۶.۶.۹۴

کرد‌ها به پاسگاه‌های پلیس و ارتش فاشیست‌ها حمله میکنند، ترکها به غیر نظامیان کرد، به زنان و کودکان هجوم برده و آنان را هلاک می‌کند!


.... کشته و زخمی شدن تعداد بیشمار کودکان و زنان کرد در حمله جنایتکاران کودک کشِ ترک اشغالگرِ کردستان.

به گزارش یورو نیوز تعدادی غیر نظامی در درگیری‌های روز پنجشنبه میان حزب کارگران کرد پ کا کا و ارتش فاشیست‌های بچه کش ترک اشغالگر کردستان در شهر چیزره کردستان اشغالی ، کشته شدند.

یکی از این کشته شدگان پسربچه‌ای هفت ساله است. مجموع رقم کشته شدگان برخوردهایی که در جنوب شرق ترکیه رخ داده است، به ده‌ها تن‌ تخمین زده می شود.

پس از حمله پ کا کا،حزب کارگران کردستان به یک پادگان نظامی در منطقه مرزی ترکیه با عراق ، ارتش فاشیست‌ها به مناطق غیر نظامی حمله‌ور شده و چون زورش به رزمندگان دلاور کرد نمیرسد ، مجددا و طبق معمول به خانه کرد‌های غیر نظامی هجوم برده و تعداد بیشماری از کرد‌ها را کشتار کرد.

درگیری‌های خونبار دیگری نیز از صبح روز پنجشنبه در شهرکردستان یوکسکووا Yüksekova, بین دو طرف در گرفت.

جنگ خونبار داخلی‌ حتی با اعلام حکومت نظامی در اکثر شهر‌های کردستان اشغالی همچنان ادامه دارد و ترک‌های خر وحشی به این توجه ندارند که اگر جنگ به کشتار غیر نظامیان کشیده شود این ترکِ خرِ وحشی است که بازنده است. و کافی‌ است که پ ک ک به جای حمله به پاسگاه‌ها و ارتش فاشیست‌ها ، راه ساده تر را انتخاب کرده و در محل تجمع و یا رفت و آمد و محل کار ترکِ خرِ وحشی بمب گذاری کند و صد‌ها ترکِ غیر نظامی را بهوا بفرستد.

پس از یک دوره صلح مسخره دروغین که در واقع یک شیادی از طرف ترکا بود تا بتوانند پایگاه‌ها و مراکز و جاده‌های استراتژیک و امنیتی برای اجرای کشتار‌های بعدی بسازند ، ترکِ خرِ وحشی وقتی‌ کارش تمام شد و بهدف رسید ، برای براه انداختند کشتار تازه کرد ها، نخست ۳۰۰ دانشجوی کرد را با شیادی و به بهانه کمک به کودکان کوبانی و کرد‌های آواره‌ در شهر کردی پرسوس جمع کرده و آنان را در جلو دوربین منفجر کرد و فیلمش را با رشادت بنمایش گذشته تا هم از نظر روحی‌ نیز کرد‌ها را هم آشفته نماید و ضربه بزند و هم آنان را تحرک نموده و بخیابان کشیده و به بهانه مبارزه با تظاهرات آنان را به تیر بسته و یا دستگیر کرده و به مکان‌های کشتار نامعلوم راهی‌ نماید. و در اول همه چیز مطابق نقشه ترکی‌ پیش میرفت و ترکِ خرِ وحشی مست از حمایت همجانبه غربی وحشی تر از خودش یکّتاز میدان شده و بخیال اینکه اینبار با توجه به همه آمادگی‌هایی‌ که در طی‌ صلح دروغین بدست آورده ، و خوشحال از براه انداختن جنگ، شروع به بمباران شهر‌ها و روستا‌های کردستان اشغالی و عراق و سوریه نمود و ترکِ خرِ وحشی که به ذات احمق و کودن است دیگر توجه نکرد که با یک ملت ۳۵ میلیونی نمیتوان جنگید و همه آنان را کشتار کرد. و کافی‌ است این ۳۵ میلیون یک تًف بندازند تا ترکِ خرِ وحشی را سیل ببرد. و امروز اشغالگران فاشیست ترکی‌ آنچنان در سراشیبی مرگ افتاده اند که نجات از این سراشیبی با ترمز بریده از محالات است. کشور جعلی ترکیه در مدتی‌ کمتر از ۱۰ سال تجزیه کامل شده و آن بخش‌هایی‌ که از کشور‌های همسایه دزدی اند به آنان بازگردانیده شده، کردستان آزاد خواهد شد، و احتمالا یکی‌ دو منطقه را به ترکِ خرِ وحشی میدهند که سرش را در طویله‌اش کرده و تا مدت‌ها آرام بگیرد.