۱۷.۱۱.۹۴

هر چی‌ رؤس‌ها میروند پیشتر و پیشتر، ‌اروپایی‌ها روانیتر می‌شوند بیشتر و بیشتر!


تبلیغات کثیف غرب بر ضدّ پاک سازی سرزمین سوریه از تروریست‌های انگلیسی‌ -ترک داعشی توسط ارتش سوریه با همکاری روسیه به اوج خود رسیده است!

رسانه‌های دهان گشاد و دروغ پرداز و ضدّ بشر غربی با براه اندختن موج عظیمی‌ از تبلیغات ضدّ روسی و کمک آنان به ارتش سوریه برای بازپس گیری سرزمین‌هایی‌ که توسط ارتش اهریمنی و کثیف و جنایتکار و متجاوز به کودکان دنیا، موسوم به ارتش ناتو و یکی‌ از بازهای وحشی آن یعنی‌ ترکا ، تلاش دارند با نشان دادن فیلم‌های قدیمی‌ از مهاجرت صدها هزار سوری فراری از جنایات داعشی‌های انگلیسی‌ و ترک، به مرز‌های ترکیه، گناه کشتار‌های هولناک و ویرانی‌های باورنکردنی و آوارگی میلیون‌ها سوری را به گردن رؤس‌ها انداخته و هر چه رؤس‌ها بیشتر پیشروی کرده و سرزمین‌های بیشتری را از شر تروریست‌های روانی‌ انگلیسی‌ و ترک داعش در سوریه پاک میکنند این رسانه‌ها عصبیتر شده و بر درغگویی و جنایاتشان میفزایند.

به تازگی فیلم‌هایی‌ از فرار هزاران زن و کودک و شهروندان سوری به طرف مرز‌های ترکیه پخش شده و ادعا میشود که این فیلم‌ها بتازگی از این مهاجرت‌ها گرفته شده و دلیل آنرا هم بمباران‌های کور شهر‌های سوریه توسط رؤس‌ها گفته‌اند. ادأایی که بشدت موجب خنده و تمسخر مردم قرار می‌گیرد و تنها احمق‌ها را میفریبد ، احمق‌هایی‌ که تمام طول تاریخ فریفته شده‌اند و چیز تازه‌ای نیست و اصلا زاده شده اند که حمال دروغ و شیادی باشند!

نخست اینکه در این فیلم‌ها مناطقی را نشان میدهد که هنوز ویران نشده‌اند و به همین دلیل نشان دهند و بازگو کننده تاریخ دقیق این مهاجرت‌ها هستند، یعنی‌ ۴ سال پیش!

سپس پاسگاه مرزی ترکیه - سوریه را نشان میدهد که ۴ سال پیش به این صورت بوده است نه اکنون که تبدیل به یک پادگان نظامی است!

و این شیّاد‌های دروغگو که به غایت احمق نیز میباشند، با وقاحت و با نشان دادن این فیلم‌ها ، می‌اندیشند همه مردم را میتوان بدین ترتیب مانند خود احمق دانست و فریفت!

اما سئوال اینجاست که این عصبیت از کجا سرچشمه می‌گیرد که تا این حد بالا زده تا جایی‌ که این مریض هایی روانی‌ را وادار به انجام چنین خریتی، یعنی‌ نشان دادن فیلم‌های قدیمی‌ از فرار سوریه‌ها به مرز ترکیه، نموده است ؟

و سئوال اصلی‌ این است که چه هدف اهریمنی تازه‌ای در پشت این تبلیغات کثیف جنایتکارنه رسانه‌های اهریمنی نهفته است؟

یک پاسخ روشن و همیشگی‌ این است که آتش جنگ در این منطقه تا جایی‌ که ثروت وجود دارد و چپاول صورت می‌گیرد، نمیبایستی خاموش گردد.

پاسخ دیگر میتواند این باشد که شکست در سوریه برای ‌اروپایی‌های روانی‌ بویژه فرانسه و انگلیس قابل پذیرش و درک نیست و تلاش دارند تا آنجایی که میشود لیمو را بچلانند.

امکان دیگر این است که پیروزی‌های رؤس‌ها تنها به سوریه خاتمه نخواهد یافت و برعکس آنچه که شیاطین ‌اروپایی برای رؤس‌ها تهیه دیده بودند، رؤس‌ها فعلا با خرد تنها در یک جبهه خود را درگیر کرده‌اند و در دام ‌اروپایی‌ها نیفتاده و بدور خود پیله نپیچیدهند. و در نتیجه میدان جنگ را خاکریز به خاکریز میپیمایند و جلو میروند.

و این وحشت و پریشانی که موجب از هم دریده شدن مرز وقاحت نزد غربی‌ها شده تا جایی‌ که به نشان دادن فیلم‌های قدیمی‌ رو آورده‌اند، که بیشتر موجبات تمسخر خودشان را فراهم کرده تا بهره برایشان! از اینجا نشأت می‌گیرد که غربی‌ها بخوبی آگاهند که شکست در میدان سوریه، "مانند دومینو" موجبات شکست در دیگر میادین جنگ را به همراه خواهد داشت و میدانند که

پس از سوریه و پاک سازی این سرزمین غنی‌ و زیبا از آشغال‌های انگلیسی‌ و ترک، نوبت سرزمین دیگر ایران بزرگ یعنی‌ عراق است که میبایستی از لوث وجود کثیف بیگانگان تروریست ‌اروپای پاک شود و پس از آن هم خدا میداند کدامین منطقه آلوده پاک خواهد شد!

اسپوتینیک در گزارشی از یکی‌ از جبهه‌های جنگ در حومه شهر مشهور آلپ ( بنام عربی حلب ) سوریه می‌نویسد:



ارتش سوریه در نبرد ها در حومه شهر مشهور آلپ ( بنام عربی حلب ) برای نخستین بار از دهها تانک "تی 90 آ" استفاده کرد که چند پیش از روسیه دریافت کرده است. این مطلب را سایت روسی Rambler news service (RNS) با استناد به سایت های سوری گزارش داده است.

در ویدئوی منتشره در اینترنت دیده می شود که چگونه تانک ها شرایط را برای پیشروی گروه های تهاجمی ارتش سوریه مهیا می کنند. با وجود اینکه برخی از تانک ها دارای وسایل مقرر دفاعی برای مصون ماندن در برای گلوله های ضد زره نیستند، با توجه به ظاهر آنها و تسلیحاتشان معلوم است که تانک های روسی "تی 90 آ" هستند.
به گزارش RNSبا استناد به منابعی در وزارت دفاع روسیه، که تانک های روسی "تی 90 آ" در اواخر سال 2015 به سوریه تحویل داده شده اند. سوریه این تانک ها را از جمله به خاطر داشتن وسایل دفاعی بهتر در مقایسه با تانک های مدرنیزه شده TI 72 انتخاب کرده است.

تانک های روسی "تی 90 آ"مجهز سامانه "اشتورا ـ 1" است که برای پارازیت پراکنی جهت خنثی کردن وسیله نشانه گیری موشک های ضد تانک در نظر گرفته شده است. "تی 90 آ" همچنین دارای زره نسل سوم مقاوم در برابر شلیک گلوله های ضد زره М829А2 و DM43A1 است که تانک های "ام 1 آبرامز" و "لئوپارد 2" به آنها مسلح هستند.




هیچ نظری موجود نیست: