۱۵.۸.۹۴

کشف یک گنج باستانی در چین


بیش از ۱۰ تن سکه فلزی مربوط به ۲ هزار سال پیش در چین کشف شد.

۱۰ تن سکه که گفته میشود در حدود ۲ میلیون سکه‌های باستانی از سلسله هان است و مربوط به ۲،۲۰۰ سال پیش در چین میشود در پی‌ یک حفاری ساختمان سازی کشف و از طرف مقامات این کشور ضبط گشت . ( در ایران هر چه آثار باستانی کشف می‌شود توسط نوکران ترک و عرب و اخوانی بیگانگان که در ایران حکومت میکنند ، به انگلیس و فرانسه برده شده و از آنجا به نام روم و یونان و خودشان زده میشود، و آنچه را که تابلو است که ایرانی‌ است به نام مصر و عربستان زده شده و بدین ترتیب مردم دنیا را در خریت و دروغ غرق میکنند و اینچنین جنایت تاریخی‌ را در حق مردم دنیا انجام میدهند و آنان را از دانستن حقیقت گذشته آدمی‌ در روی کره زمین محروم میگردانند).

به تازگی باستان شناسان چینی‌ در پی‌ یک حفاری معمولی‌ به گنجی برخوردند که پس از کاوش‌های باستان شناسی انجام شده به مقادری زیادی آثار باستانی که شامل بیش از یک هزار قطعه از آثار ارزشمند فرهنگی‌، بیش از ۱۰ تن سکه مربوط به سلسه هان که ۵۰ کیلوگرم آنها از جنس طلا میباشد ، زنگ ها، بامبو‌ها ، مجسمه‌ها و و و رسیده و آنها را پس از اقدامات اولیه در مکانی محفوظ نگاه داشته و سپس فیلم و عکس تهیه کرده و به گوش جهانیان رساندند.

در زمان احمدی‌نژاد کثیف ( کثیف هم از نظر جسمانی‌ و هم اخلاقی‌ و روانی‌)، بر اثر جاری شدن سیل در جیرفت، میراث باستانی تمدن جیرفت که شگفت انگیز‌ترین آثار کشف شده باستان در طول تاریخ بود، در ایران کشف شد و بلافاصله به اروپا منتقل گشت. این آثار شگفت انگیز که در آن به اسکلت‌های انسانی‌ که طولی بیش از ۵ متر داشتند، پارچه‌های نسوز که از حدود ۱۰ هزار سال پیش سالم مانده بودند، ابزار چگونگی‌ تهیه فیلم و اولین فیلم تاریخ، ابزار جراحی‌های مغز و ساخت چشم مصنوعی و عمل جراحی مغز که شگفتنگیز تر از امروزه در ۱۰ هزار سال پیش در ایران صورت می‌‌پذیرفته است و شگفتی‌های حیرت انگیزی دیگری که هیچ گاه حتی به گوش ایرانی‌‌ها هم نرسید و بلافاصله به اروپا منتقل گشت و تنها چند عکس از آنها به بیرون درز کرد که بعد‌ها همان‌ها را هم به یونان و روم نسبت دادند. و امروزه این آثار را کم کم در کشور‌های خود از زیر خاک بیرون کشیده و به اسرائیل و ایتالیا و یونان نسبت میدهند! مرگ بر جمهوری اسلامی و هر چی‌ آخوند اخوانی و دزد و جنایتکار اهریمن منش ابلیس کردار.

لینک آثار کشف شده در تمدن جیرفت

تمدن جیرفت.. ملتی که نداند، و نداند که نداند

استفاده امروزه غربی‌ها از تمدن جیرفت

پرسش‌هایی‌ که پاسخ آنها تنها پیش ایرانی‌ هاست