریکایی‌ها نقطه ضعفشان، همین تهدید است که بشدت از آن بیزارند، و بشدت واکنش نشان میدهند!!

روزنامه وابسته دیگری به نام گیتی‌ (العالم) بنقل از روزنامه دیدگاه امروز می‌نویسد: رجب قاتل عردوغان دیکتاتور بیسواد ترکا این روزها عصبانی است و برای چه آمریکا را تهدید می‌کند که یا ترکا را انتخاب کند یا کرد‌ها و چرا امریکای‌ها را مجبور به انتخاب یکی از دو گزینه ترکیه و کُردها می کند؟ و آیا به این باور رسیده است که آمریکایی‌ها او را در دامی شبیه دام متحد سابقش صدام حسین، دیکتاتور سقط شده عراق، و شاگرد سابق خود انداخته اند؟ و آیا فرصتی برای نجات از این دام وجود دارد؟

این روزنامه وابسته انگلیسی‌ ادامه میدهد:
سال ۲۰۱۶ شاید برای دیکتاتور ترکا و خود ترکا بدتر از از سال گذشته باشد زیرا نخستین روزهای سال جدید حوادث ناگواری برایشان به ارمغان آورده است.

- بحران ناشی از سرنگونی جنگنده سوخوی روس توسط موشک ترکی‌ و کشتار و مثله کردن خلبانان آن و تحویل اجساد پاره پاره آنان به رؤس‌ها و اثبات داعشی بودن شبکه تروریستی ترکی‌ بدین ترتیب و با حماقت ترکی‌ ،

- تیرگی روابط سیاسی و تجاری مسکو و آنکارا درپی آغاز تحریم‌های روسیه و خسران میلیاردی ترکا در این رابطه ،

- بیرون راندن ترک‌های داعشی از سوریه و قطع شدن جریان انتقال نفت دزدیده شده از ملت سوریه و انتقال آن به بنادر ترکی‌ و بدین ترتیب ترکا میلیارد‌ها دلار پول دزدیده شده نفت را از دست دادند ،

- بیرون کشیدن سرمایه‌های خارجی‌ از طرف سرمایگذاران غربی و شرقی‌ و انتقال مسیر‌های کشتیرانی و باربری دریائی از بنادر کردستان اشغالی به یونان و مالت به دنبال ناامنی و انفجارات پی‌ در پی‌ در کردستان اشغالی ،

- جنگ خونبار داخلی‌ و انفجار‌های هولناک در بخش مرکزی استانبول و آنکارا و دیگر شهر‌های کردستان اشغالی و آتش گرفتن چندین هتل که همگی‌ اینها منجر به پراکنده شدن تمامی خارجی‌‌ها از این سرزمین اشغالی شد،

- کشتار بیرحمانه ملت ۳۵ میلیونی کرد ، حتی در بیمارستان‌ها و کودکستان‌ها و مدارس کردی، و بردن تانک و توپ به شهر‌های کردی و بمباران هوایی و زمینی‌ غیر نظامیان به بهانه مبارزه با تروریسم! و راندن آنان از شهر‌ها و سرزمین‌های خود و زنده کردن و تکرار تاریخ و جنایت سال ۱۹۱۵،

- ربودن خبرنگاران در روز روشن در کردستان اشغالی و انتقال بیش از ۱۰ هزار خبرنگار و اهل رسانه به زندان‌ها و سیاه چال‌های هولناک نامعلوم ترکی‌!

- دستگیری و انتقال ده‌ها استاد دانشگاه به سیاه چال‌های نامعلوم ترکی‌!

- کشتار پناهجویان رانده شده سوری در اردوگاه‌های پناهندگی و فروش کودکان و زنان و اعضای بدن این بیچارگان و چپاول دارایهایشان!!

- التماس ترکا به کشور‌های عربی‌، و اسرائیل برای پذیرفتن ترکا در میان خودشان و ایجاد رابطه و سرخورده شدن از طرف آنان!

- ورشکسته گی‌ صد‌ها هتل و مرکز تجاری و ضرر میلیاری به ترکا!

- راه ندادن ترکا به مذاکرات ژنو ۳ و تو دهنی محکم به ترکا با عنوان این مطلب که هیچ تروریستی را در سر میز مذاکر برای صلح، راه نمیدهیم! این ضربه آنچنان به ترکا گران تمام شد و آنچنان ضربه روحی‌ را به آنان زد که صد ها میلیارد‌ها ضرر مالی، به آنان وارد نکرده بود!

