۱۳.۱۱.۹۴

روز و روزگار کردستان اشغالی و کرد‌ها در این روز ها....! آدم نیستی‌ اگر اینهمه جنایت ترکی‌ را ببینی‌ و چشم و گوش ببندی و رو بگردانی!


جنایاتی که تنها نمونه‌اش در تاریخ، متعلق به جنایت و نسل‌کشی سال ۱۹۱۵ است که آن هم باز توسط ترکا صورت گرفته است!

ترکا که نوکران غربی‌ها و بازوی نظامی آنان هستند، با رفتن در لباس مسلمین و زیر پرچم اسلام، ردّ جنگ غربی‌ها بر ضدّ مردم ثروتمند ایران بزرگ و آفریقا و مسلمین را بدین گونه گم میکنند در حالی‌ که همگان میدانند که ترکِ تروریست وحشی و آدمکش و بیابانی، نه مذهب دارد نه ملیت نه عقل و نه اخلاقیات. شاهد این گفتار، اعمالی است که شبکه ترکی‌ به راه انداخته و نه به مسلمین رحم می‌کند، نه به مسیحی‌ رحم دارد، نه یهودی نه کرد نه پارس نه عرب و نه این و نه آن، و نه حتی به ترک رحم می‌کند، و هزاران زندانی ترک و صد‌ها قربانی ترک بمب گذاری‌های شبکه تروریستی ترک وحشی اخوانی ( تروریست‌های بظاهر مسلمان انگلیسی‌ ) در بین ترکا و در همان کردستان اشغال کرده، شاهد این ماجراست. شبکه تروریستی اخونی ترکِ خرِ وحشی، تنها خدایی که در مقابلش دولا میشود و بخاطرش همه نوع جنایاتی را انجام میدهد، پول است و بس.




یکی‌ از تروریست‌های ترک داعشی که اینک لباس ارتش فاشیست ترکیه به تن لش حرمزاده ش است، پس از اینکه یک مدرسه کردی را با تانک ویران کرده‌اند، به داخلی‌ این مدرس رفته و ضمن کشتن کودکان زخمی و بازماندگان، بر روی تخته سیاه یکی‌ از کلاس‌های این مدرسه نوشته است: " ادبتان می‌کنیم!"






ترک‌های فاشیست مردم شهر‌های کردستان را دوباره آواره‌ کرده و سیل عظیم مهاجران را به عنوان پناهجویان سوری و ترکمن به مردم دنیا معرفی میکنند!!!
این واژه ترکمن هم از زمانی‌ درست شد که فیلم مثله کردن خلبان روسی که تروریست‌ها در آن به زبان ترکی‌ سخن می‌گفتند، به بیرون داده شد و تازه پس از آن بود که انگلیسی‌‌ها به ترکا فهماندند که چه خطای هولناکی مرتکب شده‌اند ، پس برای جمع کردن آبروی ریخته شده، انگلیسی‌‌ها واژه ترکمن و جمعیتی به نام ترکمن‌ها در سوریه را ساختند در حالی‌ که کلا بجز ایران در هیچ کجا دیگر ترکمن نداریم که مردمی بسیار با شرف و صلح جویند و ۱۸۰ درجه با ترکا زاویه دارند !!!



هیچ نظری موجود نیست: