۱۸.۱۱.۹۴

محافظان حیوان رجب قاتل دیکتاتور ترکا، سر و صورت زنان دانشگاهی اکوادور را شکستند!!.. رسوایی دیگری برای شبکه تروریستی ترکا

هر جا ترکِ وحشیِ تروریست، پایش را بگذارد، جز توحش و حیوان صفتی و قتل و غارت، عاقبت دیگری در بر ندارد !!


به گزارش رسانه‌های کثیف پانترکی داخلی‌ و خارجی‌ ، روز پنجشنبه ۴ ماه فوریه ۲۰۱۶ برابر با ۱۵ بهمن ماه خورشیدی سه بانوی دانشگاهی اکوادور که مخالف سفر تروریست‌ها به کشورشان هستند، هنگام سخنرانی رجب قاتل دیکتاتور ترکا و رهبر اخوانی گروه‌های تروریستی النصره و داعش، در موسسه مطالعات عالی ملی در شهر کیتو، پایتخت اکوادور ، اعتراض کرده و فریاد قاتل را بیرون کنید را سردادند، که در این هنگام محافظان رجب قاتل مانند درند‌ای رم کرده به آنان حمله ور شده و ضمن ضرب و شتم آنان، این بانوان تحصیل‌کرده‌ و انسان دوست را از سالن بیرون انداختن!

بانوان تحصیل‌کرده‌ و دانشگاهی اکوادوری، که از کشتار جوانان و کودکان و غیر نظامیان کرد و آوره ساختن کهنسالان آنان در کردستان اشغالی، و همچنین از پشتیبانی و حمایت شبکه تروریستی ترکی‌ آنکارا از تروریست‌های تکفیری انگلیسی‌ - ترکی‌ داعش، خشمگین بودند، در حالی‌ که رجب قاتل ابلهانه در حال مزخرف گویی بود، در سالن فریاد براوردند : «قاتل را بیرون کنید».

محافظان شخصی رجب قاتل همچنین مانع از فیلمبرداری و گرفتن عکس توسط رسانه‌ها از این اقدام خشونت بار شدند.

بگزارش رسانه‌های محلی اکوادور ، فردی اکوادوری که برای حفاظت از این خانم‌ها مداخله کرد، دماغش بر اثر مشت یک ترکِ وحشیِ تروریست محافظ رهبر تروریست‌ها رجب قاتل ، شکسته شد. این شخص که دیگو وینتیمیا نام دارد تصاویری از دست و دماغ خونی و همچنین بازوی کبود شده‌اش را در صفحه شخصی‌اش در توییتر منتشر کرده است.

گابریلا ریوادنیرا رئیس مجلس ملی اکوادور نیز در پیامی توییتری، حمله محافظان شخصی رجب قاتل عردوغان به وینتیمیا را محکوم کرد.

فعالان زن مخالف رجب قاتل عردوغان دیکتاتور ترکا و حمال سابق بازار آنکارا، پس از این حادثه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند نیروهای امنیتی رجب قاتل صورت و اعضای حساس بدنشان را مورد ضرب و شتم قرار داده و کبود کردند.

همچنین در بیرون از سالن محل سخنرانی رجب قاتل هزاران اکوادری گردآمده بودند و شعارهای علیه رجب قاتل سر دادند.

شبکه تروریستی ترکا در ماه‌های اخیر حملات گسترده‌ای را علیه غیر نظامیان کرد در مناطق جنوبی, شرقی‌ و شمالی‌ کردستان اشغالی آغاز کرده و هزاران غیره نظامی کرد را به شیوه‌های هولناک و جنایت آمیز قتل‌عام نموده است .

شبکه تروریستی و جنایت کار ترکا با پشتیبانی ناتو و ‌اروپای جانی روانی‌، همچنین روستا‌ها و شهر‌های نفت‌خیز کرد‌ها در مناطق شمالی عراق را هدف قرار داده که این حملات با کشتار‌های گسترده و انتقادهای جهانی‌ روبرو شده است.

سازمان حقوق بشر! غربی اعلام کرده است از آگوست گذشته تاکنون، در حملات ارتش ترکِ وحشیِ تروریست و ارتش فاشیست ناتو به غیر نظامیان کرد ، تاکنون حدود ۲۰۰۰۰ غیرنظامی از جمله ۳۹۰۰ کودک کشته شده‌اند.

همچنین بر اثر حملات هوای و زمینی‌، با توپ و تانک و موشک و بمباران ارتش فاشیست‌های ترک به مردم بی‌پناه کرد کرستان اشغالی ، هزاران تن‌ از ساکنان استان آمد ( دیاربکر)، بزرگترین شهر در مناطق جنوب شرقی کردستان ، مجبور به ترک خانه‌های خود شده و آواره‌ گشته اند که این تعداد را بعنوان مهاجران ترکمن به دنیا معرفی‌ میکنند!! مرگ بر ترک و ترکیه و ‌اروپایی جانی روانی‌ پشتیبان ترور و تروریست.



هیچ نظری موجود نیست: