۲۹.۵.۹۴

حمله وحشیانه هوایی فاشیست‌های ناتو و ترک به شهر کرد نشین قمیشلو ده‌ها کشته و زخمی در بین غیر نظامیان بجا گذاشت.


مهم‌ترین اتفاق دنیا و آسیای مرکزی (ایران بزرگ ) همین حمله ترک‌های وحشی فاشیست تروریست به غیر نظامیان کرد است، ولی چون قاتل، نوکر انگلیسی‌ هاست و مقتول بی‌ پناهی است که ۱۰۰ سال است نسل‌کشی میشود، و از طرفی‌ اکثر رسانه‌ها هم در دست تروریست‌های ‌اروپایی و ترک است، جهان و جهانیان نه از اخبار نسل‌کشی کرد‌ها آنگونه که باید و شاید آگاه می‌شوند و نه آنگونه که شایسته است واکنش نشان میدهند در نتیجه کرد‌ها مظلومانه درست مانند سال ۱۹۱۵ که چند هزار ترک بیابانی وحشی خونخوار آدمکش ریختند و ۷۰۰ هزار کرد، ۵۰۰ هزار زرتشتی و ۱،۵ میلیون ارمنی ساکن سرزمین کنونی‌ را که به ستم ترکیه نامیده میشود، کشتند، و آنها را از سرزمین مادری خود رانده و آواره‌ ساختند و خود صاحب زمین‌ها، خانه ها، اموال و کشور این مردم گریدند. و درست مانند سالهای دهه ۱۹۹۰ که کرد‌ها در گروه‌های هزاران تنه در سکوت مطلق قتل‌عام شدند، امروز هم نخست جنگنده‌های فوق پیشرفته ارتش اهریمن یعنی‌ " ناتو" با موشک‌های آتش زا و مرگبار ، روستاها، مزارع و خانه‌های کرد‌ها را در ارتفاعات کوهستان‌های کردستان بمباران ساخته، و تعداد زیادی از روستائیان کرد را کشته و بیشماری را از خانه و کاشانه خود آواره میسازند.


 سپس این آورگان که از کوه‌ها سرازیر می‌شوند، در دامنه کوه گرفتار تروریست‌های ترک داعشی، که به تازگی تروریست‌های حماس را نیز به خود اضافه کرده‌اند و ارتش فاشیست‌های ترک شده و توسط سلاح‌های شیمیایی و مرگبار و پیشرفته کشتار می‌شوند، و باز آن تعدادی که جان سخت بوده و خود را نجات میدهند در پشت مرز‌ها مجبور به اطراق شده و در کمپ‌های پناهندگی جا میگیرند، اینبار دچار وزارت اطلاعات جنایتکار ترک فاشیست‌ها شده که با بمب‌های کنترل از راه دور در بین آنها انفجارت عظیم ایجاد کرد و کودک و زن و پیر و جوان کرد را تکه تکه میکنند. از آن طرف وحشی‌های روانی‌ ‌اروپای حمایت همه جانبه خود را نخست از ترک فاشیست اعلام کرده، سپس این گروه از مردم بی‌پناه را در لیست تروریست‌ها قرار داده و ترک‌های تروریست فاشیست جنایتکار را محق میدانند که کشتار کنند، و به این هم بسنده نکرده و در امپراتوری رسانه‌ای اختاپوسی خود، خفه خون مرگ گرفته و صدای این همه جنایت در هیچ کجا درنمیاید و اگر هم خبری داده شود از مظلومیت ترک وحشی سخن می‌گوید .

دیروز در ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه صبح به وقت محلی، جنگنده‌های ناتو شهر کردی قمیشلو را بمباران کرده و سپس با یک حمله انتحاری که توسط یک کامیون مملو از مواد منفجره در شهرستان رجو قمیشلو انجام شد، ده‌ها تن‌ کرد غیر نظامی کشته و ۵۶ تن دیگر زخمی شدند.






۱۰ خانه، ۱۵ مغازه، و ده‌ها وسیله نقلیه سوزانده شد و حتی یک جمله از این جنایت در هیچ رسانه‌ای درج نگشت! و در عوض برای پاچیدن خاک در چشم همگان و پوشاندن این جنایت تمامی رسانه‌ها پر شد از خبر دروغین کشته شدن فاشیست‌های ترک در یک حمله خیالی !!! چرا؟؟؟ چون کشتار دهه ۹۰ میبایستی دوباره تکرار گردد، چون سرزمین‌های کردی مملو از نفت و گاز است.





شهر قمیشلو یکی از شهرهای کردستان سوریه در شمال شرقی این کشور (استان حسکه) می‌باشد. این شهر از شهر‌های باستانی کره زمین است و ساکنان این شهر امروزه عبارت‌اند از کردها، آسوریان مسیحی، عرب‌هاو ارمنی‌ها. منابع ثبت احوال درصد مردم کردتبار این شهر را هشتاد درصد ذکر می‌کنند. این شهر که پیرامون ۲۰۰٬۰۰۰ نفر جمعیت دارد در کنار مرز کردستان اشغالی و در نزدیکی مرز عراق قرار گرفته‌است. قمیشلو جزئی از استان حسکه و مرکز بخش است.


قمیشلو مرکز تجاری کالاهای کشاورزی است و دارای زمینهای حاصلخیزی می‌باشد. محصول زراعی این شهر عمدتاً غله می‌باشد. در این شهر کارخانه چوب‌بری و سیمان‌سازی هم موجود است. پس از کشف حوزه‌های نفتی در ۸۰ کیلومتری و در شرق این شهر، جمعیت آن افزایش یافت. و از آن زمان تا کنون متجاوزین جنایتکار و غارتگر ‌اروپایی روانی‌ مفتخور در صداد دست یابی‌ به این منابع ، مردم کرد این منطقه را توسط تروریست‌های ترک کشتار میکنند. در طی‌ ماه گذشته جنگنده‌های ارتش جانیان ناتو زیر پرچم همجنسبازان ترک، بیش از ۵۰۰ بار روستا‌ها و شهر‌های کردی را بمباران کرده‌اند.