۳.۹.۹۴

کمیته دفاع و امنیت ، پارلمان روسیه سرنگونی جنگنده این کشور توسط ترک‌ها را دسیسه بین‌المللی نامید


به نوشته اسپوتینک، فرانتس کلینتسویچ، معاون اول کمیته دفاع و امنیت ، پارلمان روسیه روز سه شنبه پس از سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو روسی توسط پدافند هوایی ترکا در خاک سوریه، به خبرگزاری "ریانووستی" اعلام کرد مسکو به آنکارا دستور داده است در اسرع وقت در رابطه با سرنگونی هواپیمای روسی سوخو ۲۴ در سوریه توضیحات کامل و جامع و قانع کننده بدهد.

فرانتس کلینتسویچ ضمن اعلام این مطلب افزود:" ترکیه با توجه به سخنان نظامیان ما درباره جزئیات حادثه که من به آنها اعتماد دارم، و شواهد موجود در یک دسیسه و اقدام تحریک آمیز بین المللی شرکت دارد " و این قابل گذشت نیست!




اگر ثابت شود که ناتو در این اقدام جنایتکارنه ترک‌ها شرکت داشته است، در نتیجه میبایستی منتظر ضربه سهمگین روسا ، در درجه اول به ترکا و سپس به ناتو شد. و اگر طبق معمول انگلیس و فرانسه روی کثافت کاری‌ها و جنایات ترک‌ها ماله بکشند و از کرده ترکا اظهار پشیمانی کرده و با پا درمیانی مفصل عذرخواهی کنند، و با پرداخت مبالغ هنگفتی از جیب اعراب رؤس‌ها را راضی‌ کنند، آنوقت میبایست منتظر جمع و جور کردن دست و پای دراز شده و جنایتکار ترک‌ها در منطقه، بیش از پیش بود.