۱۳.۱۱.۹۴

هنوز ۱۰۰ میلیارد از پول‌هایی‌ که شاه فقید ایران در آمریکا سرمایه‌گذاری کرده بود به ایران بازنگشته که دولت اخوانی آخوند حسن شیّادِ، نیمه بیشتر این پول‌ها را راهی‌ ترکیه کرد!!


دولت اخوانی کثیف و خائن به ایران آخوند حسن شیّادِ ترکِ بیریشهِ نوکر انگلیس ، بیش از نیمی از پول‌های ایرانی‌‌ها را راهی‌ ترکیه کرد!! این پول‌ها به این ترتیب راهی‌ ترکیه شدند:

- به بهانه رفع تحریم بانکی‌، سه بانک در ترکیه بکار انداخته و بیش از نیمی از این پول‌ها به این بانک‌ها در ترکیه سرازیر شد!

- قرار داد ساخت بزرگراه تبریز - مرند به ترکا واگذار شد که بیش از یک میلیارد به یک ترک داده میشود که این بزرگراه را بسازد، تو گویی این همه مهندس که ایران دارد، نمیتوانند خود یک بزرگراه بسازند و باید خاک برداری سرزمین ایران به دست ترکا صورت بگیرد!! و تازه در منطقه‌ای که پیش از این بزرگراه و جاده شوسه و خط آهن ساخته شده و اصلا احتیاجی به این بزرگراه نیست و این در حالی‌ است که در شرق، جنوب، مرکز و شمال ایران هنوز خط آهن هم بین شهر‌های بزرگ با پایتخت وجود ندارد!! و بزرگراه شمال به تهران پس از ۳۷ سال هنوز تمام نشده!

- در حالی‌ که پیش از این اعلام کرده بودن که شکایت طرف ترک از ایران در مورد اختلاف نفتی‌ مسخره است و دادگاه رای به نفع ایران داده، ترکِ خرِ فاشیستِ وقیح نشسته در دولت اخونی جمهوری کثیف اسلامی - عربی‌-ترکی‌ و ضدّ ایرانی‌، در کمال بیشرمی امروز گفت که نخیر دادگاه رای به نفع ما ترچا داده پس باید ما هم نفت به ترکا بدهیم هم گاز هم یک میلیارد پول! !

خبرگزاری پانترکا می‌نویسد:
معاون وزیر نفت از صدور رأی دادگاه به‌نفع کشور ترکیه خبر داد و گفت: طبق حکم دادگاه، ایران باید ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت گاز صادراتی خود به ترکیه را بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ کاهش دهد و به ترکیه حدود یک‌میلیارد دلار بپردازد!!!! ( یعنی‌ خاک بر سرِ ملتی که کشورش اینچنین بی‌ صاحب است که تو روز روشن اینچنین غارت و چپاول میشود!!)

حمیدرضا عراقی درباره نتیجه رأی دادگاه شکایت ترکیه از ایران بابت قیمت گاز وارداتی از کشور با اعلام اینکه رأی به‌نفع ترکیه صادر شده است!! ( ترک قرمساق دزد جانی با این وقاحت دروغ می‌گوید) و ایران باید جریمه‌ای را پرداخت کند، گفت: اگرچه نتیجه این دادگاه قطعی شده است اما رقم جریمه‌ای که ایران باید بپردازد مشخص نشده است!! ( یعنی‌ باید ببینیم تا چه حد میشود ملت ایران را چاپید و پولش را به ترکیه فرستاد، و هنوز مملوم نیست چاقویمان تا چه حد ببرد !!! )! وی با اشاره به اینکه ترک‌ها مدعی بودند که این کاهش قیمت باید از سال ۲۰۱۰ اعمال شود اما دادگاه حکم داده است که کاهش قیمت از سال ۲۰۱۱ اعمال می‌شود، گفت: بر اساس این حکم باید بین ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت گاز کاهش یابد ( یعنی‌ ترکا غصه نخورند که از طرف همه دنیا تحریم شدند، خدا زنده نگاه داره پول بیصاحب مردم ایران را که همش مال خود ترکیه است!!!)

معاون پانترک وزیر نفت با اظهار اینکه رقم جریمه مورد نظر کم نیست!!! گفت: اگرچه در نحوه پرداخت این جریمه به ترک‌ها هنوز توافق نکرده‌ایم!!! اما شاید !!! مبلغ جریمه حدود یک میلیارد دلار باشد !!!! از کیسه خلیفه می‌بخشه حرمزاده!!

عراقی گفت: پیش از این ایران در پی شکایت‌های ترکیه مبنی بر عدم توانایی ایران در تأمین حجم گاز مورد توافق توانسته بود با دفاع مناسب از پرداخت جریمه ۲۰ میلیارد دلاری رهایی یابد!!! مگه چقدر نفت و گاز از ایران خریده که جریمش این مقدار باشد!! ترک خر کثیف یا ریاضی‌ بلد نیست یا آنقدر طمع کار و احمق است و همه را مثل خودش احمق میدهند که اینچنین بذل و بخشش می‌کند!!!

وی با اعلام اینکه سه روز پیش ترکیه در اوج سرما از ایران تقاضا افزایش واردات گاز داده است گفت: باتوجه به اینکه هفته گذشته سرمای شدید بود اما تقاضا دو میلیون متر مکعبی گاز ترکیه را تأمین کردیم !!!! کشور را در بست دادیم دست ترکا!

هیچ نظری موجود نیست: