۲۹.۵.۹۴

ترک‌ها از سال ۱۹۱۵ داعشی بودند..... یعنی‌ خاک بر سرت آغای آمریکا که خودت را به باغ خیار میزنی و احمقانه پشت خریت پنهان میشوی و انکار میکنی‌

نسل‌کشی کرد‌ها در ده ۹۰، زمانی‌ که ترک‌ها در لباس ارتشی عملیات داعشی انجام میدادند. سپس با ابتکار ارباب انگلیس، و برای اینکه انگلیس‌ها و فرانسوی‌ها هم بتواند در این سرگرمی نشاط انگیز یعنی‌ بریدن سر ! شرکت کنند، لباس سیاه تن‌ کرده و سرو صورت خود را هم پوشاندند که معلوم نشود کی‌ به کیه!
کرد‌ها در کردستان اشغالی توسط سه گله ترک خر وحشی احاطه شده اند. کمالیست‌های وحشی نژاد پرست، متعصبین اسلام گرای افراطی داعشی آدمخوار و همجنسبازای ترک منحرف که هر سه این سه گروه در یک نقطه بر هم مماس گشته، و نقطه مشترک میسازند: نفرت از ساکنان اصلی‌ کردستان یعنی‌ کرد ها! دیگر تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! چرا از کرد‌ها نفرت دارند؟؟ چون هر کس نداند، ترک وحشی متجاوز خود در درونش میداند که سرزمین کرد‌ها را اشغال کرده و تمام ترس خود برای از دست دادن سرزمینی که دزدیده را ، تبدیل به نفرت از صاحبان اصلی‌ آن یعنی‌ کرد‌ها کرده است. بقول نلسون ماندلا: برای اینکه به توحش ترک‌ها پی‌ ببری، میبایستی یک کرد باشی‌.