۲۹.۷.۹۴

رسوایی کشف ۱۸ اردوگاه تروریستی ترکا در استانبول و یا تفّ دیگری بر چره کریه این مفسدین فی‌ الارض... ۱۸ اردوگاه تروریستی!!! ۱۸؟؟


۱۸ اردوگاه تروریست پروری در استانبول کشف شده، و دنیا شوکه شده، و تروریست بودن ترکا بیش از پیش با مدرک اثبات گردیده! اما خبر را یک‌جوری دادند که انگار نه انگار ۱۸ پایگاه آدمکشی و قتل و غارت و آموزش همه اینها توسط ترکا دایر گردیده است!!! یعنی‌ در دنیا دیده نشده و سابقه ندارد که کشوری در خودش ۱۸ پایگاه تروریستی داشته باشد.... ترک خر فکر کرده استادیوم فوتبال است که هی‌ تند تند پایگاه تروریستی ساخته!

دزدیدن بچه‌ها از کشور‌های دیگر، بویژه تاجیکستان، ازبکستان، ترکستان، پاکستان، افغانستان، کشور‌های شمال آفریقا ماند لیبی‌ و مصر و تونس و دیگر مناطق و قاچاق آنان به ترکیه، و قرار دادن این کودکان بیگناه در اردوگاه‌های تروریست پروری ترکا، از کارهایی است که ترکا در آن سابقه طولانی دارند ،


و پیش از اینکه سرزمین کردستان اشغالی امروز را با کمک فرانسه و انگلیس از بدن ایران جدا کنند، و آنجا را مال خود سازند ، یعنی‌ زمانی‌ که چادر نشین و بیابانگرد و راهزن بودند، نیز به شهر‌ها حمله کرده و ضمن کشتار بزرگسالان، کودکان آنان را دزدیده و به غلامی می‌بردند ،

و منطقه اروپا که بیشترین آسیب‌ها را از حملات وحشیانه ترک‌ها میدید، و بدلیل اینکه توان نظامی و ایستادگی در مقابل آنان نداشت، برای نجات از دست این وحشی‌ها دست به حیله گری زدند و چاره را در این دیدند که این وحشی‌ها را در یکجا اسکان دهند تا بدین ترتیب از شر حملات وحشیانه آنان که میریختند و حتی به سگ و گربه آنان نیز رحم نمی‌کردند، نجات یابند، 

و در زمانی‌ که ایران در دست کثیف‌ترین تنه لش‌ها یعنی‌ قبیله قاجار‌ها بود که نسبت به ایران کوچکترین احساسی‌ نداشتند، براحتی سرزمین پهناور کردستان را از ایران جدا ساخته، و با داعش بازی و جنایت مردم محلی آنرا که کرد ها، زرتشتی‌ها و ارمنی‌های ایرانی‌ بودند قتل‌عام و نسل‌کشی کرده و یا آنان را از سرزمین خود راندند، و خود صاحب خانه‌ها و اموال و کشور این بیگناهان گشتند، بدین ترتیب هم ترکِ خرِ وحشی رسما نوکر ‌اروپایی‌ها گشت و هم ‌اروپایی‌ها از شر جنایت ترکا رهایی یافتند، و شر این وحشی‌ها را به منطقه ایران بزرگ و یا آسیای مرکزی راندند. 

ترکا صاحب کشور شدند، و از پوشیدن کیسه زغال به لباس آدمی‌ دگردیسی یافتند ولی‌ ذاتا همان وحشی‌ها و همان بربر‌های بیابانگردی که بودند ، هستند، و این یک ادعا نیست، این یک واقعیت است که براحتی میتوان در رفتار، آداب و عمال این گروه نفرین شده جهنمی بطور روزانه دید.

بهرحال ترکا که اصل خود را نمیتوانند فراموش کنند، با برگشت ۳۶۰ درجه‌ای (داود اوغلو بیسواد بخواند، ۳۶۰ درجه یعنی‌ صفر درجه ) به اصل خویش و نیاکان بربرشان، با دزدیدن بچه‌های بیگناه مردم کشور‌های دیگر و قاچاق آنان به اردوگاه‌های تروریست پروری واقع در استانبول،

و آموزش سر بری، بی‌رحمی، حلقه آویز کردن کودکان شیرخوار، تجاوز به زنان و کودکان دست بسته، پوست کندن، روی زمین کشیدن قربانیان ، به آتش کشیدن مردم زنده و جنایاتی از این دست به آنان، در تشکیل ارتش جانی‌ها و قاتلین حرفه‌ای درست زیر ‌دماغ ‌اروپایی ها، تلاش مضاعفی را در پنهان آغازیدند . 


این ارتش جهنمی میبایستی پس از اینکه مربیان داعشی آنان کشور‌های همسایه را با جنایت و تروریست بازی فتح کردند، نخست بطرف کشور‌های اروپایِ شرقی‌ سرازیر شده و سپس بنشینند ور دل مرکل و یاران!

