۲۷.۹.۹۴

با لیسیدن کون اسراتیلی ها، ترک‌ها میروند تا سفارت این کشور را با سلام و صلوات در آنکارا باز کنند



پس از صدام، قذافی، بشار اسد و پوتین اینک نوبت پلستینی هاست که مزه خنجر ترکی‌ را از پشت حس کنند!

بازگشایی سفارت اسرائیل در کردستان اشغالی و یا ترکیه جعلی و آشتی‌ کنان و شیرینی‌ خوران و کون لیسی‌ اسراییلی‌ها توسط ترکا در حالی‌ که پلستینی‌ها سماق میمیکند. و حتی پول آن سماقی را هم که میمیکند را ایرانی‌‌ها پرداخت کرده‌اند و ۳۷ سال است که به پاداش چند صد تروریستی که به ایران فرستادند و ایرانی‌‌ها را بخاک سیاه نشاندند، از گلوی کودکان ایرانی‌ بریده و تو حلقوم تنه لش‌های شکم گنده و گردن کلفت‌های بی‌‌غیرت و بیخاصیت پلستینی فرو میکنند.

به گزارش سی‌ ان ان وابسته به وزارت اطلاعات انگلیس، اسرائیل و ترکا برای بازگشایی روابط آشکار خود، نشست‌هایی‌ را برگزار کرده و به توافق‌های گسترده در این زمینه رسیدند. بر اساس این توافق ها سفرای ترکی‌ و اسرائیل به آنکارا و تل آویو بازگشت داده شده و صادرات گاز از اسرائیل به ترکیه در دستور برنامه است. در عوض ترکیه رهبر شاخه نظامی حماس صالح عروری را که در ترکیه است به مقامات اسرائیلی پس خواهد داد!!! به به ، با توجه به بیانیه ی مقامات اسرائیلی عروری یکی از اعضای موسس گردان القسام، شاخه نظامی حماس است!
تا چشم پلستینی‌ها و اعراب هم کور، تا اینها باشند که از این پس یاد بگیرند، چشم بسته از ترکِ تروریست حمایت نکنند.

می‌گویند تروریست نه مذهب دارد نه اخلاق و نه ملیت. حکایت ترکاست که از یک طرف مسلمان کشی راه انداخته و از طرف دیگر سنگ مسلمانی به سینه میزنند. از یک طرف برای حقوق چند هزار پلستینی حنجره پاره میکنند، از طرف دیگر ۳۵ میلیون کرد را با توپ و تانک و موشک و سلاح‌های شیمیای بجرم کرد بودن کشتار میکنند.

در سال ۲۰۱۰ ، ترکا احتیاج مبرم به تروریست‌های پلستینی داشتند تا بتوانند نقشه‌های شوم خود را در سوریه و عراق و ایران پیاده کنند. به همین دلیل برای فریفتن تروریست‌های پلستینی، شروع به جفتک اندازی برای اسرائیل کرده، و دست به یک سری اعتراضات دروغین و احمقانه زدند. سپس در پی‌ این هدف، و به بهانه دلسوزی برای پلستینی‌های تنه لش، یک کشتی کوچک باری را اجاره کرده، پرچک ننگین خود را بر روی آن نصب کردند و تعدادی کارتون الو خشک و قیسی و آبنبات ترکی‌ به طرف غزّه فرستادند. و بی‌ توجه به اخطار گارد ساحلی اسرائیل، و با حمله به کماندو‌های اسرائیل، درگیری مسخره و خنده داری را ایجاد کردند که اتفاقاً در پی‌ آن تعدادی ترکِ خرِ وحشیِ تروریست کشته شدند، که پس از این ماجرا، ترکا که به پشت گرمی‌ ‌اروپایی‌ها جنایت میکنند، جلو دوربین روابط خود با اسرائیل را قطع کرده و در نهان روابط اقتصادیشان را سه برابر کردند. ولی‌ همزمان سنگ تروریست‌های پلستینی را بسینه می‌زدند. و در جریان حمله به سوریه ابتدا با تروریست‌های پلستینی همپیمان شده و سپس بر سر تقسیم غنائم و چپاول ثروت ملت سوریه و عراق اختلاف بینشان افتاده و به تیپ همدیگر زده و دو شاخه شدند.

اینک که پشتیبانی از پلستین دیگر نان و آبی ندارد، دوباره به کون لیسی‌ اسراییلی‌ها رفته و چند روز پیش، دیکتاتور ترکا، رجب قاتل، آشکارا یک لیس غرا ابتدا به کون بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، کشید و سپس ابراز علاقه و امیدواری کرد که روابط دیپلماتیک با اسرائیل دوباره از سر گرفته شود . این فاحشه ترکی‌ که هر روز در آغوش یکی‌ بسر میبرد و برای پول حاضر به انجام هر کاری است، یادش رفت که برای پلستینی‌ها چه دمی تکان میداد. و در نتیجه دوباره رنگ عوض کرده و یکبار دیگر از پشت به دوست خود یعنی‌ پلستینی‌ها خنجر زده و با تحویل رهبر پلستینی‌ها که به ترکا پناه آورده است، میرود که در آغوش گرم اسرائیل و صادرات گاز این کشور که از دریای مدیترانه استخراج میشود آرام گیرد.

یادآوری میشود که ۵ سال پیش میدان بسیار بزرگی از گاز و نفت در دریای مدیترانه و در بین حوزه آبی کشور‌های سوریه، لبنان، مصر و اسرائیل کشف شد که میبایستی بین سوریه، لبنان، مصر و اسرائیل بطور مشترک تقسیم میشد، ولی‌ به لطفِ بهار! عربی‌، و به قدرت نشاندن یک اخوانی انگلیسی‌ در مصر و انداختن تروریست‌های داعشی بجان سوریه ، اینک تنها به اسرائیل تعلق دارد و لذتش را اسرائیلی‌ها میبرند. و رجب قاتل دیکتاتور ترکا بخاطر اینکه از گاز روسیه محروم شده است و گاز آذربایجان هم با انفجاری که در بزرگترین سکوی نفتی‌ آنجا رخ داد فعلا به فنا رفته، اینک بخاطر پول به قرمساقی افتاده و میرود تا اینبار به قول پوتین کون اسرائیلی‌ها را بلیسد.

هیچ نظری موجود نیست: