۲۷.۷.۹۴

در درگیری بین ارتش فاشیست‌ها با کرد‌های غیر نظامی حزب کارگران کردستان، ۸۶ نظامی جنایتکار ترکِ تروریست سقط شدند


روزنامه‌های محلی تعداد کشته شدگان را ۴۰ نفر ترک جانی اعلام کردند و وقیح‌هایی‌ مانند العالم به ۴ نفر تقلیل دادند !
در درگیری‌های روز شنبه و یکشنبه در نواحی کوهستانی شمال کردستان اشغالی نزدیک مرز عراق و در استان هکاری کردستان ۸۶ نظامی همجنسباز فاشیستِ جانیِ ترکِ تروریست سقط شده و به درک واصل شدند. در بین نظامیان کشته شده افسران رده بالا از جمله ۴ سرهنگ دیده میشوند. این بزرگترین تلفاتی است که در ۴ ماه گذشته ارتش فاشیست‌ها داده است.

به گزارش العالم، یک منبع امنیتی ترک روزیکشنبه گفت: درگیریها از چند روز پیش به شکل گسترده‌ای در منطقه کوهستانی دغلیکا در استان هکاری کردستان نزدیک مرزهای عراق ادامه دارد.
این درگیری‌ها در حالی روی میدهد که ترک جانی با همکاری سربازان جنایتکار و روانی و منحرف ناتو ، کرد‌ها را تا آنجا که میتوانستند کشتار کرده و شهر‌های کردستان را از جمیعت خالی کرده اند ، و با توجه به اینکه تصور میکردند دیگر کردی باقی نمانده ، برای اینکه مردم دنیا نپرسند پس این همه کرد مبارز کجا رفتند! و برای پوشاندن قتلعام کرد‌ها ، در رسانه‌های کثیف و دروغ پرداز غربی با شیادی اعلام کردند که پ ک ک یک طرفه اعلام آتش بس کرده است! یعنی اگر دیگر صدایی برنمیخیزد مربوط به این نیست که ما کرد‌ها را کشتار دستجمعی کردیم ، به این خاطر است که خود کرد‌ها اعلام آتش بس کرده اند!!! ترکِ خرِ وحشیِ تروریست جنایتکارِ نوکر اروپایی جانی ِ منحرف همه را مثل خودش الاغ مخ کوبیده تصور می‌کند. 


پس از این حمله جانانه که منجر به کشته شدن ۸۶ فاشیست شد ، ارتش اهریمنی ناتو حملات وحشیانه خود را با بمب‌های خوشه‌ای و شیمیایی به کوهستان‌های کردستان با شدت بیش ز پیش و برای هزارمین بار از سر گرفت که منجر به نابودی حیات وحش و طبیعت یگانه این منطقه شد و تعداد زیادی از کرد‌های کشاورز و دهقان و زنان و کودکانشان کشتار شدند! مرگ بر ترکیه و هر چی‌ ترک و هر کی‌ که میگه ترکِ و ‌اروپایی انگل دنیا.

یادآوری میشود که ترک جانی هر ۱۰ سال بجان ملت ۳۵ میلیونی کرد افتاده و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تن از آنان را در سرزمین خودشان کشتار کرده تا بتواند بموجودیت کثیف و بیخاصیت، دزد و رسوا و همجنسباز و بیشرمانه و ننگین خود در کشور اشغال شده کردستان ادامه دهد ، و در این راه اروپایی‌ها بویژه فرانسه و انگلیس و دانمارک با همه وجود از آنان حمایت همه جانبه مینمایند و در جنایات آنان خود را شریک صد در صد میکنند. باشد تا بوقتش .