و هر ترکی‌ که یک خانه در آلمان دارد بشود پایگاه تسلیحاتی، حمایتی و پشتیبانی این جانیان و محل پناهگیری و اختفا برای آنان، و تا آلمان و دیگر کشور‌های ‌اروپای بخواهند بفهمند که در به چه پاشنه است، به همان راهی‌ می‌رفتند که خود ، افغانی‌ها و لیبی‌‌ها و پاکستانی‌‌ها و تونسی‌ها و مصری‌ها و سوری‌ها و عراقی‌ها و لبنانی‌ها و دیگران را راهی‌ کردند.

همه چیز بخوبی پیش میرفت ولی‌ ترک‌ها بخاطر ذات احمقی که دارند در یکجا و در محاسبات احمقانه خود، اشتباه سهمگینی کردند، نخست که احمقانه روزی یک پایگاه تروریست پروری ساختند!!! سپس آنکه فراموش کردند آنکسی را که قصد دارند از پشت خنجر بزنند کسی‌ مانند دکتر بشار اسد تحصیل‌کرده‌ و متمدن و ساده دل و شریف نیست، بلکه کسانی‌ هستند که خود اوستای اینکارند، و خود آنان هستند که مؤسسین مکتب ترور و تروریسم اند، و خود آنان هستند که از یک منگول تروریست میسازند و خود صاحب ده‌ها گروه تروریستی جانی از شیطان بدترند، و نمیشود به این راحتی‌ به اینان زد و در رفت! 


و از همه اینها مهمتر، ‌اروپایی‌ها تمامی امکانات شنود و دید و جاسوسی ‌عقاب گونه را در همان سرزمین اشغالی ، برای خود محفوظ داشته اند، و درست است که بنام ترکا، آنرا ترکیه مینامند، ولی‌ در اصل سرزمین تحت حفاظت ‌اروپایی هاست و ترکِ خرِ وحشیِ تروریست ، پنداری بجز نوکری بسرش نزند. 

اشتباه سوم اینکه اگر تازه این مراکز با آگاهی‌ و راهنمائی ‌اروپایی وحشیتر از ترک ساخته و دایر گردیده، و این پایگاه‌ها میبایستی در خدمت ‌اروپایی‌ها میبوده، روس‌ها را کجای دلشان بگذارند که منطقه را زیر نظر دارند، و اولین شرطی که با ‌اروپایی‌ها برای حفظ امنیت آنان دارند، حفظ امنیت روس هاست که همان بغل خانه‌شان قرار دارد؟؟

و نتیجه اینکه ریختند و پایگاه‌های تروریست پروری کودکان را از مخفیگاه‌ها بیرون کشیدند و صد‌ها کودک دزدیده شده آموزش ترور دیده را از این اردگاه‌ها جلو دوربین گذاشتند و رسوایی ، لکه ننگ‌ و تفّ دیگری بر چهره کریه ترکِ خرِ وحشیِ تروریست انداختند. تا ترک باشد که دیگر از این غلط‌ها نکند.







در روز‌های گذشته خبری با این عنوان در رسانه‌ها منتشر شد:
پلیس ترکی یک مرکز آموزش تروریست را در استانبول کشف و منحل کرد!!! این مرکز کودکان ازبک و تاجیک را برای عضویت در گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) تربیت می کرد. (توسط کی‌ تربیت میکرد؟؟؟ وزارت اطلاعات ترکا؟؟؟ همانی که کودکان شیر خوار را با طناب دار میزند؟؟؟ و پوست کرد‌های زندانی را در حالی‌ که هنوز زنده‌اند میکند؟؟؟)

به گزارش روزنامه "حریت" ، این مرکز در محله پندیک، واقع در بخش آسیایی استانبول قرار داشت.

از اینجا گزارش خبر بسیار خنده دار و مضحک میشود... رسانه‌های ترکی‌ و وابسته به وزارت جنایتکار ترکا با خریت اینجوری خبر را نوشتند:
روزهای شنبه و یکشنبه پلیس ضد تروریستی استامبول!! در جریان عملیات ویژه!! از ۱۳ نقطه در محله پندیک و پنج نقطه در کحله مجتور بازرسی کرد. بالگردها از هوا از عملیات پلیس پشتیبانی می کردند.
در نتیجه ۵۳ تبعه ازبکستان و تاجیکستان از جمله ۲۹ بزرگسال و ۲۴ نوجوان کمتر از ۱۸ سال که در مرکز داعش آموزش می دیدند، بازداشت شدند!!! معلوم گردیده که بازداشت شدگان قصد داشتند برای پیوستن به داعش به عراق و سوریه بروند!!

این رسانه‌ها که همه را مانند خودشان کودن میدانند، از خود یکبار نپرسیدند، با چه رویی این خبر را بنویسیم، و یا ترکا را تا چه حد احمق می‌دانیم که به آنها بگویم که میشود در یک سرزمین که ناتو آنجا را حفاظت می‌کند، گروهی بیایند و صد‌ها کودک قاچاق شده را در یک اردوگاه جمع کنند و در آنجا به آنان سالها آموزش ترور بدهند و دولت و پلیس ضدّ ترور!!! تازه خبر دار شود و برود و آنها را در محله‌های استانبول دستگیر کند!!!

 اونوقت شاکیند که چرا به ترک جماعت بعنوان مظهر حماقت نگاه شده و لقب خر به او میدهند.