۲۷.۹.۹۴

پوتین: ترکا خایه مال و کون ایس اند

نشست رسانه ای سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سال جاری , دیروز ۱۷ دسامبر ۲۰۱۵ بمدت ۳ ساعت و ۱۰ دقیقه و با حضور ۱۳۰۰ خبرنگار داخلی‌ و خارجی‌ طول کشید. طی این مدت وی به ۴۷ سوال پاسخ گفت.

در پاسخ پرسش دخالت غربی‌ها در سوریه، پوتین ترکا را خایمال و کون لیس غربی‌ها نامید و موجبات خنده جهانیان را فراهم کرد.

برای کسانی‌ که از شنیدن این حرف پوتین شگفتزده شدند، بایست گفت که بطور کلی‌ ترکا با ۵ ویژگی‌ در دنیا شناخته می‌شوند که آنان را از دیگر مردمان جدا می‌سازد:

۱- ترکا بشدت کودن، و احمقند تا جایی‌ که تاریخا بعنوان ترکِ خر شناخته میشوند و با اینکه ترکا سعی‌ میکنند ، نسبت دادن این واژه بخود را بگردن پارس‌ها بیندازند، ولی‌ خبر ندارند که اولین بار این واژه توسط تاتار‌های عثمانی برخاسته از استپ‌های روسیه، بکار رفته است. عثمانی‌ها که بشدت از ترکا بیزار بودند، به ترکا ، صفتِ خر را دادند ، چرا که در رابطه با آنان به حماقت ذاتیشان پی‌ برده بودند. بگذریم که امروزه بنا بر سیاست ، انگلیسی‌‌ها و فرانسوی‌ها ترکا را عثمانی مینامند ولی‌ واقعیت تاریخی‌ این است که گفتن ترک به یک عثمانی مانند فحش ناموسی بود و تحقیر بشمار میرفت و عثمانی‌ها به ترکا ، ترکِ خر می‌گفتند.

۲- دومین ویژگی‌ ترکا زبونی بیش از حد و نوکر صفتی در مقابل قویتر از خود است. ترکا همانقدر که نسبت به ضعیفتر از خود با بی‌رحمی و درنده خوئی و بربر منشی رفتار کرده و با قدرت ضعیفتر از خود را لگد کوب میکنند و نسبت به آنان وحشیند، همانگونه و شاید در حد جام جهانی‌ نسبت به قویتر از خود، زبون و ذلیل و بقول پوتین خایمال و کون لیس اند
و ترکا از این ویژگیشان با دلبازی در مورد تمامی کسانی‌ که قرار است بهره و سودی را به آنان برساند استفاده و گاها سؤ استفاده میکنند. خایه مالی‌ و کون لیسی‌ اعراب در سال‌هایی‌ که به چاه‌های نفت سوریه و عراق دست نیافته بودند، تا جای بود که اعراب برای پرهیز از زخم و زیلی شدن خایه‌هایشان از دست آنان فرار میکردند، و کلا هر سفری که به استانبول میکردند، با خایه لهیده و کون پیر شده از لیسیدن بیش از حد برمیگشتند.



۳- سومین ویژگی‌ مخصوص ترکا، خنجر زدن آنان از پشت به دوستان است! این ویژگی‌ را ترکا در خون خود دارند، و مهم نیست که شما به یک ترک تا چه حد نزدیک شده و به او مهرورزی کرده و او را از مرگ و گرسنگی و نیستی‌ نجات داده باشی‌، همچین که فرصتی پیش آید، خنجر را تا دسته در پشت شما فرو خواهند کرد و نامردی و پست فطرتی از صفات ژنی ترکاست. و از دوستی‌ به دشمنی رسیدن را امری عادی میدانند! بی‌دلیل نیست که غربی‌ها اسم بوقلمون خودشان را ترکی‌ گذشتند، چرا که این ترکا هستند که رنگ عوض کردن را به بوقلمون آموختند .




۴- ویژگی‌ دیگر ترکا که وحشتناک است، خوی بربریت و توحش و غیر قابل تعلیم و تربیت بودن آنان است. یعنی‌ مهم نیست که یک ترک را چندین سال مورد تربیت قرار بدهید، و روی او کار کنید، به وقتش آنچنان به توحش اجداد خود برمیگردد، که تو گویی اصلا بویی از تربیت و جامعه انسانی‌ نبرده و تا بحال کلا آدم ندیده است! ۶۰ سال نوکری در آلمان و اروپا و بیش از ۶۰ سال زندگی‌ در اروپا ، حتی به اندازئ یک روز به آنان چیزی نیاموخته است. خود ترکا نیز از این ویژگیشان بخوبی آگاهند و به همین دلیل هم خود را با گرگ‌ها در یک طبقه و گروه قرار داده و به این درندگی و توحش می‌بالند.

۵- ترکا بشدت دروغگو و وقیحند و آنچنان با خریت دروغ می‌گویند و شیادی میکنند که به جوک میماند، و مردم ضمن شگفتزدگی از وقاحت آنان، بشدت از حماقتشان بخنده می‌افتند، به همین دلیل هم هست که این همه جوک برایشان ساخته شده و در اروپا همواره به آنان خندیده اند.

و تصور کن چنین گروهی با چنین ویژگی‌‌ها و صفات پلید، با کمک ناتو به چنان ثروتی دست یافته‌اند که با گستاخی ادعای تسخیر سرزمین‌های مردم منطقه را دارند و میخواهند بر آنان حکومت کرده و برای آنان بزرگی‌ کنند!!

هیچ نظری موجود نیست: