۱۵.۷.۹۴

اوه! اشتباهی کشتار کردیم!


بالاخره پس از رو شدن صد‌ها مدرک و سند انکار ناپذیر مبنی بر جنایت جنگی بمب افکن های ارتش اهریمنی ناتو در بمباران بیمارستان قندوز در افغانستان، امریکایی‌ها اعتراف کردند که این بیمارستان اشتباهی بمباران شده است!!!

اسپوتینیک می‌نویسد:
امریکا مسئولیت بمباران بیمارستان در شهر کندز افغانستان توسط نیروهای ناتو را بر عهده گرفت.

ژنرال جون کمپبل فرمانده نیروهای آمریکا در افغانستان در مصاحبه‌ای گفت : بیمارستان بطور اشتباهی بمباران شد!!!

بیمارستان سازمان بشردوست « پزشکان بدون مرز» در شهر « قندوز» افغانستان شب شنبه توسط نیروهای مسلح ناتو بمباران شده و بیش از ۳۰ پزشک افغانی و ده‌ها بیمار بستری در این بیمارستان کشتار شدند! نیروهای ناتو نخست با انکار این حمله تلاش در پوشاندن جنایت خود داشتند، سپس دید‌ند با این همه مدرک نمیشود از زیرش در رفت، بهانه را پنهان شدن چند تروریست در این بیمارستان خوانند، پس از این هم وقتی‌ دید‌ند این هم عذری بدتر از گناه است، اینک ژنرال جون کمپبل فرمانده نیروهای آمریکا در افغانستان ۶ اکتبر در نشست کمیته امور نیروهای مسلح مجلس سنا آمریکا در این باره اعتراف کرد و گفت آمریکا « حمایت مستقیم هوایی به نیروهای افغانی رساند که در حال جنگ با طالبان در « قندوز» بودند. بیمارستان « بطور اشتباهی» بمباران شد!!!



به همین راحتی‌!!! دهها انسان شریف بیگناه کشتار می‌شوند و به همین راحتی‌ می‌گویند اشتباه شد !
حالا سئوال از هر کسی‌ که خودش را آدمی‌ مینامد این است که:
فرق یک امریکایی با یک افغانی چیست که وقتی‌ یکی‌ دو امریکایی کشته می‌شوند، تمامی آسیای مرکزی به آتش کشیده میشود، ولی‌ هنگامی که میلیون‌ها مردم آسیای مرکزی تکه پاره می‌شوند، آب از آب تکان نمی‌خورد و حتی به ژنرال‌های مسئول جنایت و کشتار مدال میدهند و به رئیس جمهور جایزه صلح نوبل ؟؟؟ 
بیشتر شبیه یک جوک و لطیفه مسخره می‌ماند تا واقعیت! ولی‌ متاسفانه واقعیت دارد، واقعیتی که برای آنها تنها یک جوک است که در جشن‌ها با بازگویی این جوک‌ها و خاطرات خنده دار! اوقات نشاط آوری را برای یکدیگر فراهم میکنند! و برای مردمی که عزیزانشان را از دست داده، کشورشان ویران شده و خانه‌هایشان سوخته و آوارگی کوچکترین دردسرشان است یک فاجعه غیر قابل جبران میباشد که تمامی آینده آنها و کودکانشان را دربرمیگیرد!

این چه عمل کثیفی است که بر اثر تکرار رسم گردیده و آنچنان جا افتاده که کاملا طبیعی مینماید!! و "همینیست که هست " نامیده میشود!!!
این چه تحقیر غیر انسانی‌ و کثیفی است که غربی‌ها به دیگر مردم دنیا تحمیل کرده‌اند بگونه‌‌ای که تو گوئی قانون خداست که میبایستی باشد و باطل شدنی نیست؟؟؟
تا کی‌ این دایره اهریمنی جنایت میخواهد بچرخد و ادامه یافته و تکرار شود؟؟؟ چه کسی‌ گفته که مردم دنیا باید به دو گروه غربی و غیر غربی تقسیم شده و تمامی حقوق متعلق به غربی و تمام پایمالی مربوط به دیگر مردم دنیا باشد؟؟ چرا احمق‌ها از تاریخ درس نمیگیرند؟؟؟

برخی‌ خوانندگان محترم این دفتر، به من ایراد میگیرند که نام شرکت‌ها و کارتل‌های جنایتکار را که مقصر اصلی‌ این جنایات هستند را نیاورده و تنها به گفتن اروپا و غرب بسنده می‌کنم. غافل از اینکه ، دوست گرامی‌، شرکت‌هایی‌ مانند بلک واتر بدون چراغ سبز از دولت خود نمیتوانند چنین جنایاتی مرتکب شوند و کلا هیچ سازمان و ارگانی‌ بدون ارتباط با یک پیمان غرب شمول ، اجازه انجام مأموریت را ندارد. و از اینها اساسی‌ تر چه تفاوتی دارد که اسم جانی چه باشد ، آیا همین که میدانیم اهریمن از چه گوری برمیخیزد و از جایی‌ میاید که نژاد پرستی محرک اصلی‌ زندگی‌شان بوده و هست، کافی‌ نیست؟