- شرط کنار گذاری دیکتاتور ترکا رجب قاتل عردوغان از کار، از طرف روسیه برای عادی شدن روابط با ترکا! یعنی‌ ترکِ خرِ وحشی حمال آنکارا که ۴ ساله بخودش اجازه داده که گوهِ مفت بخوره و برای یک کشور و ملت تعیین تکلیف کنه و از برکناری دکتر بشر اسد سخن بگه، اینک خود میرود آنجا که عرب نی‌‌ انداخت! قرمساق وحشی

- و تازه‌ترین آنها: به نمایش گذاشتن توحش ترکی‌ در دیداری دوستانه! از کشور اکوادور که در آن ترک‌های وحشی و تروریست محافظ رجب قاتل عردوغان با رفتاری خشونت بار نمایندگان پارلمان اکوادور و یا کشور میزبان را کتک زده و دماغ و سر و صورت آنان را شکستند! و در پی‌ آن با تو سری و رسوایی از این کشور رانده شده و سفیر ترکا نیز از طرف دولت اکوادور فراخونده شد و یک افتضاح جهانی‌ براه افتاد که در تاریخ بینظیر است! یعنی‌ تا به حال در تاریخ نمونه‌ای وجود نداشته که یک هیئت بلند پایه از کشوری به کشور دیگر سفر کند و در آنجا ماند لات‌ها دعوا راه انداخته و نمایندگان ملت آن کشور را کتک بزند!! یعنی‌ ترک اگر شاه هم بشود باز هم پالانش بر دوشش است، یعنی‌ خاک بر سرت ترکِ خرِ وحشی! و پس از این بود که همه کس بگفتن این واقعیت وادار شدند که: وقتی‌ ترک خرِ وحشیِ تروریست در یک کشور دیگر با میزبان و نمایندگان ملت آن کشور میزبان چنین برخورد وحشیانه و وقیحانه‌ای می‌کند، ببین با زنان و کودکان بی‌پناه کرد و در سرزمین اشغالی کردستان چه میکند!!!

اینها و صد ها مورد دیگر نمونه هایی از این حوادث است که به جهانیان ثابت می‌کند که این ترکِ خرِ وحشی تنها سزاوار بیابانگردی و چادر نشینی است نه شهر و تمدن و زندگی‌ در بین آدم ها!

اما آنچه که دیکتاتور ترکا را وادار کرد که با دهان کف کرده امریکای‌ها را تهدید کند , سفر هیأتی آمریکایی به ریاست برِت مک گورک به شهر کردی کوبانی سوریه و دیدارش با حزب اتحادیه دموکراتیک کُرد به فرماندهی صالح مسلم میباشد.

روزنامه وابسته دیدگاه امروز ( رای الیوم ) ادامه میدهد:
رجب قاتل عردوغان سفر برت مک گورک به کوبانی را که با مذاکرات ژنو ۳ همزمان شده بود، اقدامی تحریک آمیز علیه ترکیه دانست!! و تهدید به تحریم مذاکرات ژنو در صورت مشارکت صالح مسلم در این مذاکرات کرد!! ( یکی‌ را تو دٔه راه نمیدادند، سراغ خانه کدخدا را می‌گرفت!!) زیرا حزب مسلم را طرفدار حزب کارگران کردستان ترکیه (پ ک ک) و طرفدار نظام سوریه می داند!( ترکِ خرِ تروریست آلزایمری فراموش کرده که تا پیش از فتنه ۵۷ در ایران، با چه پیسی و بدبختی و فروش ناموس و مستراح شویی روزگار میگذراند!!! حالا کارش به جایی‌ رسیده که برای کشور‌های همسایه تعیین تکلیف می‌کند!! دزد آدمکش تروریست!)


رجب قاتل در مصاحبه با خبرنگارانی که وی را در مسیر بازگشت از آمریکای لاتین به کردستان اشغالی همراهی میکردند، از عصبانیت خود در قبال سفر مک گورک به کوبانی پرده برداشت و گفت: آمریکا باید بین ترکیه و کُردها یکی را انتخاب کند. اوخطاب به آمریکایی‌ها خاطرنشان کرد: چگونه به شما اعتماد کنیم ؟ 

یعنی‌ رسوای خود در آبروریزی که کرده و ترکا را در جامعه جهانی‌ سکه یک پول ساخته را اینگونه پنهان و خاکه رو خاکه کرد! یعنی‌ این قرمساق اینچنین ترکای داخل کردستان اشغالی را احمق میداند که بدین ترتیب دهان آنان را می‌بندد!! و اگر یکی‌ از ترکا بخواهد به چنین رسوایی و ننگ‌ جهانی‌ اعتراض کند، از پیش بداند که دیکتاتور شدیدا عصبانی است و فعلا مشغول دعوا با امریکایی هاست!!!!




هیچ نظری موجود نیست: