۱۴.۶.۹۴

این سند جنایت هیولا‌های غربی است!


این سند جنایت ترک خر وحشی تروریست ضدّ بشر ددمنش بچه کش حیوان است با ارباب منحرف جنسی‌ دزد بچه باز معتادِ روانی‌ انگلیس!

این سند روانی‌ بودن ‌اروپایی‌های جنایتکار و نتیجه ۴ سال حمله وحشیانه هوایی ارتش اهریمنی ناتو و تروریست‌های ترک داعش به شهر‌های کردستان و کشتار و قتل‌عام مردم بیگناهان و آواره‌ کردن بازماندگان کرد در ظرف ۴ سال گذشته است.

چرا از کشتار کرد‌ها به دست ترک‌های حیوان فیلم و خبر تهیه نمیشود، ولی‌ از بیچارگی، آوارگی، درماندگی، پشت مرز‌ها ماندن، در کامیون‌ها خفه شدن، به دست پلیس این کشور یا آن کشور کتک خوردن و تحقیر شدن، و در دریا غرق شدن آنها مفصل فیلم و عکس و گزارش‌های زنده و تلویزیونی و خبری تهیه شده و مرتبا و پی‌ در پی‌ در رسانه‌های جنایتکار ‌اروپایی به نمایش گذشته میشود؟؟؟ چرا؟؟؟

چون ‌اروپایی کثیف روانی‌ بدین ترتیب ارضای جنسی‌ و روحی‌ میگردد!! چون تاریخ آوارگی‌ها و بدبختی‌هایش را بدین ترتیب پنهان میسازد، چون ذاتا روانی‌ و وحشی و ضدّ بشر و درنده و هیولا است.

این تفی است بر چهره کثیف جنایتکاران عقده‌ای که با وجود این همه ثروت و مکنت و چپاول ، باز هم از دیدن رنج دیگران خوشحال می‌شوند، و با لذت آنرا نشان داده و تعریف میکنند. همان گونه که زمانی‌ حیوانات و روانی‌‌ها را تربیت کرده و در میدان‌ها بجان مردم بیگناه مینداختند و از دیدن دریده شدن و پاره پاره گشتن آنان لذت برده و از شادی زوزه می‌کشیدند. این در واقع همان میادین جنایت است که امروزه بگونه‌‌ای مدرن و دیجیتالی بنمایش گذاشته میشود!!

چند روزی است که در اخبار رسانه‌های اختاپوسی و فاسد و شیّاد غربی پی‌ در پی‌ از کشته شدن یک کودک ۲ ساله و پیدا شدن پیکر بیگناهش در سواحل ترکیه و یا سرزمین اشغال شده پدرانش توسط ترک‌ها سخن گفته میشود. داستانش همان داستان تکراری آوارگی مردمی است که نه آزارشان به کسی‌ رسیده، نه به جایی‌ حمله کرده و درندگی کرده بودند، و نه مال کسی‌ را دزدیده و چپاول کرده و نه جرم و یا جنایت دیگری را مرتکب گشته بودند. داستان مردمی است که یکروز اهریمن غربی، حیوانات درنده ترک خود را بر روی آنان رها میکند و خود نیز با هواپیما‌های جنگی ، چندین تن‌ بمب مرگبار و آتشزا و کشنده بر روی این مردم که با آرامش یا مشغول کشاورزی بودند و یا در اینجا و آنجا کار میکردند، ریخته و کشتار کرده و یا تار و مار میگردانند و به این هم بسنده نکرده و آنان را ۴ سال است بهر جا فرار میکنند ، اهریمنانه تعقیب کرده تا آخر اینچنین کشته و شاهکارش را با رشادت بنمایش گذشته و از دیدنش لذت میبرد!!

ترکِ خرِ وحشی که باعث و بانی‌ آوارگی و بیچارگی این مردم است، پس از کشتار و ویرانی سرزمینشان ، کسانی‌ را که از توحش او جان سالم بدر برده‌اند، بمدت ۴ سال در پشت مرز‌های خود در بدترین و غیر انسانیترین شرایط حبس کرده و با تحقیر و خشونت افسار گسیخته ترکی‌ با آنان رفتار کرده و بدون آب و خوراک، روزگار آنان را تباه نموده و به این هم راضی‌ نبوده گاه گاهی‌ نیز وحشیانه و ترکی‌ به آنان در این اردگاه‌ها حمله کرده و یا توسط بمب و یا مستقیم آنان را کشتار نموده است، اینک از کشتار این مردم خسته شده و آنان را سوار کامیون‌های گوشت، قایق‌های شکسته و به هر وسیله دیگری کرده و با گرفتن مقادیر نقدی و هر آنچه که برایشان باقی‌ مانده است، آنان را منتقل کرده و از این طرف مرز به آن‌طرف مرز خود برده و رها ساخته و در این میان تعداد زیادی را نیز غرق کرده و یا خفه نموده است. و پیکر بیگناه آنان را اینچنین از سواحل سرزمینی که اشغال کرده جمع می‌کند

اسپوتینک مینویسد:
عکس عیلات پسر بچه کرد اهل کوبانی جهان را شوکه کرد. پیکر بیجان این پسر بچه دو ساله روز ۲ سپنامبر در ساحل شهر بدروم ترکیه یافته شد.

پسر بچه کرد اهل کوبانی (۲ ساله )عیلان با خانواده‌اش (پدر، مادر و برادر غلیب) و سایر شهروندان سوریه در دو قایق در شب توسط قاچقچیان ترک وابسته به وزارت اطلاعات جنایتکار ترکیه، سوار قایقی گشته و تلاش کردند از طریق دریا خود را از اردوگاه‌های جهنمی پناهندگی در ترکیه به جزیره یونانی کوس برسند. چرا که قاچاقچیان ترک ، آنان را فریفته و با وعده رهایی از وضع اسفانگیز و غیر انسانی‌ موجود آنان را بسفر به آن‌طرف مرز یعنی‌ به یونان تشویق کرده بودند. اما قایق بدلیل نامعلوم! واژگون شد و مردم در دریا غرق می‌شوند و از خانواده کردی فقط پدر خانواده نجات می‌یابد که اینک دوباره به کوبانی بازگشته تا عزیزان خود را بخاک بسپارد!!



رادیوی "اسپوتنیک" توانست جزئیات از زندگی سخت خانواده کردی را بگیرد.
خانواده کردی ثبت شده در روستای بغدیک منطقه کوبانی به مدت طولانی و پدر در پدر زندگی می کرد. آنها در سال ۲۰۱۲ به دلیل حمله وحشیانه تروریست‌های ترک به سوریه از کوبانی به حلب نقل مکان کردند اما پس از شش ماه وقتی که وضعیت در حلب وخیم تر شد، مجبور به بازگشت به کوبانی، سرزمین مادری خویش شدند. ولی‌ آنجا هم دوباره مورد حمله وحشیانه از طرف ترک‌ها واقع شده و خانواده کردی پس از حمله تروریست‌های ترک داعش به کوبانی ، این بار به طرف مرز‌های کردستان اشغالی ، ترکیه، رانده شدند.

پس از آن که کوبانی از حضور داعشی‌ها آزاد شد، خانواده کردی به کوبانی باز میگردند. اما در ماه ژوئن اهریمن غربی و تروریست‌های ترک داعشی دوباره به کوبانی حمله ور شده و باز آنان را به طرف مرز‌های کردستان اشغالی میرانند. و پس از مدتی‌ که زندگی‌ بدون آب و خورد و حمله وحشیانه ارتش تروریست‌های ترک به این پناهگاه، زندگی‌ برای آنان را غیر ممکن میسازد، این مردم بیگناه بیچاره، مجبور میشوند دار و ندار خود را به قاچاقچیان وحشی ترک و مامور اطلاعاتی‌ ، که پیش از این نقشه قتل آنان را ریخته بودند، داده و سوار بر قایق شده و مطابق نقشه از پیش ریخته شده، در دریاق غرق می‌شوند.


در روز‌های گذشته تمام مردم دنیا از سرنوشت این خانواده کرد و جنایات ترک و غربی روانی‌ از طریق تصاویر چاپ شده در صفحات اول روزنامه‌ها و سایت‌های خبری امپراطوری رسانه‌ای غربی آگاهی‌ یافتند.
رادیوی "اسپوتنیک" موفق شد با عبدی کردی، یکی از بستگان نزدیک عبدالله کردی تماس بگیرد. به گفته وی، پدر مصیبت دیده توانایی مصاحبه ندارد. عبدی کردی در مورد این حادثه چنین گفت:
"عبدالله با خانواده‌اش و سوار قایق شد. در مجموع ۱۱ تن‌ کرد در قایق بودند. قایق به دلیل نامعلوم واژگون شد و ۷ تن‌ غرق شدند. از خانواده کردی فقط عبدالله نجات یافت. او به طور معجزه آسا زنده ماند او توانست نهایتا بساحل برسد جایی‌ که پیکر بیجان کودکانش را آب با خود آورده بود. او تمام خانواده‌اش ار از دست داد. این وحشتناک‌ترین مصیبت برای یک مرد است. ما در حال حاضر در شهر بدروم ، منتظر تحویل پیکر کشته شدگان هستیم. سپس ما به شهر کوبانی بر می گردیم و آنها را در آنجا بخاک خواهیم سپرد". و به جبر روزگار، و بازگشت و پس آر این ظلم و ستم و نامردمی و بیشرمی که آدمی‌ را از جنس خود بیزار می‌گرداند، میتوان با اطمینان گفت که هزار بار بیش از این رنجی‌ که به این پدر بیچاره تحمیل گشت، نصیب تک تک ترک‌ها و اروپایی‌ها خواهد شّد.