۸.۸.۹۴

هر وقت شهر شلوغ میشود یک سری از مجاهدین هم راهی گور میشوند


منابع امنیتی عراق از شلیک راکت به اردوگاه مجاهدین خلق ایران در نزدیک فرودگاه بغداد خبر دادند.

پایگاه خبری العالم, مینویسد:
فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه ای اعلام کرد که ۱۵ راکت از منطقه البکریه به اطراف و داخل اردوگاه لیبرتی (محل استقرار مجاهدین خلق ) در نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد شلیک شد. این بیانیه افزود: نیروهای پلیس کامیونی را که از آنها راکت ها شلیک شد , پیدا کردند.

برخی منابع ناپیدا گفتند که در این حمله ۲۳ مجاهد خلق کشته و شماری زخمی شدند.

درپی این حمله , نیروهای ناتو حامی مجاهدین تصمیم به تسریع خروج این گروه از عراق گرفتند.

گروه مجاهدین خلق پیش از فتنه ۵۷ در ایران به انجام خرابکاری های بر ضد شاه فقید و ملت ایران دست زده و همواره دستورات ارباب بیگانه را اجرا میکرد. در طی رخداد شوم فتنه ۵۷ این مجاهدین خلق بودن که مسولیت شاخه نظامی و حفاظت از جان خمینی مامور انگلیس و دیگر آخوند ها را بر عهده داشته و با تروریست های پلستینی بسیاری از مردم ایران را بیگناه اعدام و تیر باران کردند. پس از فتنه ۵۷ و اشغال ایران از طرف غربی ها , بر سر غارت ایران بین اروپا و آمریکا اختلاف پیش آمد و مجاهدین شدند چوب دو سر گهی. و چون خمینی حافظ منافع انگلیسی ها و اروپایی ها بود, در نتیجه مجاهدین تحت تعقیب و کشتار وحشیانه از طرف عوامل اروپایی ها در ایران قرار گرفتند.

و چون دستشان به خر نمیرسید , پالان خر را تا آنجا که توانستند کوبیدند, و چون نتوانستند رهبران مجاهدین را بگیرند, در نتیجه حدود ۶ هزار تن جوان و نوجوان فریب خورده از هواداران آنان را در زندان های آخوندی برگبار بستند. پس از این مجاهدین به خارج از ایران رانده شده و از آنجا به نقش مخرب خود بر ضد مردم ایران مشغول شدند.
در همین رابطه هم با صدام گور بگوری همدست گشته و بهمین دلیل هم جاسوسی بی جیره و مواجبی را هم برای عوامل بیگانه انجام داده و به بهانه مبارزه با آخوند که خود بر سر ایران کاشتند , هر نوع اطلاعاتی را در رابطه با ایران به خارجیان میدهند. و بیخیال این هستند که آیا این کار بر ضد ملت ایران است و یا خیر!

و از آنجا که نوکری بیگانه سرنوشتی تلخ و شوم بهمراه دارد, این گره نیز بشدت زجر کشیده اند. از جمله اینکه در پایگاه اشراف در عراق خانه کرده و در آنجا پی در پی مورد حمله و شکنجه روحی و جسمی قرار میگرفتند تا اینکه به پایگاه لیبرتی منتقل شده تا از آنجا بخارج از عراق رانده شوند که با ساخت و ساز جدید آخوندی با آمریکایی ها , باز این گروه نقش دو سر گهی خود را باز یافته و دوباره میزنند عمه ش را جلو چشمش میاورند.

العالم وابسته به امپراتوری رسانه ای و شیاد اروپایی مینویسد:
مجاهدین علاوه بر ارتکاب اقدامات جنایتکارانه بسیاری علیه مردم ایران, در دوران رژیم صدام و پس از آن نیز خیانتها و جنایتهای بسیاری را علیه مردم عراق مرتکب شده است.

با وجود اینکه جنایتهای این گروه به دلیل وجود اسناد و مدارک بسیار زیاد به هیچ وجه قابل انکار نیست! آمریکا بیش از دو سال پیش این گروه را از فهرست گروه های تروریستی خود حذف کرد.

دولت بغداد در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۲ حضور مجاهدین در عراق را غیرقانونی اعلام کرد. دولت عراق در هماهنگی با سازمان ملل متحد, در ۱۷( فوریه ۲۰۱۲) درباره انتقال عناصر گروه مجاهدین از اردوگاه اشرف وارد عمل شد و آنها را در چندین مرحله به اردوگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد به عنوان مقدمه ای برای اخراج از عراق منتقل کرد .