۲۴.۵.۹۴

پرسش‌هایی‌ که پاسخ آنها تنها پیش ایرانی‌ هاست


ایران امروز سرزمین بزرگی‌ با مساحت ۱۰ میلیون متر مربع، ( تقریبا به اندازه کل قاره اروپا) است که ابتدا و انتهای دو رشته کوه بزرگ دنیا در آن قرار دارد. این دو رشته کوه یعنی‌ رشته کوه البرز که میتوان آنرا ابتدا و یا انتهای رشته کوهی دانست که کوهستان‌های چین و نپال و هیمالیا و کوه‌های هند و کش و پاکستان جز آن است و در تمامی مرز شمال شرقی‌، شمال و شمال غربی و غرب ایران کشیده شده است و از طرف دیگر رشته کوه‌های عظیم زاگرس را داریم که باز انتها و یا ابتدای رشته کوه‌هایی‌ است که کوهستان‌های سوئیس ، آلپ فرانسه و اروپای شرقی‌ را درمینوردد و مرز‌های غرب، جنوب غربی و جنوب ایران را در آغوش خود می‌گیرد. ولی‌ ایران سوای جغرافیای منحصر به فرد و یگانه خود، مهد فرود آدم و حواست که از بهشت رانده شدند، و خدا وقتی‌ این دو را بیرون میکرد ، چون هنوز به آنان عشق می‌ورزید، درست ماند پدر و مادری که کودکان خود را تنبیه میکنند ولی‌ در این حال مواظب هستند که این تنبیه طوری باشد که به آنان آسیبی نرسد، پرورگار هم آدم و حوا را از بهشت آسمانی بیرون کرد ولی‌ برای اینکه به آنان آسیبی نرسد و زیاد به آنان فشار نیاید ، آنها را در بهشت زمینی‌ یعنی‌ سرزمین ایران فرود آورد. و ایران به شهادت تمامی آثار بدست آمده مهد تمدن و جایگاه اولیه انسان هاست. ولی‌ بازهم این ویژگی اصلی‌ سرزمین ایران نیست. آنچه که ایران را از تمامی نقاط دیگر دنیا جدا میسازد، پارس‌ها هستند. موجودات عجیبی‌ که امروزه آنان را مسافرانی از کرات دیگر میدانند که بطور موقت ( هزاران سال ) در سرزمین ایران زیسته اند. و در رابطه با آنان پرسش‌های زیادی مطرح است که احمق‌ها آنها را از با جدیت و پشتکاری تحسین برانگیز از چشم، گوش و پندار دیگر مردمان پنهان میسازند.




پرسش‌هایی‌ مانند:
آیا پارس‌ها یک سیّاره دیگر را برای زندگی‌ در کهکشان پیدا کرده و بدان جا مهاجرت کرده‌اند؟

آیا دلیل اینکه احمق‌ها همه جای دنیا را وجب به وجب جستجو میکنند ( با ایجاد جنگ و بمباران و زیرو رو کردن خاک سرزمین ها) از این راز خبر یافته و در به در به دنبال پیدا کردن دستور عمل این کار هستند تا آنرا نیز دزدیده و خود را به سیّاره جدید پارس‌ها برسانند؟

فردوسی‌ کبیر از پرواز کردن شاه ایران جمشید شاه که زندگی‌ آدمهای امروزه مدیون اوست، سخن می‌گوید. از قالیچهٔ پرنده پارس‌ها داستان‌ها گفته شده است. از اینکه پارس‌ها بر نیروی جاذبه زمین غلبه کرده بودند، داغ‌ها بر سینه احمق هاست. از اینکه پارس‌ها مرگ را شکست داده و میتوانستند هزاران سال زندگی‌ کنند، در شاهنامه به تکرار سخن رفته ( جمشید بیش از ۷۰۰ سال زیسته است، رستم نزدیک به هزار سال عمر داشته است ، فریدون بیش از ۵۰۰ سال و و و )و جستجو در تاریکی‌ برای یافتن آب حیات پارس‌ها یکی‌ از دلایل همه جنگ‌ها نامیده شده است. پارس‌ها دارای قدی به درازی بیش از ۶ متر بودند، و تعدادی از اسکلت‌های آنان در جیرفت (شهر سوخته) یافت شده و در زمان احمدی‌نژاد خائن پنهانی به خارج از ایران منتقل شده و وقتی‌ خبرش درز کرد آنرا به همه جای دنیا نسبت دادند. و هم اکنون در حال بررسی دی ان ا استخوان‌های این اسکلت‌ها هستند و یا ماشین زمانی‌ که در تمدن جیرفت کشف کردند و آنچنان شگفت انگیز است که سالهاست نمیتوانند رمز آنرا کشف کنند.




 آنچه که به وضوح و آشکاراً مشخص است، علم و دانش پارس هاست که بقدری عجیب و شگفت انگیز است که احمق‌ها آنرا به موجودات فضای نسبت میدهند و باور نمیکنند که مثلا ساخت شهر همدان که فرانسوی‌ها با حماقت مسخره و خنده دار تلاش دارند پاریس را بطور مصنوعی به شکل نقشه شهری همدان بسازد، و ساخت کانال سوئز کار آدمی‌ بوده باشد. و از طرفی‌ خالی‌ شدن زمین از پارس‌ها به یکباره و بجا گذاشتن تمامی ثروت‌ها و کاخ‌ها و همه چی‌ برای احمق ها، از مطالب شگفت انگیزی است که احمق ها با بردن کتب علمی‌ ایرانی‌ و ترجمه آنها به آن دست یافته اند ولی‌ دلیلش را نمیدانند، دلیل اینکه تمامی آثار باستانی را منفجر کرده و زیر و رو میکنند به امید پیدا کردن کتب، مدارک و اسنادی است که این رمز را برای آنان باز کند. ولی‌ تو مطمئن باش که هیچگاه به راز پارس‌ها پی‌ نخواهند برد. و تنها با ابزاری که از آنها بجا مانده مانند تلسکوپ و دانش شناخت سیارات میتواند از زمین به کهکشان نگاه کرده و آهٔ بکشند. و از طرفی‌ ما ایرانی‌‌ها که تنها ویژگی‌ مشترکی که با پارس‌ها داریم، بدنیا آمدن در سرزمین آنهاست، (و شاید کمی‌ از هوش آنان را به ارث برده باشیم) میتوانیم مطمئن باشیم که اگر قرار باشد رمز سفر پارس‌ها به یک سیّاره دیگر کشف شود ، تنها از طرف یک ایرانی‌ این کار صورت خواهد گرفت و بس. پس قدر خودتان را بدانید و از اینکه در سرزمین پارس‌ها بدنیا آمده اید از ته قلب شاد باشید. (بیخود نیست که فقط ۱۰ میلیون انگلیسی‌ در ایران بطور پنهانی‌ زندگی‌ می‌کند.)





عکس‌های تمدن جیرفت (شهر سوخته!) سیستان و بلوچستان با اسکلت‌های ۵ متری پیدا شده و طبق معمول به نام اسکلت‌های پیدا شده در یونان منتشر شده است!!!