۸.۹.۹۴

شبکه تروریستی دولتی ترکا در کردستان اشغالی یکبار دیگر کرد‌ها را در کف خیابان‌ها به رگبار بست .... مرگ بر ترکیه، مرگ بر اروپا



پلیس داعشی ترکا اینگونه در این سرزمین که لانه تروریست هاست با ایجاد ترس و وحشت و کشتار حکومت می‌کند
در پی ترور رئیس کانون وکلای شهر کردنشین دیاربکر توسط شبکه تروریستی موسوم به دولت ترکیه ، شهرهای آنکارا و ازمیر و استانبول در کردستان اشغالی شاهد درگیری شدید مردم با تروریست‌های داعشی که لباس پلیس ترکا را در بر داشتند! بود.

دیروز شنبه ۲۸ نوامبر عناصر امنیتی و مسلح ترکا وابسته به شبکه تروریستی دولتی ترکا, طاهر ایلچی رئیس کانون وکلای استان دیاربکر کردستان را ناجوانمردانه و در روز روشن, هنگامی که مشغول خواندن یک اطلاعیه بود ، ترور کردند.
پس از این اقدام تروریستی ، ترک‌های تروریست فاشیست امنیتی با استفاده از حکومت نظامی به خانه کرد‌ها حمله برده و تعداد زیادی از نوجوانان و کودکان را از خانه‌ها بیرون کشیده و آنان را به مکان نامعلومی منتقل کردند.
از زمان ترور طاهر ایلچی تا کنون شهرهای آنکارا و ازمیر و استانبول در کردستان اشغالی شاهد درگیری هائی خونبار کرد‌ها با شبکه تروریستی ترکا است و نیروهای تروریست اطلاعاتی ترکای فاشیست، کرد‌ها را وحشیانه سرکوب کرده و تعداد زیادی از آنان را کشته و یا دستگیر کردند.

به گزارش رسانه‌های وابسته نوکر، حزب دموکراتیک خلق‌ها در کردستان اشغالی نیز ترور طاهر ایلچی را عملیاتی برنامه ریزی شده دانست و مردم را به اعتراض فراخواند.

این حزب با اعلام اینکه ایلچی از سوی حزب حاکم عدالت و توسعه و رسانه‌های وابسته به این شبکه تروریستی و جانی مورد حمله قرار گرفت، از احزاب سیاسی و جامعه مدنی و اتحادیه‌ها خواست صدای اعتراض خود را در مقابل وضعیت موجود بلند کنند.

دادستان کل کردستان اشغالی نیز هنگام بازدید از محل ترور طاهر ایلچی در دیاربکر، مورد حمله عوامل شبکه تروریستی عردوغان قرار گرفت ولی از عملیات ترور که توسط یک فرد مسلح امنیتی تروریست ترکا اجرا شد، جان سالم بدر برد.

قرار بود ایلچی به خاطر اینکه گفته بود حزب کارگران کردستان پ پ ک ، یک سازمان تروریستی نیست، محاکمه شود!

ایلچی هفته پیش در دفتر خود در دیاربکر بازداشت شد. شبکه تروریست ترکا وی را متهم به ترویج تروریسم!!! از طریق مطبوعات کرد! 


ترکیه بزرگترین زندان خبرنگاران و کارکنان مطبوعات است و تنها کسانی که وابسته به شبکه تروریستی دیکتاتور ترکا میباشند اجازه نوشتن مزخرفات این شبکه تروریستی را دارند، و دیگر خبرنگاران و روزنامه نویسان همگی در زندان‌های مخوف و شکنجگاه‌های معروف ترکی بسر میبرند!

هیچ نظری موجود نیست: